Перший супермаркет NOVUS почав працювати у 2009 році.
За три роки свого існування компанія НОВУС Україна відкрила 18 супермаркетів NOVUS загальною торговою площею понад 53 000 м2. Мережа представлена у Києві, Черкасах, Рівному, Тернополі та Севастополі.
Команда NOVUS пишається тим, що створює магазини нових стандартів.
Ми впроваджуємо європейські норми торгівлі...
детальніше
Обважують, хамлять, продають гнилля... - Відгуки про Novus
Це ТРЕШ якийсь, шановна спільнота...
Відділ кулінарії. Під час взважування одного товару працівниця відділу (Галат Марина, якщо вірити адміністратору) не відійняла вагу тари-блістера, про що була сповіщена по факту переважування на контрольних вагах в іншому відділі. Після прохання взважити правильно, забираючи з моїх рук блістер, супроводжуючи цю дію хамськими коментарями, накшталт, - "ща правєрім, чьо ви тут павитасківалі", стала переважувати на вагах свого відділу, на яких на той момент була відійнята вага блістерного пакування, відповідно, показники вагів виявилися правильними, меншими, ніж вага, зазначена на стікері, але замість того, щоб усвідомити власну помилку, вибачитися та роздрукувати нові стікери, почала жорстко тупити, на прохання уважно виконати елементарні арифметичні операції зі значеннями наявного, неправильного стікера, та якщо треба, пройти переважити товар на контрольних вагах у сісідньому відділі, заявила, що їй, цитую: "на*єр не інтєрєсни тє кантрольние вєси" та "нє нравіца, ідітє в другой магазін!"
Своє ім’я та прізвище для занесення в книгу відгуків та пропозицій ця особина повідомляти відмовилася. Після чого довелося йти на інфо-касу та викликати юнака-адміністратора, який привів вищезазначену працівницю для з’ясування обставин. На інфо-касі, Галат Марина почала викаблучуватися навіть в присутності адміністратора, який не спромігся приструнити свою підлеглу, намагалася прикрити рукою бейдж з ім’ям, та огризалася, мовляв, "чё я буду чё-та паказивать?". Зрештою, її ім’я та прізвище для складання скарги в книзі відгуків та пропозицій, повідомив сам адміністратор (знову ж таки, наскільки достовірно, важко судити, адже її бейджику я так і не розгледів).
Крім того, в процесі всього цього "шабашу" довелося дізнатися багато цікавого від інших працівників інфо-каси та охорони, зокрема:
- що гнилля у відділі овочів, з якого розноситься сморід, а на ноги капає кислюча юшка - то цілком нормально, і "нє нравіца, нє сматрітє";
- що приватний магазин може обслуговувати покупців чи не будь-якою мовою, якою їм заманеться;
- а також, що зараз вони "міліцию визавут" (смішно чути від людей, жоден з яких не наважився відрекомендуватися).
Якщо на ресурсі присутній представник торгівельної мережі, цікаво було б дізнатися, чи це офіційна позиція керівництва - торгувати гниллям, бичити, принципово не обслуговувати державною мовою та залякувати відвідувачів "міліцією"?
відгук
Коментарі до відгуку
Чому ви стикнулись з таким? я можу відповісти. Працювати в будь-якому гіпермаркеті дуже важко, та багто людей цього просто не витримує. Витримують тільки люди, які з пофігізмом ставляться до своєї роботи. Ось це була одна з них. Людині настілько важко переважити ваш товар, бо не їй за нього платити. Тому я з вами згодна, що така людина не повинна працювати в такому гарному магазині, з ідеями, які в них є та політикою