Proizd.ua
З інтернет ресурсом Proizd.ua мандрувати ставати набагато простіше. Портал пропонує можливість придбати в онлайн режимі квиток в будь-якому залізничному напрямку швидко, легко та максимально доступно. Proizd.ua це тисячі задоволених мандрівників і лише позитивні відгуки.
тел: (044) 222-71-77
тел: (044) 222-71-77
Рейтинг 3.5 з 5 на підставі 284 відгуків
Продаж квитків
Не раджу цю кантору
Комісія пздц! + кошти на повернення треба чекати довгий час((
Вперше і востаннє користуюсь цим сервісом.
У всіх випадках повернення за виключенням скасованих потягів утримується комісія . Сума до повернення розраховується автоматично в залежності від часу до відправлення потягу і вартості квитка та відображається Вам на екрані в момент повернення до його підтвердження.
Термін зарахування коштів становить до 6 робочих днів при поверненні онлайн та до 30 днів при поверненні квитка через касу вокзалу.
Повернення.
Ваучер чи електронний квиток
Тож вперше і востаннє я придбала квиток на автобус на цьому сайті. Працівники Допомоги он-лайн це окреме дно!!!
Рекомендуємо перевіряти всі дані перед оформленням квитка і одразу після оформлення.
Тип документа формується перевізником. Квиток відображається у продажу весь час, не тільки за 18 годин до відправлення, глибина продажу автобусних квиткив до 2 місяців.
На всіх платформах продажу умови перевізника будуть однаковими, наш сервіс не коригує час, за який можна зробити повернення та суму, яка повертається в залежності від часу до відправлення.
Комісія сервісу при поверненні не утримується.
Краще брати квитки на Вокзалі !!!!
Краще беріть квитки на автобус на вокзал так збережете собі нерви
Не купуйте тут квитки
Цікаво те, що квитки на цей автобус який, як мені відповіла підтримка, зламався чи в нього «інші» обставини, все ще продаються квитки
Я пишу в підтримку, щоб вони хочаб прибрали квитки на цей автобус, бо я ще раз подивився, і квитки на цей «зламаний» автобус все ще доступні. Підтримка мені взагалі майже нічого корисного не відповіла, кілька раз скинула однакові повідомлення, що все буває і автобус міг зламатись і тд, АЛЕ НАВІЩО І ДАЛІ ПРОДАВАТИ НА НЬОГО КВИТКИ? В мене на карті сума була тільки на ці 2 квитка, через 3 дні мені потрібно було їхати до Київа, а через цей галімий, як срака кабана, proizd.ua в мене тупо застрягли ці кошти на 6 днів.
Підсумок такий - все що потрібно від площадки з продажу квитків - це можливість зайти і придбати квиток на щось, що реально збирається їхати, ЩОБ ЦЕЙ АВТОБУС ЗБИРАВСЯ ЇХАТИ НА МОМЕНТ КУПІВЛІ МНОЮ КВИТКІВ, і щоб квитки на «зламані» автобуси, які ВЖЕ не збираються нікуди їхати НЕ ПРОДОВЖУВАЛИ ПРОДАВАТИСЬ КОЛИ ВИ ВЖЕ ЗНАЕТЕ, ЩО АВТОБУС НІКУДИ НЕ ПОЇДЕ!
Термін зарахування коштів становить до 6 робочих днів, саме так працює будь-яка платіжна система. Це максимальний термін протягом якого зараховуються кошти.
Стосовно наявності квитків у продажу - інформація оновлюється перевізником. Додавання рейсів, скасування рейсів, додавання місць - наш сервіс відображає ту інформацію, яку дає на загал кожен з перевізників. Наш сервіс не надає послуги з перевезення, їх надає перевізник, він же і оновлює інформацію по рейсам.
Нам щиро шкода, що у Вас склалося негативне враження про роботу сервісу.
Нікому не раджу сайт проїзд
Нікому не рекомендую.
Брехня на кожному кроці
Купила квиток, у якому не було вказано жодної інформації про пересадки. Тобто виглядає так: Словʼянськ-Львів.
Сіла у Словʼянську, мала приїхати до Львова. Але мене висадили у Харкові і наказали чекати на водія) Я після операції, знервована… Стою у Харкові і чекаю на інший автобус.
В новому автобусі якби сама не запитала то не... Читати відгук Мала досвід з автобусними квитками:
Купила квиток, у якому не було вказано жодної інформації про пересадки. Тобто виглядає так: Словʼянськ-Львів.
Сіла у Словʼянську, мала приїхати до Львова. Але мене висадили у Харкові і наказали чекати на водія) Я після операції, знервована… Стою у Харкові і чекаю на інший автобус.
В новому автобусі якби сама не запитала то не знала б - наступна пересадка у Києві.
Ні в квитку, ні в смс, ні на сайті не йшлося про пересадки)
КЦ Проїзду посилає до перевізника, а перевізник посилає до Проїзд юа)
Квиток коштував майже 3000 грн)
Бажаю усім хто до цього причетний і вашим дітям мати справу з таким самим сервісом як ви надаєте…
Наш сервіс надає послуги з придбання квитків, про що вказано в Умовах використання, з якими Ви ознайомилися. Інформацію про пересадку має вказувати перевізник у квитку або за номером телефону, який Ви вказуєте при замовленні.
Наша служба підтримки допомагає у вирішенні питань з покупки квитків, повернення коштів, авторизації в кабінеті. Перевізник відповідає на всі питання, повʼязані з самим рейсом, його відсутністю, пересадками і т.д.
https://proizd.ua/offer п.16.2.
Жахливий сервіс
Коли я підійшла до автобуса, водій відмовився брати мене на рейс, пояснивши це тим, що в автобусі немає вільних місць і немає куди поставити валізу.
На моє запитання, як таке можливо, якщо я заздалегідь придбала квиток онлайн, водій відповів: “Те, що ви купили квиток онлайн, не означає, що у... Читати відгук Я придбала квиток через застосунок на маршрут №842 Бердичів — Овруч.
Коли я підійшла до автобуса, водій відмовився брати мене на рейс, пояснивши це тим, що в автобусі немає вільних місць і немає куди поставити валізу.
На моє запитання, як таке можливо, якщо я заздалегідь придбала квиток онлайн, водій відповів: “Те, що ви купили квиток онлайн, не означає, що у вас є місце. Я не візьму вас на рейс.”
Сожалею, что воспользовался услугами
А дальше одни минуса. Изменились обстоятельства, пришлось сдавать. Сдал за неделю до отправления, сняли 20% как говорят по усмотрению ЖД))). Это маразм, т.к. билеты купе и все 4 нижние полки, т.е. они их сразу продали заработав +20% с меня!
Дальше ещё интереснее, на карту вернули деньги за три билета, а за один сказали ждать 30 дней... Читати відгук Плюс, что быстро купил!
А дальше одни минуса. Изменились обстоятельства, пришлось сдавать. Сдал за неделю до отправления, сняли 20% как говорят по усмотрению ЖД))). Это маразм, т.к. билеты купе и все 4 нижние полки, т.е. они их сразу продали заработав +20% с меня!
Дальше ещё интереснее, на карту вернули деньги за три билета, а за один сказали ждать 30 дней по так называемым техническим причинам!
Обман и беспредел как и везде! Не рекомендую! Уже не говорю о сервисе!
Комісія за повернення квитків утримується завжди, виключення становлять тільки скасовані рейси.
30 дів це максимальний термін зарахування, зазвичай кошти зараховуються протягом 6 робочих днів. Напишіть, будь ласка, номери квитків тут або на пошту, ми надішлемо квитанції про переказ коштів у встановлені терміни.
Пожалкував, що випадкого скористався
По-перше націнка біля 100грн
За повернення у той же день з 1350грн мають повернути біля 950грн (ще не прийшли)
Інші 2 придбанні квитки у ситсемі УЗ не знаходить по UID + Фіскальний код (ФК), тому як впевнитись, що вони проскануються - тільки їхати друкувати у касу, що мені... Читати відгук Не знав, що є сайт укрзалізниці, тому мав "вдачу" купити квитки тут.
По-перше націнка біля 100грн
За повернення у той же день з 1350грн мають повернути біля 950грн (ще не прийшли)
Інші 2 придбанні квитки у ситсемі УЗ не знаходить по UID + Фіскальний код (ФК), тому як впевнитись, що вони проскануються - тільки їхати друкувати у касу, що мені і запропонували у службі підтримки (але тоді їх не можна буде повернути)
Сервісом надаються додаткові послуги з покупки квитків і інформація про комісію вказана одразу, в Умовах використання, з якими Ви ознайомилися перед покупкою.
Інформація про повернення також вказана при поверненні одразу. Ви можете повернути квиток напряму у перевізника, в касі, але термін зарахування коштів в такому випадку становитиме до 30 днів.
Квитки при посадці проскануються, квиток формується перевізником. Роздруківка квитка в касі можлива, про це також вказано в умовах використання, але повернення електронного квитка неможливе через те, що він втрачає свою чинність, про це вказано на самому бланку.
Якщо коротко - не можна мати на руках роздрукований документ, а повертати електронний.
Якщо виникнуть питання - завжди раді допомогти.
Залишились негативні враження.
При оплаті на нашому сайті або в додатку система також бачить віртуальну карту, тому для авторизації потрібно вказувати її.
Жодних інших дій в Вашому акаунті консультант не виконує і не може виконувати, лише допомагає розібратися з авторизацією чи поверненням.
При поверненні завжди утримується комісія, з нею Ви ознайомлені до підтвердження повернення документу. Виключення становлять лише квитки, по яким рейси скасовано.
Якщо виникнуть питання - завжди раді допомогти.
Найгірший сервіс
Повернути квиток в касі треба тільки в тому разі, якщо Ви його роздрукували на бланку в касі раніше - в такому разі електронний квиток втрачає чинність, а набуває чинності роздрукований в касі - саме його тоді потрібно повернути в касу для повернення коштів.
Якщо квиток в касі не друкували - Ви можете його повернути як в касі, так і онлайн.
Авторизуватися в кабінеті можна, для цього введіть прізвище пасажира та 4 останні цифри платіжної карти якою оплачували замовлення.
Додати послуги можливо тільки на етапі формування квитка. Після сплати вже готового документа докупити послуги можливо тільки в касі.
На всі ці питання Ви можете отримати відповідь, звернувшись в підтримку, яка працює цілодобово в чаті онлайн або за номером 0442227177 - на випадок якщо у Вас не вийде авторизуватися або дял будь-яких інших питань.
Купили місця в автобусі і їхали 5 годин стоячи
Приїхав автобус, водій повідомив, що на нас всіх є лише одне місце і, щоб сідали як хочемо - він нічого не знає.
Мали потяг відразу після автобуса, тому їхали стоячи 5 годин.
НЕ РЕКОМЕНДУЮ користуватись послугами цього перевізника!
Наш сервіс послуги з перевезення не надає, це дуже важливий момент.
В нас зібрані всі перевізники, на рейс яких можливо придбати квитки. Це залізничний транспорт, автобуси та авіа.
Якщо у Вас є зауваження стосовно роботи водія - Ви можете написати нам з прикріпленим фото квитка, ми передамо зауваження перевізнику або можете звернутися до перевізника напряму, за контактами, вказаними у квитку.
Найгірше обслуговування
Не задоволена
Не повертають гроші за квитки.
Советую не... Читати відгук Ужас!!!! Я с таким столкнулась впервые! Очень жаль, что вначале не прочитала отзывы. Покупала билеты Киев-Одесса, произошел форс-мажор, вернула через 3 дня, за 15 дней до даты отправки поезда. При сумме 4000 - возврат 2400! Но! Эти деньги до сих пор так и не вернули. Завтра, послезавтра, позвоните позже, напишите на почту. Прошло 90 дней!, результата ноль!
Советую не пользоваться этим сервисом, чтобы сберечь свои деньги и нервы!
Кошти повертаються зазвичай у термін до 3 днів. Уточніть, Ваша карта не заблокована для зарахувань або повернень?
Цікаво знати чому вони ще досі працюють
Цікаво,чому за порушення договору оферти і в цілому законодавства України ніхто не несе ніякої відповідальності. Дана шарага свій відсоток за "послуги" взяла але не виконала взяті на себе зобов'язання, відповідальності нуль. За договором оферти кошти мали повернути на протязі 90 днів вже пройшло 120 днів,і ще чекайте. Скажіть будь ласка за які такі послуги ви взяли з мене... Читати відгук
Цікаво,чому за порушення договору оферти і в цілому законодавства України ніхто не несе ніякої відповідальності. Дана шарага свій відсоток за "послуги" взяла але не виконала взяті на себе зобов'язання, відповідальності нуль. За договором оферти кошти мали повернути на протязі 90 днів вже пройшло 120 днів,і ще чекайте. Скажіть будь ласка за які такі послуги ви взяли з мене кошти, якщо послуг я не отримав. Потрібно прикрити дану шарагу.
Скам с возвратами, платформа не несёт ответственности за свои баги
Как только заметил двойное списание - сделал возврат ненужного билета.
Деньги долго не приходили, позвонил в поддержку, сказали что гарантированное возвращение средств - до 10 дней. Прошло 12 дней, сегодня звоню в поддержку и мне мадам вяло рассказывает что... Читати відгук Срочно покупал билеты, сайт залагал и написал что покупка не произошла. Купил другой билет, а потом мне списало деньги за оба.
Как только заметил двойное списание - сделал возврат ненужного билета.
Деньги долго не приходили, позвонил в поддержку, сказали что гарантированное возвращение средств - до 10 дней. Прошло 12 дней, сегодня звоню в поддержку и мне мадам вяло рассказывает что мне ничего не пришло потому что такие условия перевозчика и я сделал возврат менее чам за сутки и таким образом мне вернули аж 0 гривен.
Платформа не несёт никакой ответственности ни за проблемы с перевозчиками ни за проблемы своего сайта.
Буду пользоваться другими сервисами и вам советую, благо их хватает.
Нам щиро шкода, що Ви залишилися незадоволені послугами сервісу.
Користувач купує стільки квитків, скільки вважає за потрібне, система не купує квитки самостійно.
Що стосується повернення - Ви самостійно дивитеся умови повернення. Якщо Ви звернулися в підтримку з питанням - протягом якого часу повертаються кошти ?- Вам було надано відповідь стосовно термінів, загальних термінів повернення, які вказані і в Умовах використання сервісу. А вже суму Ви перевіряєте самостійно. Показати 2 відповіді
Шахраї навіть не рекомендую
Ви надсилали запит на нашу пошту? Показати 1 відповідь
Не рекомендую этот сервис по покупке билетов
Шахрайська контора
Не вернули кошти за ТРИ(!) квитки на автобус.
Не рекомендую!!!
Повне лайно
Обдираловка ,воруют деньги на возврате
Шарашкіна конторв. Яка дурить людей.
обходити 10 дорогой.
Надішліть скрін оплати на пошту [email protected] .
Кидають слухавку
Більше цим агентством не... Читати відгук Купив квиток на автобус, дзвонив у службу підтримки, бо не міг знайти автобус на київській автостанції, намагався взяти контакти перевізника, на що дівчина оператор кілька разів повторила "дивіться на квитку" і кинула слухавку. Проблема в тому, що на квитку дрібний шрифт, не розібрати, а оператор навіть не спробувала допомогти і продиктувати номер. Дякую за зайвий стрес!
Більше цим агентством не користуватимусь і нікому не раджу, бо підтримка ніяка, безпорадна і ледаща.
Повне лайно
Незрозумілі махінації
Довелося знову купувати квитки на іншому сайті.
Не знаю чи повернуть... Читати відгук Замовила квиток на потяг Хмельницький-Дніпро, одразу оплатила, кошти з рахунку зняло. На вайбер прийшло повідомлення, що потрібно оплатити, хоч все оплачено. Звязалася з службою підтримки, запевнили що платіж не пройшов і кошти повернуться, на що оператор мого банку повідомив, що платіж успішний, кошти списані і ніякого повернення не фіксується.
Довелося знову купувати квитки на іншому сайті.
Не знаю чи повернуть кошти, я дуже розчарована такою роботою.
Издевательство над клиентами