Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку...
детальніше
Рідкісні ідіоти або фантомна кур'єрська доставка. - Відгуки про НОВА ПОШТА
відгук
Коментарі до відгуку
Напишіть, будь ласка, номер накладної й ми перевіримо інформацію.
-4 999 грн для переказів готівкою;
-29 999 грн для переказів за допомогою банківських платіжних карток.
Перед тим, як зробити якийсь крок, спочатку треба вивчити всю інформацію, в даному випадку стосовно перевізки певного груза певной коштовності.
Тому ваша претензія, це прояв вашої безграмотності та незнання законів та правил. А незнання законів не знімає з вас відповідальності.
в наш час 5000 гривень це просто смішно. Це ніщо. Дехто навіть не отримує таку пенсію, трохи більше 100 баксів. Просто таке поняття як розділяй і володарюй...
Представники НП не наводять точного формулювання закону, на який посилається, а саме : "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення
(Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2020, № 25, ст.171)"
От і все... І нехай клієнт ознайомлюється.
Нижче наведено інформацію з офіційного сайту НП:
<<ЯК ОТРИМАТИ АДРЕСНУ ДОСТАВКУ:
- Очікуй на дзвінок кур’єра за 30-60 хвилин до прибуття. Детальний графік роботи адресної доставки тут.
- Сплачуй безконтактно у мобільному додатку або на сайті. З кур’єром розрахуйся готівкою, карткою, Google Pay або Apple Pay
- Оглянь та забери відправлення >>
З цього випливає, що клієнт має право розплатитися з кур'єром готівкою.
Що до дзвінка кур'єра з вимогою надіслати персональні данні - ЯК? Вислати кур'єру на вайбер чи ватсап? Він є представником НП, яка повинна подбати про легальний та конфіденційний шлях ідентифікації особистості, наприклад за допомогою сервісів "Дія" (як це проходить у відділенні).
В данному випадку питання клієнта, що до передачі своїх персональних даних, цілком обґрунтоване і законне :
<<Відповідно до ч. 2 ст. 8 Закону «Про захист персональних даних» людина має право, зокрема:
— знати про джерела збирання, місцезнаходження своїх персональних даних, мету їх обробки,
— на доступ до своїх персональних даних;
— на захист своїх персональних даних від незаконної обробки та випадкової втрати, знищення, пошкодження у зв’язку з умисним приховуванням, ненаданням чи несвоєчасним їх наданням, а також на захист від надання відомостей, що є недостовірними чи ганьблять честь, гідність та ділову репутацію фізичної особи;
— вносити застереження стосовно обмеження права на обробку своїх персональних даних під час надання згоди;
— відкликати згоду на обробку персональних даних;>>
На мою думку, проблема не в кур'єрі, який вимагає персональні данні. Не в бормотінні операторки, яка не може чітко назвати закон України і пояснити клієнту. Не в представнику НП на цьому сайті, який знає проблеми компанії зсередини, але нічого крім промокоду зробити не може.
Проблема в керівництві!
Не навчили і не перевірили знання персоналу.
Не спрогнозували подібну ситуацію. Адже закон від 2020 року, а сервіси "Оплата при отриманні" та "Доставка кур'єром" працюють давно.
Невже так складно зробити автоматичне інформування отримувача, що вартість його замовлення перевищує 4999грн і знадобиться ідентифікація особи?
Невже не можна спорядити кур'єрів технічними засобами безпечної ідентифікаціі особи клієнта?
Зрештою зробити застосунок НП більш захищеним, щоб клієнт авторизувався в ньому та довірив свої персональні данні без остраху.
Все це можливо, реально і відносно не складно!
Якщо взяти до уваги, що (далі цитата з сайту НП) :
<<Платіжну систему NovaPay визнано соціально важливою для України. Згідно з даними НБУ вона є лідером серед усіх систем переказу коштів, створених небанківськими установами. NovaPay – це понад 2 млн транзакцій на день, як процесинг найбільших банків країни, та 40% українського ринку переказів>>,
то можно сказати, що НП зацікавлена лише в збагаченні за рахунок клієнтів, не гарантуючи обіцяний сервіс, якість обслуговування та захист персональних даних.
Шановний Андрій, дозвольте дати пораду:
-Ознайомтесь з правами та обов'язками обох сторін конфлікту.
-Не сперечайтеся з неосвідченим персоналом. Вимагайте зв'язок з керівником відділення або вище.
-Не сперечайтесь по темі в якій, не обізнані. Не будете виглядати дурнем.
Зрештою, ви могли перенаправити посилку на відділення, де б змогли спокійно поспілкуватись з представниками НП, та пройти ідентифікацію особи безпечним шляхом. І знижка б залишилась, і товар отримали, і нервова система в порядку.
Почніть з себе змінювати країну.