Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку...
детальніше
Розчарувала НП - Відгуки про НОВА ПОШТА
Заключив договір через кабінет приватної особи. Ніхто не удосужився повідомити, що тепер вхід у новий кабінет з договором здійснюється як у кабінет... Юридичної особи...
Ніхто не удосужився повідомити заранє, що бажано підкріплювати різні номери телефонів у приватний кабінет та комерційний...
Чому б не перевести статус кабінету з приватного у статус юридичної особи, так як договір заключався з приватного - не відомо.
Почали міняти номери у кабінетах... Приватний кабінет просто видалили без попередження... Видалили зі всім! З діючими відправками, з діючими очікуваними посилками... З базою відправлень...
Підтримка НП - це п**дєц...
Оператори підтримки рекомендують ФОПу отримувати кошти за наложку на... особисту карту...
Вкрай не компетентні. Не чують, не бачать що їм говориш чи пишеш. Це просто жесть...
Не можуть вирішити питання видаленого аккаунту!!! Вожусь вже добу з цим!
Звернувся сам напряму у технічну підтримку НП на рахунок відновлення видаленого аккаунту...
Порекомендували зареєструватись за тими ж данними...
Служба Service Desk: "---Всі відправлення кріпляться не за аккаунтом а за користувачем.
Пройдіть реєстрацію на ті самі дані для отримання переліку всіх відправлень, що були відправлені Вами або прямують до Вас."
Окей... Зареєструвався... Мені дали зовсім новий голий аккаунт з новим персональним номером... Дуже, бл**ь, дякую...
Відновіть аккаунт!
відгук
Коментарі до відгуку
Отакої... Давайте розбиратися в ситуації.
Напишіть, будь ласка, Ваші дані для авторизації нам тут, чи в інші соціальні мережі (Фейсбук, Instagram) в особисті повідомлення (задля безпеки Ваших особистих даних) і ми обов'язково все перевіримо й вирішимо питання.
Я думаю, що по пошуку звернень там все знайдеться, бо вкотре переписувати одне й те саме не має бажання.
В вайбері підтримки по питанню - 0.
По телефону теж не добились результату.
По пошті в тех підтримку - 0.
По пошті з [email protected] толкових відповідей 0, з ранку п'ятниці просто ігнорують...
Якщо я викладу переписку, то це буде ппц не в вашу користь... Бо, бачте, розробляєтсья новий кабінет у Нової Пошти, і, мабуть, було дуже доречним рішенням не відтестувавши його одразу викатувати в користування...
А я втратив усі данні та можливість керувати та відслідковувати посилки на профілі 016788448.