Постійно нав'язують своє пакування. - Відгуки про НОВА ПОШТА

НОВА ПОШТА
Відгук додано 10 червня, 2024 год 23 перегляда
Я не знаю, чи спускають зверху працівникам НП якісь плани, але те, що відбувається останні пів-року - просто вже ні в які рамки не лізе.
Працюю з НП з початку створення компанії. За цей час пережив сотню різних операторів. Зараз - це просто жах якийсь. Відправляю посилку, оператор відкладає її, а потім перепаковує у свою, більшу коробку, переробляє ТТН, і вартість доставки виходить більше.
Щойно дружина відправляла вже ретельно запаковану посилку. На прохання наклеїти "стаканчики" дехто Данило Шевченко, відділення 23, Дніпро, повідомив, що йому особисто треба пересвідчитись, що там всередині. Всередині їхала б/у автомагнітола, замотана в декілька шарів пінопласту з пупирчастим конвертиком. Після огляду пан Шевченко з видом, наче йому в борщ наплювали, приніс більшу коробку, кинув туди декілька шматків пожмаканого паперу і вуаля - вартість доставки замість 75 грн стала 100.
Шановна НП. Проведіть будь ласка роз'яснювальну роботу з вашими співробітниками, а саме хоча б на елементарну ввічливість і манери спілкування з жінками з маленькими дітьми. Нагадую, що пан Данило Шевченко паплюжить ваше 23-те відділення своєю хамською поведінкою. Грець з нею, тою коробкою, вам же я так розумію мало грошей, але хоча б навчити своїх співробітників не спілкуватися скріз зуби з людьми, які їм в батьки годяться це ж мабуть не складно?

Переваги:
  1. Відділення поруч із будинком.
Недоліки:
  1. Рівень культури обслуговування молодих співробітників дууууже сильно бажає бути кращим.
2 згодні



Коментарі до відгуку

про 13 червня, 2024 год
Неадекватна істота з нікнеймом Ірина є інтернeт-тітушкою, діяльність якої фінансується Новою Поштою. Вона намагається знецінити негативні відгуки клієнтів Нової Пошти і виставити їх самих в усьому винними.



Намагання Нової пошти дискредитувати людей, які розповідають про свій досвід, багато що говорять про саму Нову Пошту і її справжнє відношення до своїх клієнтів.
Відповідь представника Новая Почта 12 червня, 2024 год
Доброго ранку! Згідно з правилами компанії оператор, перед тим як наклеїти маркування "Крихке", повинен пересвідчитись, що вантаж дійсно цього потребує. Такий товар як аудіомагнітола запаковується наступним чином:

- відправлення має бути закрито з усіх боків пом’якшувальним матеріалом

(три шари повітряно-пухирчастої плівки або не менше ніж 2 см з кожної сторони іншим пом’якшувальним матеріалом);

- відправлення вкладене у гофрокартонну коробку (максимальна сторона до 100 см), тубус або запаковано повністю в 3-шаровий гофрокартон (максимальна сторона 100 - 120 см), пустоти заповнені наповнювачем (наприклад паперовим).

Виходячи з вищевказаного, пакування відправника було недостатньо, тому оператор поклав товар у коробку та додав наповнювач, аби магнітола не могла вільно переміщатись всередині пакування.

Щодо правил спілкування. Невимовно прикро, що обслуговування нашим працівником викликало у вас та дружини неприємні враження. Аби ми мали змогу ретельно в усьому розібратись, вкажіть, будь ласка, номер накладної, за якою відправляли посилку.
Віталій 12 червня, 2024 год
НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) -

На фото справа так, як воно було вже запаковано. На фото зліва - додаткове пакування вашого співробітника.

Перше. Те, що воно було ретельно запаковане мною я так розумію ви на слово не вірите. Ну ОК. Дякую хоча б за те, що воно не пішло в обрешітці, як ви ну дууууже полюбляєте, і їхати відправляти не довелося б в вантажне відділення через пів-міста, інакше за б/у магнітолу вартість пакування була б значно більша, ніж вартість самої магнітоли. А наклейку "крихке" дружина по моєму проханню попросила наклеїти не тому, що металічний корпус магнітоли може якимось чином розбитись, а тому, що я чудово знаю, як ваші співробітники обходяться з посилками.

Друге. Номер ТТН вам навіщо? Що ви вже зробите? Повернете мені різницю між моїм пакуванням і вашим? Вам достатньо знати ім'я співробітника 23-го віділення - Шевченко Данііл, чи Данило, як правильно українською. Моє прохання те ж саме - ви б не могли навчити ваших дітей, яких ви понабирали замість минулих нормальних співробітників, хоча б нормально спілкуватися з людьми, яким за 40. Хоча це було риторичне питання.
про 13 червня, 2024 год
Неадекватна істота з нікнеймом Ірина є інтернет-тiтушкою, діяльність якої фінансується Новою Поштою. Вона намагається знецінити негативні відгуки клієнтів Нової Пошти і виставити їх самих в усьому винними.



Намагання Нової пошти дискредитувати людей, які розповідають про свій досвід, багато що говорять про саму Нову Пошту і її справжнє відношення до своїх клієнтів.
Ірина 12 червня, 2024 год
Номер посилки навряд чи і надаш, бо тут куплених відгуків з боку укрпошти в день по 30 шт, і ти також, звідки в тебе номер посилки
Любитель 12 червня, 2024 год
Ображати беспідставно користувачів, ви не маєте права! Я, по-вашому, також "куплений"? Зовсім ні. І навіть, якщо щось, я на вас можу подати в суд за ваші безпідставні звинувачення.
Ірина 12 червня, 2024 год
Ваша коробка, вибачте , ніби із п'ятої точки. Таке в сміття викидати потрібно , а воно його пре ще в люди, уявляю який в тебе вдома срач і хлам
Відповідь представника Новая Почта 12 червня, 2024 год
Згідно з правилами якісного пакування: https://static.novaposhta.ua/sitecard/misc/doc/packaging_rules_1.pdf (пункт 3.1):

- коробка повинна мати рівні ребра жорсткості та витримувати вагу відправлення без деформацій;

- на коробці не допускаються розриви, щілини, вологі плями, деформація стінок, сліди реставрації;

- коробка має бути міцно скріплена так, щоб відправлення не деформувало та не розкривало коробку протягом маніпуляцій.

На фото бачимо, що відправляли в б/в коробці, яка не відповідає вимогам. Тому оператор допакував товар згідно з правилами. 

Номер накладної потрібен для того, аби ідентифікувати вашу дружину як клієнта та звернутись до керівництва відділення, надавши повну інформацію про ситуацію.
Любитель 10 червня, 2024 год
1) В дуже схожій ситуації був - ніхто від мене нічого не вимагав.

2) А думка в вас не промайнула, в інше відділення піти?

3) Яки "стаканчики"? Я, наприклад, завжди прошу вказати "крихке" і ніяких проблем немає.
Роман 11 червня, 2024 год
Ты охренел ??? С хрена ли человек должен идти в другое отделение ? Вообще мозги усохли или ботву набирают уже из самых "одаренных" ?
Любитель 11 червня, 2024 год
Ну, неожиданно, реально, оскорбление в свой адрес получить! А во-вторых, если человек, да еще принципиально, не желает совершить усилие, чтобы что-то исправить - виноват он, и это его проблемы.
Віталій 11 червня, 2024 год
Послухай, гарячий фінський хлопець. Якби ти уважно читав весь відгук, то там є такі слова, як "дружина з маленькою дитиною". І у планах у неї взагалі не було шукати ще відділення по місту, аби відправити посилку.

Це перше. Друге. Я сам особисто ретельно пакую свої відправлення, бо маю свій інтернет-магазин і відправляю давно, багато і часто. Зі мною жодних проблем не було б, але моя дружина, на жаль, людина тонкої душевної натури, не може поставити оте бидло, яке гордно називає себе "оператор поштового відділення" на місце.

Ну і третє. До цього дня я думав, що у НП є якась корпоративна культура, чи що. Гадав, що її співробітники проходять якісь курси підвищення кваліфікації, тренінги, чи що. На щастя, тепер я вже знаю, що крім ввімкненого цілими днями кондиціонера і красивого гасла "доставка майбутнього" її співробітники нічим не відрізняються від продавців шкарпеток з Озерки. Рівнем культури спілкування вже так точно. І на цей рахунок я ніяких ілюзій не роблю.
Любитель 11 червня, 2024 год
По-перше, не тикай. По-друге. Ось тому, схожі клієнти, в схожих ситуаціях, винуваті самі. Тому, що особливі умови їм подавай, а на інших начхати! І що за егоїзм? Наприклад, я, не проявив, один раз, пильність, і "віддав" певні гроші "Свит.тв", ну і що? Хтось мене пожаліє? Ні. А крім того, не тільки я втрапляю в різні ситуації, і таке життя - неможливо щось одержувати без втрат.



По третє. Наприклад, я стикався, одного разу, навіть не з оператором, а з начальником зміни на НП. Ну, відписав схожий відгук, до речі, відносно нього, на одному з ресурсів, і що?



І четверте. Може, оператор винен, але ж повинна бути в усьому розумна межа. ))) Капітально упакувати, сто разів перестрахувавшись, ))) а потім попросити промаркувати посилку, як крихку. ))) Залишилось ще попросити довезти посилку на автомобілі з особливо м'якими амортизаторами. )))

А якщо серйозно, такої упаковки, як була, сто разів достатньо, щоб доставити вміст посилки неушкодженим.
Віталій 11 червня, 2024 год
По-перше, мені вже під 50, тож я маю повне право робити і казати те, що хочу. По-друге, це інтернет, якщо тебе хвилює тикання - ти можеш вимкнути його і не заходити. Ну і по-третє - жоден закон мене не зобов'язує викати якомусь ніку в інтернеті з назвою "Любитель".

Розмову закінчено.
Любитель 11 червня, 2024 год
Шановний троль, я теж немолодий. До речі. І, крім того, відразу спадає на думку веселий номер Тарапаньки і Штепселя про громадянина, якого образили в магазині, і він прийшов у Міністерство Хорошого Відношення до Людей (МінХорВідЛюд). На Ютуб цей номер є.


НОВА ПОШТА
Всі відгуки

1.3 5
23671 відгук / 5187911 переглядів
НОВА ПОШТА
Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... детальніше

novaposhta.ua
Перейти на сайт
Кур'єрські служби
Glovo
Glovo

Рейтинг: 1.6
2007 відгуків
Meest ПОЧТА
Meest ПОЧТА

Рейтинг: 1.5
26666 відгуків
Meest China
Meest China

Рейтинг: 2.7
3609 відгуків
NP Shopping
NP Shopping

Рейтинг: 2.1
1249 відгуків
iPOST – доставка в момент
iPOST – доставка в момент

Рейтинг: 4.4
1028 відгуків
Деливери
Деливери

Рейтинг: 1.2
3668 відгуків
Укрпошта (Укрпочта)
Укрпошта (Укрпочта)

Рейтинг: 1.8
14019 відгуків
Компания DHL
Компания DHL

Рейтинг: 1.7
346 відгуків
ООО Е-ИМПОРТ
ООО Е-ИМПОРТ

Рейтинг: 2.8
181 відгук
Liki24
Liki24

Рейтинг: 4
668 відгуків