Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку...
детальніше
Хаос - Відгуки про НОВА ПОШТА
Але, як говорять, все добре поки добре.
3 Серпня відправив посиль, а саме клавіатуру, яка була застрахована на суму 2200 гривень, по номеру 59000273651418. Ніби все було ок, клавіатуру в мене працівники взяли, упакували (Оригінальної упаковки з собою не було), і відправили. Прийшла швидко, на наступний день. Уже в суботу (5 серпня) отримувач прийшов забирати посиль, і тут мені зранку приходить на ОЛХ повідомлення що від клавіатури він відмовився. Я звичайно був в шоці, на питання "чому?" він заявив що ніжка була зламана. Як конкретно зламана? Та просто, бляха муха, відлетіла, цитую "в коробці валялась"!
Я вирішив що це просто поганий жарт, оскільки на сайті НП писало що посилку забрали.
Ця компанія славиться своїм "не баг, а фіча" сайтом і клієнтом, тому ясно що на цьому я не зупинився і подзвонив в кол центр. Пані на дроту вирішила що я надто тупий для того щоб глянути інформацію на сайті, тому зробила це ще раз після мене і на впевненості заявила що посилку в 9:42 забрали. Ну ви зрозуміли, та? Працівники Нової Пошти самі толком не знають що з моєю посилкою.
Через декілька годин статус посилки дійсно змінився(зараз знову пише що прийнято ЛОЛ), по номеру показувало що отримувач СПРАВДІ відмовився від посилки по причині "товар пошкоджений".
Я знову подзвонив в кол центр і ту посилку попросив відправити назад. То вже було в понеділок, але з цим проблем не виникло, мені передзвонили і підтвердили повернення по номеру 59000274482030.
Клавіатура приїхала в середу і я вже був готовий побачити свою клаву і ніжку яка валяється десь в коробці. Правда ніжка стояла на місці, видимо її туди працівник назад запхав. Ясно що проблеми це не вирішило, на ній дійсно була зломана петля і ніжка тупо бовталася. Очевидно що вона зламана.
Ми претензію написали, сказали три дні почекати на дзвінок.
Наступного понеділку ми з'явилися у відділення 30-те, бо дзвінку, есесна, не було. Та жодного сліду відповіді не було. Думаю можна й не розказувати що мені відповіли?
"Пробачте, ми не при ділах, пришвидшити процес не можемо". Це був 5-ий день зберігання моєї посилки на складі тому я поцікавився чи мені будуть нараховувати за додаткове утримування. "так", мені незворушно відповідають, я виходжу на вулицю. Повний абсурд! Мою посилку тримають тому що вони самі не здатні вчасно винести рішення? І я маю за це платити? Хахаха.
На той момент справи були такі: я заплатив за посилку в одну сторону, в другу (це мені ще доведеться зробити звичайно), получив свою клавіатуру назад, зі зламаною ніжкою, без 2200 гривень на руках само собою. Втратив гроші, час, і получив свій товар не зовсім цілим назад і тепер повинен скинути не малу суму щоб клавіатуру все-таки купили. Перфект.
Далі ще цікавіше. Подзвонили в кол центр дізнатися скільки часу піде на розгляд та чи будуть мені гроші нараховуватися за утримування. "Пані на дроті" заявила, що, УВАГА, РОЗГЛЯД ТРИВАЄ ДО 30 ДНІВ. "Чи будуть нараховуватися гроші за утримування?" - "Ні, вам цю всю фігню анулють". Чудово, але ж працівник відділення казав абсолютно інше і на рахунок термінів, і на рахунок зберігання?
Вертаємося в відділ, кажемо що "Пані на дроті" сказала так то і так то, чому ж ви кажете інше? Відповідь Мельника Богдана Олександровича (саме так звати працівника, як потім виявилося і начальника відділення) була наступною: "Що за дурниці? Ніколи такого не чув. Товар сумою до 5000 гривень розглядається ОДИН день". (Та та, коли я ще в середу заповнював бланк мені казали три дні). Але не суть. Він покопався в папочці з паперами і витягнув так звану "Пам'ятку про проблемні відправлленя". Знаєте що? Там дійсно написано "один день". Фото прикріпляю. Пройшло уже так-то 5 днів, так в чому діло?
Знову дзвінок в кол центр. "Пані на дроті" так само заявляє що розгляд становить до 30 днів, проте на рахунок утримування уже не так впевнена. Ви уж вибачте, я всю цю чергу дзвінків в кол центр і походів в відділення туди-сюди не пригадую, але закінчили ми на тому що Мельник Богдан Олександрович зголосився не знімати плату за утримання по їхній же ж вині в будь-якому випадку, а "Пані на дроті" раптом стала заявляти що утримування анулюють лише в випадку позитивної відповіді на скаргу. Чуєте запах? Запах абсурду.
Висновок:
1. Нова Пошта не зовсім знає що відбувається з вашою посилкою в даний момент.
2. Кол центр і відділення працюють окремо, у кожного девіз "моя хата скраю", в системі повний хаос і безлад, на рахунок термінів ніхто з них не може дійти згоди, один каже що це день, другий каже що місяць.
3. Думаю, це вже давно всім відомо що НП любителі зависити масу відправлення, клавіатура в 1.5 кг стала раптом важити 3, а планшет з 700г перетворився в 1.6 кг. Тобто маса не без допомоги пошти збільшилася вдвічі, відповідно і плата за доставку. Що б ви там не вигадували, це повний брєд. Коли ходили скаржитися у мене прямо на очах двоє людей важили свою коробку(4.5кг) і питали чому посилка важить 20. Лишається просто стояти і ловити лулзи.
4. Ціни, між іншим, космічні (можливо і через завищення маси вдвічі), тільки от чомусь свою роботу НП не виконує, мою клавіатуру не забрали, а приїхала вона назад вже не такою як була.
5. Я поняття не маю що буде далі, але судячи по іншим відгукам це буде не день, не місяць і не два, а ці розумники ще потім через 25 днів заберуть мою посилку собі. Що у них там взагалі твориться?
6. Як заявила "пані на дроті", у вас є два варіанти: ви заберете свою пошкоджену посилку назад і вам зроблять часткове відшкодування, або ви лишите її НП і получите МАЙЖЕ ПОВНЕ ВІДШКОДУВАННЯ. Вона так і сказала. Тобто, якщо ви чекатимете місяць (а може й вічність) і втратите уйму часу, проте вашу заявку приймуть то ви не получите компенсацію, ви просто продасте свій товар: 1. Дешевше 2. Довше 3. Заплатите за попередню доставку до цього всього казусу, в результаті залишитесь в мінусі. Всі працівники щасливі.
Я буду писати всюди де можу і кому можу, мені потрібна точна і вчасна відповідь на мою заявку яка повинна розглядатися всього один день, у вас же ж так і написано, ні? Я вже втратив час і гроші, мій товар пошкоджений і отримувач його не забрав, ви граєте на нервах і самі не знаєте що у вас відбувається.
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо за відгук. Передали Ваше звернення представникам юридичного відділу. Очікуйте, будь ласка, найближчим часом з Вами зв’яжеться юрист та погодить питання щодо компенсації.
Гарного дня!