Хочу поділитися нашим гірким досвідом поїздки з компанією PAVLUKS - Відгуки про Pavluks-Trans

Pavluks-Trans
Відгук додано 21 серпня, 2025 год 3 перегляда
Хочу поділитися нашим гірким досвідом поїздки з компанією PAVLUKS, щоб застерегти інших пасажирів від подібних ситуацій.
За два дні до поїздки ми забронювали два квитки з Житомира до Любліна. Я спеціально зателефонувала до менеджера, повідомила, що їхатиме мама з дитиною, попросила забезпечити два місця поруч. Тоді вільними були 38 місць, ціна була погоджена та, як запевнив менеджер, мала бути фіксованою.
Але коли настав день від’їзду, біля автобуса почався справжній жах. Водії заявили, що ціна за квитки на 1000 грн вища за ту, що була в бронюванні. Вони знайшли моє замовлення, але без жодного сорому сказали: «або платите більше, або шукайте інший автобус».
Я відразу зв’язалася зі службою підтримки, де підтвердили: ціна має бути саме та, яку ми бронювали, і яка вказана на сайті. Менеджер навіть попросила дати трубку водіям, але ті поводилися нахабно — відмовлялися слухати власного менеджера, кидали образи, врешті взяли телефон лише після тривалих вмовлянь. Їм чітко сказали: взяти пасажирів за домовленою ціною. Але навіть після цього вони не впустили мене з дитиною в автобус, доки я не заплатила їм додатково 500 грн «на руки».
Питається: за що? Навіщо тоді бронювати квитки, довіряти сайту і обіцянкам менеджерів, якщо водії на місці можуть встановлювати свої «вигадані тарифи»?
Далі — ще гірше. У салоні не виявилося вільних місць поруч, щоб сісти з дитиною. На мої зауваження водії відповіли грубо: «Це ваші проблеми, шукайте самі де прилаштуватися». Весь їх тон, поведінка, зверхність і навіть лайка були настільки принизливими, що єдине бажання було — втекти й відмовитися від поїздки. Але діти чекали нас у Польщі, і ми мусили терпіти.
Подібне приниження випало і на долю іншої пасажирки, яка сідала в Рівному. Вона теж заздалегідь забронювала квиток, але водії почали вимагати від неї більшу суму. Довели людину до сліз. Їй сказали те саме: «або платиш більше, або нікуди не їдеш».
Так не може працювати перевізник, який бере на себе відповідальність перевозити людей. Це — не сервіс, не робота, а відверте знущання. Якщо ви йдете працювати в таку сферу, то хоча б навчіться елементарної етики: говорити без криків, без нецензурних слів, із повагою до пасажирів.
Про дрібніші деталі нашої подорожі навіть не хочеться згадувати — їх вистачало, але й вищезгаданого вже досить, щоб зробити висновок:
ніколи більше не користуватимуся послугами компанії PAVLUKS і щиро раджу іншим добре подумати, перш ніж довіряти їм свою подорож.





Коментарі до відгуку

На даний момент, ніхто не прокоментував відгук автора


Pavluks-Trans
Всі відгуки

1.9 5
993 відгука / 38893 перегляда
Пасажирські перевезення
Prosto bus plus
Prosto bus plus

Рейтинг: 3.9
258 відгуків
Toco Bus
Toco Bus

Рейтинг: 4.6
2184 відгука
Перевозчик Ostlines- ФЛП Остапчук
Перевозчик Ostlines- ФЛП Остапчук

Рейтинг: 3.1
39 відгуків
SAV.O.BUS
SAV.O.BUS

Рейтинг: 3
314 відгуків
Flixbus
Flixbus

Рейтинг: 1.8
1106 відгуків
Kantol (Кантол)
Kantol (Кантол)

Рейтинг: 2
1659 відгуків
ПП "Тернвояж"
ПП "Тернвояж"

Рейтинг: 4.3
750 відгуків
ООО Тур-Транс-Р
ООО Тур-Транс-Р

Рейтинг: 3
125 відгуків
Автолюкс (AUTOLUX)
Автолюкс (AUTOLUX)

Рейтинг: 1.7
1546 відгуків
Monobus
Monobus

Рейтинг: 1.1
160 відгуків