Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку...
детальніше
Постійно нав'язують своє пакування. - Відгуки про НОВА ПОШТА
Працюю з НП з початку створення компанії. За цей час пережив сотню різних операторів. Зараз - це просто жах якийсь. Відправляю посилку, оператор відкладає її, а потім перепаковує у свою, більшу коробку, переробляє ТТН, і вартість доставки виходить більше.
Щойно дружина відправляла вже ретельно запаковану посилку. На прохання наклеїти "стаканчики" дехто Данило Шевченко, відділення 23, Дніпро, повідомив, що йому особисто треба пересвідчитись, що там всередині. Всередині їхала б/у автомагнітола, замотана в декілька шарів пінопласту з пупирчастим конвертиком. Після огляду пан Шевченко з видом, наче йому в борщ наплювали, приніс більшу коробку, кинув туди декілька шматків пожмаканого паперу і вуаля - вартість доставки замість 75 грн стала 100.
Шановна НП. Проведіть будь ласка роз'яснювальну роботу з вашими співробітниками, а саме хоча б на елементарну ввічливість і манери спілкування з жінками з маленькими дітьми. Нагадую, що пан Данило Шевченко паплюжить ваше 23-те відділення своєю хамською поведінкою. Грець з нею, тою коробкою, вам же я так розумію мало грошей, але хоча б навчити своїх співробітників не спілкуватися скріз зуби з людьми, які їм в батьки годяться це ж мабуть не складно?
відгук
Коментарі до відгуку
Намагання Нової пошти дискредитувати людей, які розповідають про свій досвід, багато що говорять про саму Нову Пошту і її справжнє відношення до своїх клієнтів.
- відправлення має бути закрито з усіх боків пом’якшувальним матеріалом
(три шари повітряно-пухирчастої плівки або не менше ніж 2 см з кожної сторони іншим пом’якшувальним матеріалом);
- відправлення вкладене у гофрокартонну коробку (максимальна сторона до 100 см), тубус або запаковано повністю в 3-шаровий гофрокартон (максимальна сторона 100 - 120 см), пустоти заповнені наповнювачем (наприклад паперовим).
Виходячи з вищевказаного, пакування відправника було недостатньо, тому оператор поклав товар у коробку та додав наповнювач, аби магнітола не могла вільно переміщатись всередині пакування.
Щодо правил спілкування. Невимовно прикро, що обслуговування нашим працівником викликало у вас та дружини неприємні враження. Аби ми мали змогу ретельно в усьому розібратись, вкажіть, будь ласка, номер накладної, за якою відправляли посилку.
На фото справа так, як воно було вже запаковано. На фото зліва - додаткове пакування вашого співробітника.
Перше. Те, що воно було ретельно запаковане мною я так розумію ви на слово не вірите. Ну ОК. Дякую хоча б за те, що воно не пішло в обрешітці, як ви ну дууууже полюбляєте, і їхати відправляти не довелося б в вантажне відділення через пів-міста, інакше за б/у магнітолу вартість пакування була б значно більша, ніж вартість самої магнітоли. А наклейку "крихке" дружина по моєму проханню попросила наклеїти не тому, що металічний корпус магнітоли може якимось чином розбитись, а тому, що я чудово знаю, як ваші співробітники обходяться з посилками.
Друге. Номер ТТН вам навіщо? Що ви вже зробите? Повернете мені різницю між моїм пакуванням і вашим? Вам достатньо знати ім'я співробітника 23-го віділення - Шевченко Данііл, чи Данило, як правильно українською. Моє прохання те ж саме - ви б не могли навчити ваших дітей, яких ви понабирали замість минулих нормальних співробітників, хоча б нормально спілкуватися з людьми, яким за 40. Хоча це було риторичне питання.
Намагання Нової пошти дискредитувати людей, які розповідають про свій досвід, багато що говорять про саму Нову Пошту і її справжнє відношення до своїх клієнтів.
- коробка повинна мати рівні ребра жорсткості та витримувати вагу відправлення без деформацій;
- на коробці не допускаються розриви, щілини, вологі плями, деформація стінок, сліди реставрації;
- коробка має бути міцно скріплена так, щоб відправлення не деформувало та не розкривало коробку протягом маніпуляцій.
На фото бачимо, що відправляли в б/в коробці, яка не відповідає вимогам. Тому оператор допакував товар згідно з правилами.
Номер накладної потрібен для того, аби ідентифікувати вашу дружину як клієнта та звернутись до керівництва відділення, надавши повну інформацію про ситуацію.
2) А думка в вас не промайнула, в інше відділення піти?
3) Яки "стаканчики"? Я, наприклад, завжди прошу вказати "крихке" і ніяких проблем немає.
Це перше. Друге. Я сам особисто ретельно пакую свої відправлення, бо маю свій інтернет-магазин і відправляю давно, багато і часто. Зі мною жодних проблем не було б, але моя дружина, на жаль, людина тонкої душевної натури, не може поставити оте бидло, яке гордно називає себе "оператор поштового відділення" на місце.
Ну і третє. До цього дня я думав, що у НП є якась корпоративна культура, чи що. Гадав, що її співробітники проходять якісь курси підвищення кваліфікації, тренінги, чи що. На щастя, тепер я вже знаю, що крім ввімкненого цілими днями кондиціонера і красивого гасла "доставка майбутнього" її співробітники нічим не відрізняються від продавців шкарпеток з Озерки. Рівнем культури спілкування вже так точно. І на цей рахунок я ніяких ілюзій не роблю.
По третє. Наприклад, я стикався, одного разу, навіть не з оператором, а з начальником зміни на НП. Ну, відписав схожий відгук, до речі, відносно нього, на одному з ресурсів, і що?
І четверте. Може, оператор винен, але ж повинна бути в усьому розумна межа. ))) Капітально упакувати, сто разів перестрахувавшись, ))) а потім попросити промаркувати посилку, як крихку. ))) Залишилось ще попросити довезти посилку на автомобілі з особливо м'якими амортизаторами. )))
А якщо серйозно, такої упаковки, як була, сто разів достатньо, щоб доставити вміст посилки неушкодженим.
Розмову закінчено.