Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку...
детальніше
Затримали доставку та підроблюють трекінг - Відгуки про НОВА ПОШТА
Але тут сталося незрозуміле, посилку відправили як завжди (18 травня), вона приїхала в "Інноваційний термінал" м.Дніпро, як завжди о першій годині ночі (19 травня), і наче все було нормально, о четвертій годині ночі посилка поїхала далі до Кривого Рогу, але щось сталося і вантаж так і не приїхав до Кривого Рогу, я почекав деякий час та майже о третій годині дня зателефонував до підтримки де мені повідомили що розберуться та повідомлять результат, але замість "Розібратися та вирішити проблему", мені телефонують в 17:06 та повідомляють що вантажівка з моєю посилкою виїхала з Дніпра в 15:58 (19 травня), вони беруть та змінюють інформацію у відстеженні де "Четверту годину ранку" змінюють на 15:58, і намагаються мені довести що вантаж їде за графіком, і що жодних затримок немає, хоча я надав купу іншої інформації де добре видно що доставка завжди була не більше 1 дня. В цей же день (19 травня) мені відправляють ще одну посилку, яка по трекінгу їхала так само як і проблемна (за виключенням лише того що посилка вночі таки вчасно доїхала до Кривого Рогу). На ранок (20 травня), спостерігаю картину, обидві посилки приїхали в місто, і почався треш, першу посилку не віддали в доставку, зате другу посилку доставили в поштомат в 11:06, телефоную у підтримку де мені повідомляють що першу посилку не доставили так як не було вільних комірок, хоча по трекінгу видно що її навіть не завантажили для доставки, лише після декількох скарг посилку таки передали в доставку аж в 14:36. Посилки я отримав, але проблема залишається не вирішеною, так як 1) Ніхто не розбирався чому виникла затримка, 2) Ніхто не зміг пояснити чому посилку, яку відправили 18 травня, завантажили у поштомат пізніше ніж посилку яку відправили 19 травня. 3) Ніхто не буде розбиратися з "Підробкою статусів у відстеженні", так як простіше змінити інформацію чим займатися розглядом скарг.
Посилки: 1) 20450412729027 2) 20450713311946
2 згодні 1 не згоден
відгук
Коментарі до відгуку
2) 20450713311946
Бачимо, що вантаж за накладною 20450712729027 транспортувався згідно з графіком.
На жаль, кур'єр не зміг завантажити посилку у поштомат, оскільки на момент доставки не було вільних комірок.
Щиро перепрошуємо, що засмутили Вас.
А 20450712729027 - транспортували з затримкою в 1 день (везли 2 дні).
20450712729027 - вранці посилку навіть не передавали в доставку, в системі відстеження навіть відмітки не було про те що посилка виїхала з відділення, її передали в доставку лише в 14:36. А от за посилкою 20450713311946 видно що її відали в доставку в 11:02 і в 11:06 її завантажили у поштомат.
Тому не треба вигадувати про "Доставку за графіком" та "Не було вільної комірки", тому що 20450712729027 - затримали на 1 день, і не віддавали в доставку поки я не почав "телефонувати/писати" до підтримки.