Розбили антикварний годинник при доставці - Відгуки про НОВА ПОШТА

НОВА ПОШТА
Відгук додано 23 листопада, 2021 год 55 переглядів
Відправляв колекційний годинник вартістю 400 $.На відділенні Нової Пошти попросив працівників упакувати відправлення якнайкраще,щоб воно доїхало цілим і неушкодженим,тобто упаковка здійснювалась безпосередньо працівником Нової Пошти.Сьогодні мені телефонує клієнт і повідомляє,що від посилки відмовляється в зв'язку з тим,що вміст пошкоджений і присилає мені "прекрасне" фото розбитого годинника.Після цього я відразу йду на пошту поцікавитись як і яким чином можна буде отримати компенсацію, там мені повідомляють,що після того , як посилка повернеться до відділення я повинен написати претензію і тоді якась невстановлена особа з відділу компенсації буде вирішувати коли та головне СКІЛЬКИ(У відсотковому відношенні від оголошеної вартості) грошей мені відшкодують.Тобто, я передаю пошті річ,вона її псує,а потім сама ж вирішує компенсовувати збитки чи ні?Такий стан речей наштовхує на думки,що у Вашій компанії діє презумпція невиплати компенсації,а також вини будь-кого,тільки не транспортної компанії.Час це гроші,хто компенсує вартість часу на відвідини відділення для складання претензії?Вартість пального?Та навіть час для написання цього коментаря?Крім того хто оцінить та компенсує вартість найдорожчого,а саме-здоров'я витраченого на вирішення Вами ж створеної проблеми?

P.S.Алгоритм отримання компенсації це не доставка майбутнього,це відгомін далекого минулого.
P.P.S.Претензію я звісно напишу,а якщо потрібно буде то і позовну заяву, і листи до відповідних контролюючих органів.

Номер накладної відправлення
20400259669901
Номер накладної присвоєний для повернення
59000759063800
НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) - Розбили антикварний годинник при доставці НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) - Розбили антикварний годинник при доставці НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) - Розбили антикварний годинник при доставці НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) - Розбили антикварний годинник при доставці

Переваги:
  1. Плюсів багато.Основний це швидкість.
Недоліки:
  1. Навчіть людей працювати з пакувальним матеріалом.
  2. Прищепіть працівникам повагу до речей які вони транспортують,не можете прищепити повагу,то прищепіть страх штрафних санкцій для відповідальних за таку "Роботу".Основний мінус це те,що я повинен витрачати час на вирішення Вами ж створених проблем.
4 згодні



Коментарі до відгуку

Відповідь представника Новая Почта 24 листопада, 2021 год
Добрий день, Вікторе! Для розгляду Вашого питання очікуємо документи: заяву на компенсацію коштів та ІПН. Ми з Вами також спілкуємося й у Фейсбуці, тому деталі надіслали туди.
Віктор 24 листопада, 2021 год
Компенсацію отримано,конфлікт вичерпано.Дякую.
Відповідь представника Новая Почта 24 листопада, 2021 год
Вікторе, дякуємо за розуміння. Віримо, що надалі наша робота буде складатися лише із порозуміння та приємних емоцій.
Віктор 24 листопада, 2021 год
Також просив би шановних працівників Нової Пошти не забути про штраф у розмірі 24,23 % ,що передбачається пунктом 7.2.4 договору публічної оферти.


НОВА ПОШТА
Всі відгуки

1.3 5
23671 відгук / 5187961 перегляд
НОВА ПОШТА
Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... детальніше

novaposhta.ua
Перейти на сайт
Кур'єрські служби
Meest China
Meest China

Рейтинг: 2.7
3610 відгуків
Meest ПОЧТА
Meest ПОЧТА

Рейтинг: 1.5
26670 відгуків
Glovo
Glovo

Рейтинг: 1.6
2008 відгуків
NP Shopping
NP Shopping

Рейтинг: 2.1
1249 відгуків
iPOST – доставка в момент
iPOST – доставка в момент

Рейтинг: 4.4
1028 відгуків
Деливери
Деливери

Рейтинг: 1.2
3668 відгуків
Укрпошта (Укрпочта)
Укрпошта (Укрпочта)

Рейтинг: 1.8
14019 відгуків
Компания DHL
Компания DHL

Рейтинг: 1.7
346 відгуків
ООО Е-ИМПОРТ
ООО Е-ИМПОРТ

Рейтинг: 2.8
181 відгук
Liki24
Liki24

Рейтинг: 4
668 відгуків