Жахливий перевізник - Відгуки про Pavluks-Trans

Pavluks-Trans
Відгук додано 17 червня, 2025 год 85 переглядів
Хочу висловити своє глибоке невдоволення сервісом, який я отримала під час поїздки за маршрутом Рівне – Східниця – Рівне, замовленим онлайн через вашу платформу. На жаль, поїздка супроводжувалася численними організаційними помилками та хамським ставленням з боку персоналу.

🔹 Перша частина маршруту (Рівне – Східниця)
При бронюванні квитків було зазначено, що в місті Львів відбудеться пересадка. Однак, прибувши до Львова, всі пасажири були пересаджені, крім мене. Я зверталась до представників перевізника з питанням, де мій автобус, на що мені відповідали: «Почекайте». Після понад години очікування мене направили до зовсім іншого перевізника, який не мав жодної інформації про мою поїздку, і не хотів мене брати, оскільки квиток був оплачений на іншого перевізника.

🔹 Зворотна поїздка (Східниця – Рівне)
У зворотному напрямку ситуація була не кращою. У Львові знову не було чіткої організації пересадки, мені не надали жодної інформації про подальший маршрут. На гарячій лінії сказали, що я мала вирушити о 20:00, хоча на годиннику вже було 20:17, і я все ще чекала без пояснень. Лише після двох годин очікування та звернення із підвищеним тоном мені вказали на мій автобус, який виїхав майже о 21:30.

🔹 Неповага та хамство з боку водія
Окремо хочу наголосити на неприйнятному ставленні водія. Мені відмовили у зупинці біля населеного пункту, хоча інформація від довідкової служби підтверджувала, що така зупинка можлива. Водій грубо відмовив, перекручуючи моє прохання, ніби я просила зупинку «біля дому», що не відповідало дійсності. У результаті я змушена була їхати до автовокзалу, добиратись додому пізно вночі в комендантську годину, витрачаючи додаткові кошти на таксі.

🔹 Загальні недоліки:
– Відсутність організації та комунікації
– Неточна інформація про час і місце посадки
– Затримки автобусів без пояснень
– Хамське ставлення працівників
– Нехтування безпекою та комфортом пасажирів

Прошу розглянути цю ситуацію, вжити відповідних заходів щодо персоналу та організації поїздок, а також надати мені офіційну відповідь щодо скарги. Звертаю вашу увагу, що подібне ставлення до пасажирів є неприпустимим, і я залишаю за собою право звернутись до відповідних органів захисту прав споживачів.

З повагою, Ольга.





Коментарі до відгуку

Ksenia Barrett 17 червня, 2025 год
Пишіть на них скаргу до служби споживачів. Я теж їхала і такого безпріділу ще не бачила. Не знаю як вони і де купили ту ліцензію. Можете почитати мій відгук нижче я писала. Також написала скаргу на них в службу прав споживачів та на відшкодування коштів, що мені коштувало два рази купувати квитки на літаки і таксі, і все це за їхню недбалість ті ігнор. Чим більше скарг буде, тим швидше цю лавочку прикиють. Цей перевізник небезпечний у всіх сенсах!
Olga 17 червня, 2025 год
Я читала впш відгук шкода що вже після всого що сталось
Ksenia Barrett 17 червня, 2025 год
Чекаю 30 днів з дня написання їм. А також чекаю відповіді від скарги, що залишила онлайн на них у прав споживачів.


Pavluks-Trans
Всі відгуки

1.6 5
954 відгука / 36618 переглядів
Пасажирські перевезення
SAV.O.BUS
SAV.O.BUS

Рейтинг: 2.9
275 відгуків
Перевозчик ООО СанСан
Перевозчик ООО СанСан

Рейтинг: 2.8
113 відгуків
bus24.com.ua пассажирские перевозки
bus24.com.ua пассажирские перевозки

Рейтинг: 1.8
51 відгук
​Компания GAL Trans (Galiz-SV SRL)
​Компания GAL Trans (Galiz-SV SRL)

Рейтинг: 2.5
446 відгуків
Flixbus
Flixbus

Рейтинг: 1.7
1080 відгуків
Компания ADLER TRANS
Компания ADLER TRANS

Рейтинг: 4.2
16 відгуків
Перевозчик 7-TIME
Перевозчик 7-TIME

Рейтинг: 1.5
250 відгуків
Компания "Зелений Слон 7"
Компания "Зелений Слон 7"

Рейтинг: 2.6
56 відгуків
ООО Тур-Транс-Р
ООО Тур-Транс-Р

Рейтинг: 2.9
115 відгуків
Прикарпатский Экспресс
Прикарпатский Экспресс

Рейтинг: 2
142 відгука