Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку...
детальніше
Незадовільна якість сервісу Нової пошти - Відгуки про НОВА ПОШТА
Вважаю, що порядна компанія намагається задовольнити потреби клієнта, а не посилається на якісь "стандарти", які не висвітлюються при формуванні замовлення. Співробітниця контакт-центру у відповідь на моє звернення запропонувала мені знайти на сайті оті "стандарти", чого я жодним чином не маю наміру робити: я плачу за те, чого потребую, а не за те, що хочеться комусь зі співробітників.
Висновок: категорично не рекомендую користуватися цією послугою
відгук
Коментарі до відгуку
А також просимо повідомити місто та адресу, звідки курʼєр мав забрати посилку, сповістимо керівництво підрозділу стосовно даного інциденту.
Керівництво підрозділу, судячи з відповідей співробітників кол-центру, знає про цю ситуацію, та підтримує своїх працівників
Якщо, все ж таки, захочете розповісти, звертайтеся, не залишимося осторонь.
Але якщо вам цікаво, накладна 20450743804226
Маємо інформацію від кур'єра, що один з пакетів був не запакований до коробки, тому Вам відмовили у заборі відправлення.
Ми, своєю чергою, передали Вашу скаргу керівництву стосовно грубого спілкування зі сторони кур'єра.
Хочемо перепросити та відправити презент, чи можемо надіслати його на дані відправника за накладною?
Жодних подарунків від "Нової пошти" не потребую. Завдяки такому ставленню ваших співробітників ви втратили дуже лояльного клієнта. Від цього моменту я більше таким не є. Більше того, з усіх сил постараюся, щоб клієнтів у вас поменшало.
Без поваги,
Юрій
Ми піклуємося, аби всі відправлення доїжджали цілими та неушкодженими.
Дуже прикро, що Ви так негативно налаштовані.
Маємо надію, що з часом Ваша думка зміниться про нас.
Стосовно "грубого" спілкування з кур'єром буде проведено бесіду.
Бажаємо гарного дня!
Посилання "неналежним чином" не приймається, бо при створенні відправлення не висвітлюється жодних вимог до пакування. Наводиться лише фраза "ми очікуємо, що ваше відправлення буде попередньо запаковане".
Представниця контакт-центру у відповідь на моє звернення надіслала посилання на сайт, де насправді подано вимоги до запаковування відправлень. Але я, як клієнта, не маю наміру перед тим, як створювати відправлення, ходити на якийсь сайт та читати якісь там правила. Хочете, щоб клієнти ознайомлювалися із цією інформацією - вішайте її у додаток та зробіть так, щоб без ознайомлення з нею пройти далі було неможливо.
Закінчуючи цю безплідну розмову, наголошу на наступному: для мене кур'єрський сервіс - це коли кур'єр приїжджає, піднімається до мене у квартиру, за необхідності пакує відправлення та забирає його до машини. А не примушує мене зносити 30-кілограмову коробку з 4 поверху, наказує мені перепакувати відправлення та ще мене ображає. Такий сервіс мені не потрібний. Отже, цим я заявляю, що більше не маю наміру користуватися будь-якими послугами "Нової пошти", та залишаю за собою право вміст доступними силами й засобами серед своїх друзів та знайомих поширювати інформацію про якість вашого сервісу.
За всіма відправленнями, що мають до 30 кг об'ємну та фактичну вагу, кур'єри підіймаються на поверх.
Розуміємо, що було б дуже зручно, аби умови надання послуг та правила пакування були розміщені прямісінько у мобільному додатку, але поки ця ідея в розробці.
Обіцяємо потішити Вас ще зручнішим інтерфейсом додатка вже у найближчому майбутньому.
Гарного дня.
Дуже не хочемо втрачати Вас, як клієнта, можливо промокод трішечки виправить ситуацію?
Будемо раді, якщо Ви ним скористаєтесь
Думаю, в вашем лице Новая Почта потеряет немного, а вы, столкнувшись с другими почтами, очень скоро вернетесь...
"Чем ниже человек душой, тем выше задирает нос.
Он носом тянется туда, куда душою не дорос." (Омар Хайям)