Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку...
детальніше
Загубили місце в посилці - Відгуки про НОВА ПОШТА
Я відправила посилку клієнту, при отриманні клієнт не отримав одного місця, виявилось, що на це місце була наклеєна дубльована ТТН, а не правильна яка мала б бути. При прийомі посилок Нова Пошта не повідомила, що одна посилка дубльована і пропустила відправку. Працівник НП з місця відправлення повідомив, що не може знайти в себе на відділенні цю коробку. Товару в тому загубленому місці було на 1900 грн. Я не можу зрозуміти куди пропала посилка і пошта відповіді не надає. Я не маю тепер ні товару, ні грошей за нього, і маю купу нервів з клієнтом, бо через НП маю тепер заплатити з власної кишені, щоб довиконати замовлення клієнта!!! Вимагаю пояснень та вирішення ситуації. Мені потрібно або повернути товар, або кошти за загублене місце.
ТТН 204506454542200006.
відгук
Коментарі до відгуку
Щойно спілкувалися з менеджером служби доставки міста Ужгород, який стверджує, що доставили всі місця, навіть те, яке з подвійним маркуванням по накладній.
Проте, якщо отримувач стверджує, що все-таки одне місце не доставлено, рекомендуємо йому написати претензію та надати ІПН. Це можна зробити у будь-якому відділенні, надіслати документи онлайн нам сюди або у будь-яку із соціальних мереж.
Посилання на претензію : https://novaposhta.ua/uploads/misc/doc/Form_Pretension_individuals.pdf
Дякую за інформацію, ще раз поспілкувалась з отримувачем, вони перевірили в себе і нарешті знайшли цю коробку. Дуже перепрошую, що висловила претензію до вас, дякую, що допомогли розібратися!
Дуже раді, що проблема вирішилася. У разі виникнення питань, завжди раді допомогти
Буде якась реакція чи відповідь на мою заявку?!
На заявки перед мною та після мене вже відповіли, чому мені не можете надати відповідь? Що це за вибірковість? Чи тут ви теж просто проігнорите вашу провину щодо загубленої коробки, яка не доїхала ні отримувачу, ні мені не повернулась???