Andriy Krasnov Отзыв написан 21 августа, 2025 год2 просмотра
Хочу поділитися нашим гірким досвідом поїздки з компанією PAVLUKS, щоб застерегти інших пасажирів від подібних ситуацій. За два дні до поїздки ми забронювали два квитки з Житомира до Любліна. Я спеціально зателефонувала до менеджера, повідомила, що їхатиме мама з дитиною, попросила забезпечити два місця поруч. Тоді вільними були 38 місць, ціна була погоджена та, як запевнив менеджер, мала бути фіксованою. Але коли настав день від’їзду, біля автобуса почався справжній жах. Водії заявили, що ціна за квитки на 1000 грн вища за ту, що була в бронюванні. Вони знайшли моє замовлення, але без жодного сорому сказали: «або платите більше, або шукайте інший автобус». Я відразу зв’язалася зі службою підтримки, де підтвердили: ціна має бути саме та, яку ми бронювали, і яка вказана на сайті. Менеджер навіть попросила дати трубку водіям, але ті поводилися нахабно — відмовлялися слухати власного менеджера, кидали образи, врешті взяли телефон лише після тривалих вмовлянь. Їм чітко сказали: взяти пасажирів за домовленою ціною. Але навіть після цього вони не впустили мене з дитиною в автобус, доки я не заплатила їм додатково 500 грн «на руки». Питається: за що? Навіщо тоді бронювати квитки, довіряти сайту і обіцянкам менеджерів, якщо водії на місці можуть встановлювати свої «вигадані тарифи»? Далі — ще гірше. У салоні не виявилося вільних місць поруч, щоб сісти з дитиною. На мої зауваження водії відповіли грубо: «Це ваші проблеми, шукайте самі де прилаштуватися». Весь їх тон, поведінка, зверхність і навіть лайка були настільки принизливими, що єдине бажання було — втекти й відмовитися від поїздки. Але діти чекали нас у Польщі, і ми мусили терпіти. Подібне приниження випало і на долю іншої пасажирки, яка сідала в Рівному. Вона теж заздалегідь забронювала квиток, але водії почали вимагати від неї більшу суму. Довели людину до сліз. Їй сказали те саме: «або платиш більше, або нікуди не їдеш». Так не може працювати перевізник, який бере на себе відповідальність перевозити людей. Це — не сервіс, не робота, а відверте знущання. Якщо ви йдете працювати в таку сферу, то хоча б навчіться елементарної етики: говорити без криків, без нецензурних слів, із повагою до пасажирів. Про дрібніші деталі нашої подорожі навіть не хочеться згадувати — їх вистачало, але й вищезгаданого вже досить, щоб зробити висновок: ніколи більше не користуватимуся послугами компанії PAVLUKS і щиро раджу іншим добре подумати, перш ніж довіряти їм свою подорож.
Хочу поділитися нашим гірким досвідом поїздки з компанією PAVLUKS - Отзывы о Pavluks-Trans
За два дні до поїздки ми забронювали два квитки з Житомира до Любліна. Я спеціально зателефонувала до менеджера, повідомила, що їхатиме мама з дитиною, попросила забезпечити два місця поруч. Тоді вільними були 38 місць, ціна була погоджена та, як запевнив менеджер, мала бути фіксованою.
Але коли настав день від’їзду, біля автобуса почався справжній жах. Водії заявили, що ціна за квитки на 1000 грн вища за ту, що була в бронюванні. Вони знайшли моє замовлення, але без жодного сорому сказали: «або платите більше, або шукайте інший автобус».
Я відразу зв’язалася зі службою підтримки, де підтвердили: ціна має бути саме та, яку ми бронювали, і яка вказана на сайті. Менеджер навіть попросила дати трубку водіям, але ті поводилися нахабно — відмовлялися слухати власного менеджера, кидали образи, врешті взяли телефон лише після тривалих вмовлянь. Їм чітко сказали: взяти пасажирів за домовленою ціною. Але навіть після цього вони не впустили мене з дитиною в автобус, доки я не заплатила їм додатково 500 грн «на руки».
Питається: за що? Навіщо тоді бронювати квитки, довіряти сайту і обіцянкам менеджерів, якщо водії на місці можуть встановлювати свої «вигадані тарифи»?
Далі — ще гірше. У салоні не виявилося вільних місць поруч, щоб сісти з дитиною. На мої зауваження водії відповіли грубо: «Це ваші проблеми, шукайте самі де прилаштуватися». Весь їх тон, поведінка, зверхність і навіть лайка були настільки принизливими, що єдине бажання було — втекти й відмовитися від поїздки. Але діти чекали нас у Польщі, і ми мусили терпіти.
Подібне приниження випало і на долю іншої пасажирки, яка сідала в Рівному. Вона теж заздалегідь забронювала квиток, але водії почали вимагати від неї більшу суму. Довели людину до сліз. Їй сказали те саме: «або платиш більше, або нікуди не їдеш».
Так не може працювати перевізник, який бере на себе відповідальність перевозити людей. Це — не сервіс, не робота, а відверте знущання. Якщо ви йдете працювати в таку сферу, то хоча б навчіться елементарної етики: говорити без криків, без нецензурних слів, із повагою до пасажирів.
Про дрібніші деталі нашої подорожі навіть не хочеться згадувати — їх вистачало, але й вищезгаданого вже досить, щоб зробити висновок:
ніколи більше не користуватимуся послугами компанії PAVLUKS і щиро раджу іншим добре подумати, перш ніж довіряти їм свою подорож.
отзыв
Комментарии к отзыву