Хаос - Відгуки про НОВА ПОШТА

НОВА ПОШТА
Украина, Львів Відгук додано 15 серпня, 2017 год 2634 перегляда
Протягом року чи навіть більше користувався послугами цієї компанії, відправив десяток-два посилок і стільки ж прийняв, і в принципі був завжди задоволений

Але, як говорять, все добре поки добре.

3 Серпня відправив посиль, а саме клавіатуру, яка була застрахована на суму 2200 гривень, по номеру 59000273651418. Ніби все було ок, клавіатуру в мене працівники взяли, упакували (Оригінальної упаковки з собою не було), і відправили. Прийшла швидко, на наступний день. Уже в суботу (5 серпня) отримувач прийшов забирати посиль, і тут мені зранку приходить на ОЛХ повідомлення що від клавіатури він відмовився. Я звичайно був в шоці, на питання "чому?" він заявив що ніжка була зламана. Як конкретно зламана? Та просто, бляха муха, відлетіла, цитую "в коробці валялась"!
Я вирішив що це просто поганий жарт, оскільки на сайті НП писало що посилку забрали.
Ця компанія славиться своїм "не баг, а фіча" сайтом і клієнтом, тому ясно що на цьому я не зупинився і подзвонив в кол центр. Пані на дроту вирішила що я надто тупий для того щоб глянути інформацію на сайті, тому зробила це ще раз після мене і на впевненості заявила що посилку в 9:42 забрали. Ну ви зрозуміли, та? Працівники Нової Пошти самі толком не знають що з моєю посилкою.
Через декілька годин статус посилки дійсно змінився(зараз знову пише що прийнято ЛОЛ), по номеру показувало що отримувач СПРАВДІ відмовився від посилки по причині "товар пошкоджений".

Я знову подзвонив в кол центр і ту посилку попросив відправити назад. То вже було в понеділок, але з цим проблем не виникло, мені передзвонили і підтвердили повернення по номеру 59000274482030.
Клавіатура приїхала в середу і я вже був готовий побачити свою клаву і ніжку яка валяється десь в коробці. Правда ніжка стояла на місці, видимо її туди працівник назад запхав. Ясно що проблеми це не вирішило, на ній дійсно була зломана петля і ніжка тупо бовталася. Очевидно що вона зламана.

Ми претензію написали, сказали три дні почекати на дзвінок.

Наступного понеділку ми з'явилися у відділення 30-те, бо дзвінку, есесна, не було. Та жодного сліду відповіді не було. Думаю можна й не розказувати що мені відповіли?
"Пробачте, ми не при ділах, пришвидшити процес не можемо". Це був 5-ий день зберігання моєї посилки на складі тому я поцікавився чи мені будуть нараховувати за додаткове утримування. "так", мені незворушно відповідають, я виходжу на вулицю. Повний абсурд! Мою посилку тримають тому що вони самі не здатні вчасно винести рішення? І я маю за це платити? Хахаха.
На той момент справи були такі: я заплатив за посилку в одну сторону, в другу (це мені ще доведеться зробити звичайно), получив свою клавіатуру назад, зі зламаною ніжкою, без 2200 гривень на руках само собою. Втратив гроші, час, і получив свій товар не зовсім цілим назад і тепер повинен скинути не малу суму щоб клавіатуру все-таки купили. Перфект.

Далі ще цікавіше. Подзвонили в кол центр дізнатися скільки часу піде на розгляд та чи будуть мені гроші нараховуватися за утримування. "Пані на дроті" заявила, що, УВАГА, РОЗГЛЯД ТРИВАЄ ДО 30 ДНІВ. "Чи будуть нараховуватися гроші за утримування?" - "Ні, вам цю всю фігню анулють". Чудово, але ж працівник відділення казав абсолютно інше і на рахунок термінів, і на рахунок зберігання?
Вертаємося в відділ, кажемо що "Пані на дроті" сказала так то і так то, чому ж ви кажете інше? Відповідь Мельника Богдана Олександровича (саме так звати працівника, як потім виявилося і начальника відділення) була наступною: "Що за дурниці? Ніколи такого не чув. Товар сумою до 5000 гривень розглядається ОДИН день". (Та та, коли я ще в середу заповнював бланк мені казали три дні). Але не суть. Він покопався в папочці з паперами і витягнув так звану "Пам'ятку про проблемні відправлленя". Знаєте що? Там дійсно написано "один день". Фото прикріпляю. Пройшло уже так-то 5 днів, так в чому діло?

Знову дзвінок в кол центр. "Пані на дроті" так само заявляє що розгляд становить до 30 днів, проте на рахунок утримування уже не так впевнена. Ви уж вибачте, я всю цю чергу дзвінків в кол центр і походів в відділення туди-сюди не пригадую, але закінчили ми на тому що Мельник Богдан Олександрович зголосився не знімати плату за утримання по їхній же ж вині в будь-якому випадку, а "Пані на дроті" раптом стала заявляти що утримування анулюють лише в випадку позитивної відповіді на скаргу. Чуєте запах? Запах абсурду.

Висновок:
1. Нова Пошта не зовсім знає що відбувається з вашою посилкою в даний момент.
2. Кол центр і відділення працюють окремо, у кожного девіз "моя хата скраю", в системі повний хаос і безлад, на рахунок термінів ніхто з них не може дійти згоди, один каже що це день, другий каже що місяць.
3. Думаю, це вже давно всім відомо що НП любителі зависити масу відправлення, клавіатура в 1.5 кг стала раптом важити 3, а планшет з 700г перетворився в 1.6 кг. Тобто маса не без допомоги пошти збільшилася вдвічі, відповідно і плата за доставку. Що б ви там не вигадували, це повний брєд. Коли ходили скаржитися у мене прямо на очах двоє людей важили свою коробку(4.5кг) і питали чому посилка важить 20. Лишається просто стояти і ловити лулзи.
4. Ціни, між іншим, космічні (можливо і через завищення маси вдвічі), тільки от чомусь свою роботу НП не виконує, мою клавіатуру не забрали, а приїхала вона назад вже не такою як була.
5. Я поняття не маю що буде далі, але судячи по іншим відгукам це буде не день, не місяць і не два, а ці розумники ще потім через 25 днів заберуть мою посилку собі. Що у них там взагалі твориться?
6. Як заявила "пані на дроті", у вас є два варіанти: ви заберете свою пошкоджену посилку назад і вам зроблять часткове відшкодування, або ви лишите її НП і получите МАЙЖЕ ПОВНЕ ВІДШКОДУВАННЯ. Вона так і сказала. Тобто, якщо ви чекатимете місяць (а може й вічність) і втратите уйму часу, проте вашу заявку приймуть то ви не получите компенсацію, ви просто продасте свій товар: 1. Дешевше 2. Довше 3. Заплатите за попередню доставку до цього всього казусу, в результаті залишитесь в мінусі. Всі працівники щасливі.

Я буду писати всюди де можу і кому можу, мені потрібна точна і вчасна відповідь на мою заявку яка повинна розглядатися всього один день, у вас же ж так і написано, ні? Я вже втратив час і гроші, мій товар пошкоджений і отримувач його не забрав, ви граєте на нервах і самі не знаєте що у вас відбувається. НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) - Хаос НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) - Хаос НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) - Хаос НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) - Хаос

Переваги:
  1. У відділах працюють досить швидко, поки що побував в 19, 30 і 39, при чому в першому дуже сподобалося хоч і великі черги, але НП якогось милого то відділення закрила наскільки я розумію.
Недоліки:
  1. Вас насаджують на вазі товару, раджу перевіряти.
  2. Ціни космічні просто, за планшет сумою 500 гривень я заплатив ще 90 гривень доставки(тобто 1/5 ціни планшета)
  3. В разі якоїсь проблеми з посилкою ваші шанси щось вияснити дуже малі, ви швидше за все просто потратите свої гроші, нерви, час і підете в мінус. Це я витяг з розмови того дня, більше нічого поки що сказати не можу.
  4. На сайті і клієнті ви, перевіривши стан своєї посилки, на 100 відсотків не можете бути впевнені в її достовірності. Моя клавіатура, яку зранку в суботу забрали, якимось чудом їде назад до мене в понеділок.
  5. На рахунок іншої посилки, моя СМС про грошовий переказ яка мала прийти протягом доби доживає свою годину-півтори, це теж така фіча в клієнті?
2 згодні 5 не згодні



Коментарі до відгуку

Відповідь представника Новая Почта 17 серпня, 2017 год
Доброго дня, Марку!

Дякуємо за відгук. Передали Ваше звернення представникам юридичного відділу. Очікуйте, будь ласка, найближчим часом з Вами зв’яжеться юрист та погодить питання щодо компенсації.

Гарного дня!
Марко (Украина, Львів) 17 серпня, 2017 год
Рішення вже прийнято, спасибі що відреагували. Лишилося зачекати.
Марко (Украина, Львів) 15 серпня, 2017 год
СМС до речі так і не пройшло, 24 години і 4 хвилини. Браво.
Марко (Украина, Львів) 16 серпня, 2017 год
За СМС це мій прокол, прийшло на вайбер ще зранку а показалось тільки через 12 годин.


НОВА ПОШТА
Всі відгуки

1.3 5
23671 відгук / 5187968 переглядів
НОВА ПОШТА
Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... детальніше

novaposhta.ua
Перейти на сайт
Кур'єрські служби
Meest ПОЧТА
Meest ПОЧТА

Рейтинг: 1.5
26671 відгук
Meest China
Meest China

Рейтинг: 2.7
3610 відгуків
Glovo
Glovo

Рейтинг: 1.6
2008 відгуків
NP Shopping
NP Shopping

Рейтинг: 2.1
1249 відгуків
iPOST – доставка в момент
iPOST – доставка в момент

Рейтинг: 4.4
1028 відгуків
Деливери
Деливери

Рейтинг: 1.2
3668 відгуків
Укрпошта (Укрпочта)
Укрпошта (Укрпочта)

Рейтинг: 1.8
14019 відгуків
Компания DHL
Компания DHL

Рейтинг: 1.7
346 відгуків
ООО Е-ИМПОРТ
ООО Е-ИМПОРТ

Рейтинг: 2.8
181 відгук
Liki24
Liki24

Рейтинг: 4
668 відгуків