Prom.ua – найбільший маркетплейс України, де продаються більш ніж 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни.
На Prom.ua:
кожен покупець може знайти все, що потрібно за найкращими цінами: від зубної щітки до культиватора для саду та городу.
кожен підприємець може продавати товари в каналах Прому: каталог,...
детальніше
Ніколи не працюйте з prom.ua - Відгуки про Prom.ua
Тех підтримка ігнорує все на світі
Отримала замовлення, написала клієнтку, клієнт прочитав та проігнорував повідомлення. Довелось скасувати замовлення. І що ви думаєте? Клієнт залишив негативний відгук типу з ним не зв‘язались.
Написала в тех підтримку, додала скріни переписки, що клієнт читав і в той же день відправив повідомлення, яке потім видалив. Пояснила що довелось через це скасувати замовлення.
Отримала те що тех підтримка мене відчитала ніби я сама винна і треба було не писати на вайбер, а дзвонити 🤯
На всі мої аргументи що з клієнтом зв’язувались і ось докази лише відповідь «це його суб‘єктивна думка, він має на неї право. Поцілуйте його в жопу і впадіть на коліна з проханням нехай видалить відгук»
І срати вони хотіли на всі скріни і що відгук завідомо неправдивий
Я нікому не бажаю співробітництва з prom.ua
Вони дуже пропонують, але потім ви для них пусте місце об яке зручно витирати ноги.
Якщо збираєтесь працювати з ними 100 разів подумайте чи вам потрібно терпіти це приниження та нереальні комісііі за замовлення (13%)
5 згодні 1 не згоден
відгук
Коментарі до відгуку
Судячи з вашого листування з покупцем і його відгуку, угода не відбулася, оскільки товару не було в наявності.
Ситуації трапляються різні, але покупець має право залишити відгук про враження, яке в нього склалося від взаємодії з продавцем.
В більшості, люди розуміють, що відгук — це суб'єктивна оцінка окремого покупця. Тому так важливо не ігнорувати негативні відгуки, або відгуки де висвітлюється спірна ситуація.
Ми бачимо, що ви вже прокоментували цей відгук, ваш коментар допоможе скласти враження у покупців про ваш магазин та дасть змогу оцінити ситуацію з обох боків.
Як реагувати на негативні й покращити показник позитивних відгуків вам допоможуть наші поради https://support.prom.ua/hc/uk/articles/360004991257.
У відгуки конкретно написано «зі мною не зв’язались» вам надані докази що це не так.
Ви замість того щоб виступати арбітром у даній ситуації включили свою фішку «це суб’єктивна думка».
Так от, це не суб‘єктивна думка, а завідомо неправдивий відгук який впливає на репутацію.
І ви це бачити.
Але замість втручання радите «поговорити і попросити може видалить» 🤦🏻♀️
Ваша репліка пре те що «ну може ще треба було подзвонити» це взагалі треш якщо є всі докази в переписці.
пром какую то переписку упоминает...
Какие другие площадки?
Какой товар?
Какие отзывы?
Глаза разуй, на имя клиент и посмотри что это первый отзыв.
Поэтому завязывай бухать и нюхать
Сфоткай товар, завтра зайди в свой чулан, покажи ассортимент.
10000000
Кому что кто писал?
Зае….ли такие Семики, напишут какую-то х…б и иди гадай что сказать хотел.
Хорош бухать
Вот цитата, она и вас касается.!
Добрий день, Алісо!
Судячи з вашого листування з покупцем і його відгуку, угода не відбулася, оскільки товару не було в наявності.
Попей водички
Думаю как алисюнь в Европу отправят на клубнику на второй урожай, дропперов убавится, хотя нет их по статистике мин. 50000, нет, нет, отвеяд эту мысль.
Лучше в субботу на море, чистый воздух на пляж.
А ты все же Сфоткай свой чулан с товаром.
Та нормальна відповідь у тех.підримки прому)
У мене була ситуація, коли клієнт невірно вказав свій номер телефону (помилився якоюсь цифрою напевно) і все, номер недійсний, в вайбері і телеграмі звісно немає. (Замовлення було зроблено 20:50), я передбачаючи, як буде ситуація, відразу записую відео де видно, що оператор каже "Номер недійсний", роблю скріни, що ні в якому месенджері цього номеру немає.
Проходить день і мені, звісно, негативний відгук "Зі мною не зв'язалися".
Пишу в тех підтримку зі всіма пруфами (відео, скріни), а мені: "Клієнт робив замовлення, такого не може бути..."