proStor відгуки клієнтів

proStor відгуки клієнтів
proStor
1.5 5
398 відгуків / 37859 переглядів
Важливо! З метою актуальності, рейтинг і результати відгуків, які відображаються на графіку, обчислюються на підставі 100 останніх відгуків
Відгуки з позначкою "Проблема вирішена" не враховуються

Некомпетентна служба підтримки

Гость Гость вівторок, 4 листопада
Зробила замовлення в інтернет магазині, проте вирішила скасувати, бо пізніше помітила, що був не такий спосіб оплати (звичайний, а не віза з 10% знижки). Упустимо момент, що сайт постійно зависав і мало не з 8-ї спроби товар потрапляв у корзину. Припустимо, що це я неуважна.
Звернулася у підтримку телефоном, щоб скасувати замовлення, оскільки самостійно в кабінет цього зробити не... Читати відгук
Зробила замовлення в інтернет магазині, проте вирішила скасувати, бо пізніше помітила, що був не такий спосіб оплати (звичайний, а не віза з 10% знижки). Упустимо момент, що сайт постійно зависав і мало не з 8-ї спроби товар потрапляв у корзину. Припустимо, що це я неуважна.
Звернулася у підтримку телефоном, щоб скасувати замовлення, оскільки самостійно в кабінет цього зробити не можна, як в інших нормальних інтернет магазинах. Працівниця пробурмотіла, що передає замовлення на скасування, а також, що кошти повернуться або "сьогодні, або вже в понеділок".
Проте через деякий час мені прилітає смс, що замовлення зібране і щоб я йшла його забирати. На цей раз я вже написала у підтримку, де мені повідомляють, що замовлення скасувати неможливо, і його скасують коли завершиться термін зберігання у точці видачі. Щось там пояснювали, що то не вони роблять, а склад їхні внутрішні порядки. Ніби для мене ця інформація щось змінює.
В результаті, я вирішила піти забрати те замовлення, щоб не залишитися взагалі без нічого. Проте мені його не видали: сказали, що воно скасовано. На цей раз вже гроші мені мають повернутися за 5 днів.
Складається враження, що техпідтримка вигадує все на ходу, поскаржитися на них неможливо. Дочекаюся своїх коштів і видалю свій акаунт. Сам магазин не може запропонувати нічого особливого: ні вибору товарів, ані привабливих цін. Проте можуть запропонувати недостовірну інформацію зі сторони своїх працівників. Товари, які замовляла, купила в іншому місці за дуже приємною акцією, що ніякі їхні 10% з віза і поряд не стояли. Цього магазину відтепер для мене не існує

Дополнение к отзыву от 30.10.25.

Гость Гость неділя, 2 листопада
После написания отзыва 30.10.25,деньги вернули -1.11.25.
Уже что то в вашу сторону плюсом.
Но покупки делать в вашем магазине не буду.Что онлайн,что в самом магазине.Оказывается есть магазины с лучшим обслуживанием,ассортиментом и ценами ниже.

Чудовий магазин

Дарина Дарина четвер, 30 жовтня
Буча, Буча Рітейл Парк - прекрасний магазин, чистота і порядок, привітний персонал
Не розумію навіщо тут обмеження на 100 символів. Це для того, щоб гнівні коментарі були об'ємнішими? )))

Не рекомендую

Гость Гость четвер, 30 жовтня
Сделав онлайн заказ 19.11.25 года и оплатив сразу.26.11.25года заказ не получила.Позвонив на горячую линию вежливый менеджер сказал,что разберётся...Обратной связи так и не было.27.11.25,позвонив на горячую линию,ответа по моему заказу так и не получила,сделала отказ.30.11.25 возврата денег нет.
Не рекомендую.Это просто лохотрон.

Інтернет-магазин найгірший

Гость Гость субота, 25 жовтня
Тут плюс що можна отримати на магазині та не оплачувати за доставку
Мінусів ніколи немає товару в наявності, на сайті завжди світиться в наявності навіть якщо його немає.
Повернення коштів дуже довго навіть через платіжну систему.
Жахливо, для чого інтернет магазин коли немає товару?

Не рекомендую

Олена Олена 7 жовтня, 2025 год
Була ситуація, з якою я звернулася, мої повідомлення були прочитані, але зворотнього зв'язку не було. Хоча могли б якось або пояснити, або написати хоч щось. Я вже не кажу про вирішення. Тому, якщо виникне якась спірна ситуація, майте на увазі, скоріш за все буде ігнор. Із плюсів: є товари, яких немає в інших, розповсюджених магазинах, по факту, без замовлення по... Читати відгук Була ситуація, з якою я звернулася, мої повідомлення були прочитані, але зворотнього зв'язку не було. Хоча могли б якось або пояснити, або написати хоч щось. Я вже не кажу про вирішення. Тому, якщо виникне якась спірна ситуація, майте на увазі, скоріш за все буде ігнор. Із плюсів: є товари, яких немає в інших, розповсюджених магазинах, по факту, без замовлення по інтернету. Але це не перекриває бездіяльності, тому краще піду в ту ж саму Єву.

Нікому не раджу цей магазин

Гость Гость 30 вересня, 2025 год
Замовив інтернет замовлення м.Київ вул.будівельників 40 продавець консультант Жанна 10 хв.видавала замовлення і сипала невдоволення в мою адресу

Обманюють покупців

Гость Гость 19 вересня, 2025 год
Магазин вводить в оману покупців. Не вперше на викладці одна ціна, а на касі інше. Продавці кажуть одну і ту ж відмовку, що не встигли змінити.
Цього разу, вже сфотографувала фото з товаром на викладці і ціну яка на касі значно відрізнялася.
Товар, 2=1, вартість духів 398 грн.
На касі за кожні 260 грн., загалом 520 грн.

Дурять клієнтів

Гость Гость 18 вересня, 2025 год
Замовила вітаміни для волосся, сплатила за товар онлайн . Мені зразу прийшла смс в вайбері,що формується моє замовлення очікуйте на прибуття. Пройшло пару днів, тиша. Я писала в вайбер не раз, питаючи коли буде моє замовлення, мені ніхто не відповів. Набрала горячу лінію, а там сказали що не бачать платіж, і цього товару немає.
Всі платіжи я скинула тоді... Читати відгук
Замовила вітаміни для волосся, сплатила за товар онлайн . Мені зразу прийшла смс в вайбері,що формується моє замовлення очікуйте на прибуття. Пройшло пару днів, тиша. Я писала в вайбер не раз, питаючи коли буде моє замовлення, мені ніхто не відповів. Набрала горячу лінію, а там сказали що не бачать платіж, і цього товару немає.
Всі платіжи я скинула тоді ще, коли сплатила. Тепер дай Бог ,щоб повернули гроші.
Дуже неприємна ситуація, якась "гарашкіна контора".

Обдурюють клієнтів на гроші

Гость Гость 11 вересня, 2025 год
Обміняла бьютіки на знижку і частина бьютіків сгоріла, повністю обміняти не вийшло, ну і це не все, те що зарахували знижку, вона зникла з мого бонусного рахунку беззворотньо, не встигла навіть скористатися у цей же день, техпідтримка у танку, ніхто не відповідає, ігнорують всі повідомлення, чи є взагалі служба підтримки в просторі? Це жах не рекомендую зв'язуватися взагалі з простором...

як Простор дурить клієнтів

Валерія Валерія 9 вересня, 2025 год
компанія Простор-приклад непрофесійності і обдурення клієнтів. Приймала участь в акції, де бьютики обмінювались на подарунок: зібрала 80 000 бьютиків, написала, щоб мені їх обміняли на подарунок, мою заявку прийняли, написали, що протягом місяця надішлють подарунок, через два тижні приходить повідомлення, що подарунок я не отримую, а отримаю бали, що є абсолютно не еквівалентним . Нащо так обдурювати лояльних клієнтів. Це... Читати відгук компанія Простор-приклад непрофесійності і обдурення клієнтів. Приймала участь в акції, де бьютики обмінювались на подарунок: зібрала 80 000 бьютиків, написала, щоб мені їх обміняли на подарунок, мою заявку прийняли, написали, що протягом місяця надішлють подарунок, через два тижні приходить повідомлення, що подарунок я не отримую, а отримаю бали, що є абсолютно не еквівалентним . Нащо так обдурювати лояльних клієнтів. Це просто дно!

Не рекомендую…!

Dayana Dayana 27 серпня, 2025 год
В травні місяці натрясла 50 000 бютиків, відразу обміняла їх на подарунок. На сьогоднішній день 27.08.25 ніякого подарунку не отримала. У чат боті Viber сказали, що моє питання вирішать протягом тижня. Тобто за майже три місяці нічого не було відправлено, а 7 днів їм вистачить, щоб все вирішити!((( не рекомендую магазин Prostor для покупок(((

Просто жах!

Гість Гість 23 серпня, 2025 год
Тональні креми без термінів придатності , марка Lorena це взагалі треш повний . Опису не відповідають , липкі, смердючі тональні креми , консилери, фіксатор брів не фіксує , олівець для брів за 2 дні можна повністю зточити . Підводка не малює , а якщо подає якість ознаки життя то замість чорного -сіре.Продавці консультанти зазвичай різні є і дуже гарні і... Читати відгук Тональні креми без термінів придатності , марка Lorena це взагалі треш повний . Опису не відповідають , липкі, смердючі тональні креми , консилери, фіксатор брів не фіксує , олівець для брів за 2 дні можна повністю зточити . Підводка не малює , а якщо подає якість ознаки життя то замість чорного -сіре.Продавці консультанти зазвичай різні є і дуже гарні і так собі, все залежить від зміни . Ціни в просторі набагато дорожчі ніж у Еві та Аврорі . На останній покупці ледь не зіпсувала собі лице матуючим кремом від мейбелін ( пішло почервоніння, як алергічна реакція, хоча її не маю)крем не мав терміну придатності на пакуванні , мав не приємний запах та текстуру. Будьте обережні і не економте на своєму здоровʼю.
Переваги:
  1. Плюсів жодних .
Недоліки:
  1. Немає термінів придатності ,невдоволення при поверненні , хоча це і зрозуміло.

Жахливе обслуговування

Гость Гость 9 серпня, 2025 год
Найжахливіше обслуговування
Оператори незадоволені життям , на задньому фоні кричать діти. Добре що собаки не гавкають
Злі неприємні
Обслуговування на найнижчому рівні

найгірша робота (магазин у Києві на пр-ті Відрадний)

Гость Гость 5 серпня, 2025 год
Почнемо з того, що всі норми трудового законодавства ігноруються. При прийнятті не ознайомлюють з графіком, системою оплати праці, озвучується зарплата, яку не виплачуюють; взагалі - умови, озвучені не співбесіді, геть не відповідають реальним. Незрозуміла норма годин, виклики на "Промо", відсутність обіду, робота на ногах (політика компанії). Ставку одного касира поділили між собою керуючі, тому один касир (продавець-консультант, охоронник, прибиральник) має... Читати відгук Почнемо з того, що всі норми трудового законодавства ігноруються. При прийнятті не ознайомлюють з графіком, системою оплати праці, озвучується зарплата, яку не виплачуюють; взагалі - умови, озвучені не співбесіді, геть не відповідають реальним. Незрозуміла норма годин, виклики на "Промо", відсутність обіду, робота на ногах (політика компанії). Ставку одного касира поділили між собою керуючі, тому один касир (продавець-консультант, охоронник, прибиральник) має обслуговувати всі зали, рівняти під лінійку товари, працювати на касі, консультувати клієнтів (плюс цінники, плюс викладка товару за планограмою, яку продавець не бачить) - одночасно. За невиконання одночасно усіх вимог - штрафи - це улюблене слово керуючої. Про керуючу і її заступницю - окрема розмова - маєте їй сподобатися, інакше будете винні за все, що відбувалося не у Вашу зміну. (Пока вона з подружками обговорює покупців на складі, при цьому покупці все це чують). При звільненні отримаєте менше, ніж мінімальна ЗП, лист-розрахунок (який обов'язково має надати роботодавець при звільненні), Ви не отримаєте, як і компенсацію за невикористану відпустку. Можна ще багато надати аргументів проти роботи у цій мережі. Але йти у конюшню на відрадному до Марії - точно не варто, навіть якщо дуже потрібні гроші!!!
Переваги:
  1. немає
Недоліки:
  1. Один суцільний "мінус!

Я только оформилась

Настя Настя 4 серпня, 2025 год
Добрый вечер нужен совет я только устроилась в Прастор и завтра мой первый день стажировки но при устройстве было очень много минусов меня тупа устраивали 4 дни вечно не договорили что нужно и потом надписывали и не давали выдохнуть то то принеси то то забыли , вообщем то что то меня отталкивает , можно честные отзыв стоит ли мне там... Читати відгук Добрый вечер нужен совет я только устроилась в Прастор и завтра мой первый день стажировки но при устройстве было очень много минусов меня тупа устраивали 4 дни вечно не договорили что нужно и потом надписывали и не давали выдохнуть то то принеси то то забыли , вообщем то что то меня отталкивает , можно честные отзыв стоит ли мне там работать , не хочу ошибиться и потратить время зря , спасибо
Переваги:
  1. Хороший график
Недоліки:
  1. Что то отталкивает

Поганий Відгук

Михайлина Торонто Михайлина Торонто 31 липня, 2025 год
Токсичний магазин, працівники но френдлі , вас можуть знімати на відео , а потім пездіти гарного дня , плюс збирають дані тел. фіо , інше.
Будьте обережні , укр дно .

Жахливе обслуговування

Гость Гость 28 липня, 2025 год
Був мій улюблений магазин на Січових стрільців у Івано-Франківську.
Але коли завітала останній раз, то дуже розчарувалась..
Хотіла придбати помаду. Ціни на неї не було. Підійшов хлопчина..спитав що шукаю..сказав, що ще не встигли всі ціни викласти. Мого номеру не було, то запропонував якусь з розпродажу...я передивитись.. вона з терміном до травня..жах..прострочені... ну і для чого мені така помада...
Переваги:
  1. Близько від дому
Недоліки:
  1. Обслуговування ніяке
  2. Багато простроченого
  3. Немає ціни на всі товари

Задоволений покупками у proStor

Олена Олена 20 липня, 2025 год
Великий вибір косметики та парфумерії за цілком прийнятними цінами. Обслуговування на високому рівні, персонал завжди готовий допомогти у виборі продукції. Магазин чистий і добре організований, що значно полегшує процес покупок.

Хороший вибір та обслуговування

Олексій Олексій 12 липня, 2025 год
Завітав до магазину proStor, щоб підібрати подарунок. Здивований великим асортиментом косметики та парфумерії. Персонал був ввічливий і готовий допомогти з вибором. Ціни здаються розумними, знайшов чудові варіанти для подарунка.

Програма не подобається

Юля Юля 7 липня, 2025 год
Простор це просто треш, магазини норм обслуговування в них теж.
А от вони створили програму простор і придумали там натрясать бютики,навіщо питання? Якщо я трачу свій час, трясу до приза а приз 3-тій місяць уже відправляють та ніяк не можуть. Просила повернути бютики я краще поміняю їх на кошти та скуплюсь але ж ні чекайте мені сказали, обов'язково... Читати відгук
Простор це просто треш, магазини норм обслуговування в них теж.
А от вони створили програму простор і придумали там натрясать бютики,навіщо питання? Якщо я трачу свій час, трясу до приза а приз 3-тій місяць уже відправляють та ніяк не можуть. Просила повернути бютики я краще поміняю їх на кошти та скуплюсь але ж ні чекайте мені сказали, обов'язково буде відправка...
Чекаю 3-тій місяць наголошую, або не робіть цих програм з такими призами, або відправляйте клієнтам вчасно.... результату 0 а час мій витрачений....
Переваги:
  1. Нема
Недоліки:
  1. Нема

Акція шалена тряска

Гость Гость 7 липня, 2025 год
По приколу трусив телефон в застосунку Простор. Вже майже назбирав бютиків на другий подарунок, а першого ще навіть не отримав. Лохотрон!!!

Подарунок за бьютики

Анонім Анонім 3 липня, 2025 год
23 червня дізналася, що відправляють подарунки за 14.05, сама обміняла бьютики 22.05, а вчора 2 липня мені повідомили, що відправляють лише за 16.05. Як таке може бути, цим займається одна людина на всю мережу, в них по декілька тисяч цих боксів на один день, можливо вони шукають найгірші та найнепотрібніші товари, щоб відправити. Можливо треба було створити щось на... Читати відгук 23 червня дізналася, що відправляють подарунки за 14.05, сама обміняла бьютики 22.05, а вчора 2 липня мені повідомили, що відправляють лише за 16.05. Як таке може бути, цим займається одна людина на всю мережу, в них по декілька тисяч цих боксів на один день, можливо вони шукають найгірші та найнепотрібніші товари, щоб відправити. Можливо треба було створити щось на зразок списку з базових товарів, з яких люди могли б самі створити свій бокс і швидко його отримати, або заздалегідь підготувати набори. Ми живемо в країні, де війна, де люди звісно захочуть отримати щось безкоштовно, напевно про це ви не думали. Чи взагалі зробили б подарункову карту чи сертифікат, який можна отримати, але обмежену кількість раз за одним номером. Якщо ця якція була створена для залучення клієнтів, то вона точно провалилася.

Лохотрон, а не подарунок за бʼютики

Гость Гость 3 липня, 2025 год
Вже як 2 місяці чекаю на подарунок, у підтримці пишуть, що багато замовлень і вони не мають часу відправити. Як на мене розводняк. Навіщо обманювати людей?

Аферисти! Повний лохотрон! Не ведеться!

Юлія Юлія 30 червня, 2025 год
Обміняла б'ютики 20 травня, вже 1 липня! Подарунку так і немає! Заманюють людей, а що маємо? А нічого! Повний пи####ць! Простор - це повне дно!

Повний треш, жах і зневага до клієнтів!

Невдячний Клієнт Невдячний Клієнт 25 червня, 2025 год
Звернулись в магазин за товаром по акції "1+1=3 на всю декоративну косметику". Так як в магазині поблизу потрібного товару не було, замовили через офіційний сайт з доставкою в конкретний магазин. Товар надійшов лише на 4й день і, що саме цікаве, за повну ціну!??! Менеджер почав ліпити кривого, розповідаючи про технічні проблеми, але вирішити ситуацію відмовився. Товар, зрозуміло, не забрали.
Категорично... Читати відгук
Звернулись в магазин за товаром по акції "1+1=3 на всю декоративну косметику". Так як в магазині поблизу потрібного товару не було, замовили через офіційний сайт з доставкою в конкретний магазин. Товар надійшов лише на 4й день і, що саме цікаве, за повну ціну!??! Менеджер почав ліпити кривого, розповідаючи про технічні проблеми, але вирішити ситуацію відмовився. Товар, зрозуміло, не забрали.
Категорично НЕ рекомендую дану мережу!

Возмущение

Прудеикова Ирина Прудеикова Ирина 24 червня, 2025 год
Я возмущена тем, что я, постоянный клиент магазина, не могу использовать накопленные мною бонусы, т.к я не скачала приложение "простор".Такого абсурда нет ни в одном магазине.Это-грубое нарушение прав человека.

Найгірша компанія ТОВ "Нуміс" Prostor

olgazilecka@gmail.com [email protected] 23 червня, 2025 год
Найгірша компанія, яка тільки існує. Пропрацювала тут 2,5 роки після чого звільнилась через РД. Не компетентна у відношенні до працівників, штату нема, при працевлаштуванні людей обманює за зп та графік роботи. Працюєш, як кінь, на посаді керуючої виконуєш обов'язки продавця, консультанта, товарознавцем, вантажника та прибиральниці. Коли іде мова за експедитора, то компанія уникає цього питання. Відношення не тільки до своїх... Читати відгук Найгірша компанія, яка тільки існує. Пропрацювала тут 2,5 роки після чого звільнилась через РД. Не компетентна у відношенні до працівників, штату нема, при працевлаштуванні людей обманює за зп та графік роботи. Працюєш, як кінь, на посаді керуючої виконуєш обов'язки продавця, консультанта, товарознавцем, вантажника та прибиральниці. Коли іде мова за експедитора, то компанія уникає цього питання. Відношення не тільки до своїх працівників жахливе, а й до найманих водіїв, як привозять товар. Така велика компанія, а економить навіть на тому, щоб купити собі декілька машин, щоб забезпечувати магазини товаром. Постійно на ногах, маєш проговорювати усі стандарти, підходити людей замахувати консультацією, от особисто я вважаю, якщо людині потрібна допомога то вона особисто подійде і попросить тебе, а не ті їхні правила. А ще та їх перевірка ООК чи відео контроль, якщо не пройшов, то все РД тобі мозок винисе. Спілкуватися між собою не можна, бути поруч десь не можна, бо вже порушуєш робочі процеси. Не робота, а суцільний жах.
Переваги:
  1. Жодних плюсів
Недоліки:
  1. 1. Працюєш за всіх.
  2. 2.Штату нема.
  3. 3. Обіцяють велику зп та стабільний графік (15 робочих змін на місяць), а в кінцевому результаті маєш 5 вихідних за місяць.
  4. 4. При виплаті чорної заробітної плати з вас стягують комісію.
  5. 5. Багато штрафів.
  6. 6. Контролюють кожен твій крок та слово.
  7. 7. По відчуття, таке враження, що ви в колонії сидите.

prostor обманює легковірних

Ігор Ігор 21 червня, 2025 год
На сайті вказують великим шрифтом про акцію, годинник на сайті показує що вона діє, а коли людина замовляє - ціна зовсім інша, акції нема... Менеджер пояснює, що вона вже закінчилась, там маленьким шрифтом написано, внизу...

'підтримка' не допомогла.

Анонім Анонім 21 червня, 2025 год
Не можу авторизуватись, просила підтримку допомогти - марно витрачений час. За то в магазині кожного разу на касі слухаю 'приєднуйтесь до нас бла бла бла' [
Переваги:
  1. Магазини хороші
Недоліки:
  1. Підтримка не допомогла.
proStor
proStor - национальная сеть специализированных магазинов с косметикой, парфюмерией, бытовой химией. Первый супермаркет proStor был открыт в 2005 году, на сегодняшний день в городах Украины открыто около 145 магазинов. proStor предлагает отличный ассортимент бытовой химии, товаров для детей, декоративной косметики, парфюмерии и другой продукции по уходу за кожей и волосами... детальніше

Рейтинг 1.5 з 5 на підставі 398 відгуків
Косметика та парфюмерія
​Mamash - organic beauty line
​Mamash - organic beauty line

Рейтинг: 3.2
25 відгуків
Watsons
Watsons

Рейтинг: 2.7
884 відгука
Beauty Time
Beauty Time

Рейтинг: 4.4
8 відгуків
BROCARD
BROCARD

Рейтинг: 4.1
1785 відгуків
ParfumOpt
ParfumOpt

Рейтинг: 5
4 відгука
EVA магазин
EVA магазин

Рейтинг: 1.5
2992 відгука
​Froomo (Фрумо)
​Froomo (Фрумо)

Рейтинг: 3.9
16 відгуків
vparfum.com.ua
vparfum.com.ua

Рейтинг: 1
2 відгука
Solo.ua (Соло)
Solo.ua (Соло)

Рейтинг: 4.9
89 відгуків