Хочу висловити своє глибоке невдоволення сервісом, який я отримала під час поїздки за маршрутом Рівне – Східниця – Рівне, замовленим онлайн через вашу платформу. На жаль, поїздка супроводжувалася численними організаційними помилками та хамським ставленням з боку персоналу.
🔹 Перша частина маршруту (Рівне – Східниця) При бронюванні квитків було зазначено, що в місті Львів відбудеться пересадка. Однак, прибувши до Львова, всі пасажири були пересаджені, крім мене. Я зверталась до представників перевізника з питанням, де мій автобус, на що мені відповідали: «Почекайте». Після понад години очікування мене направили до зовсім іншого перевізника, який не мав жодної інформації про мою поїздку, і не хотів мене брати, оскільки квиток був оплачений на іншого перевізника.
🔹 Зворотна поїздка (Східниця – Рівне) У зворотному напрямку ситуація була не кращою. У Львові знову не було чіткої організації пересадки, мені не надали жодної інформації про подальший маршрут. На гарячій лінії сказали, що я мала вирушити о 20:00, хоча на годиннику вже було 20:17, і я все ще чекала без пояснень. Лише після двох годин очікування та звернення із підвищеним тоном мені вказали на мій автобус, який виїхав майже о 21:30.
🔹 Неповага та хамство з боку водія Окремо хочу наголосити на неприйнятному ставленні водія. Мені відмовили у зупинці біля населеного пункту, хоча інформація від довідкової служби підтверджувала, що така зупинка можлива. Водій грубо відмовив, перекручуючи моє прохання, ніби я просила зупинку «біля дому», що не відповідало дійсності. У результаті я змушена була їхати до автовокзалу, добиратись додому пізно вночі в комендантську годину, витрачаючи додаткові кошти на таксі.
🔹 Загальні недоліки: – Відсутність організації та комунікації – Неточна інформація про час і місце посадки – Затримки автобусів без пояснень – Хамське ставлення працівників – Нехтування безпекою та комфортом пасажирів
Прошу розглянути цю ситуацію, вжити відповідних заходів щодо персоналу та організації поїздок, а також надати мені офіційну відповідь щодо скарги. Звертаю вашу увагу, що подібне ставлення до пасажирів є неприпустимим, і я залишаю за собою право звернутись до відповідних органів захисту прав споживачів.
Пишіть на них скаргу до служби споживачів. Я теж їхала і такого безпріділу ще не бачила. Не знаю як вони і де купили ту ліцензію. Можете почитати мій відгук нижче я писала. Також написала скаргу на них в службу прав споживачів та на відшкодування коштів, що мені коштувало два рази купувати квитки на літаки і таксі, і все це за їхню недбалість ті ігнор. Чим більше скарг буде, тим швидше цю лавочку прикиють. Цей перевізник небезпечний у всіх сенсах!
Жахливий перевізник - Отзывы о Pavluks-Trans
🔹 Перша частина маршруту (Рівне – Східниця)
При бронюванні квитків було зазначено, що в місті Львів відбудеться пересадка. Однак, прибувши до Львова, всі пасажири були пересаджені, крім мене. Я зверталась до представників перевізника з питанням, де мій автобус, на що мені відповідали: «Почекайте». Після понад години очікування мене направили до зовсім іншого перевізника, який не мав жодної інформації про мою поїздку, і не хотів мене брати, оскільки квиток був оплачений на іншого перевізника.
🔹 Зворотна поїздка (Східниця – Рівне)
У зворотному напрямку ситуація була не кращою. У Львові знову не було чіткої організації пересадки, мені не надали жодної інформації про подальший маршрут. На гарячій лінії сказали, що я мала вирушити о 20:00, хоча на годиннику вже було 20:17, і я все ще чекала без пояснень. Лише після двох годин очікування та звернення із підвищеним тоном мені вказали на мій автобус, який виїхав майже о 21:30.
🔹 Неповага та хамство з боку водія
Окремо хочу наголосити на неприйнятному ставленні водія. Мені відмовили у зупинці біля населеного пункту, хоча інформація від довідкової служби підтверджувала, що така зупинка можлива. Водій грубо відмовив, перекручуючи моє прохання, ніби я просила зупинку «біля дому», що не відповідало дійсності. У результаті я змушена була їхати до автовокзалу, добиратись додому пізно вночі в комендантську годину, витрачаючи додаткові кошти на таксі.
🔹 Загальні недоліки:
– Відсутність організації та комунікації
– Неточна інформація про час і місце посадки
– Затримки автобусів без пояснень
– Хамське ставлення працівників
– Нехтування безпекою та комфортом пасажирів
Прошу розглянути цю ситуацію, вжити відповідних заходів щодо персоналу та організації поїздок, а також надати мені офіційну відповідь щодо скарги. Звертаю вашу увагу, що подібне ставлення до пасажирів є неприпустимим, і я залишаю за собою право звернутись до відповідних органів захисту прав споживачів.
З повагою, Ольга.
отзыв
Комментарии к отзыву