Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку...
детальніше
Новый способ развода Новой почтой - Відгуки про НОВА ПОШТА
Н.П.
Дмитре, добрий вечір! Можете уточнити номер накладної? Завчасно дякуємо. Світлана, "Нова Пошта"
№0000000000000000
13:03
Добрий день, Дмитро!
За даною накладною Вам була здійснена відправка SMS-повідомлення від «Нова Пошта» з проханням обрати відділення чи вказати адресу отримувача через сервіс «Управління доставкою». Оскільки інформація не була вказана, посилка була відправлена у відділення №21 м. Київ. Згідно з умовами надання послуг (https://novaposhta.ua/uploads/misc/doc/Nova_Poshta_International_Terms_of_Service.pdf), за відсутності зауважень отримувача, «Нова Пошта Інтернешнл» має право переадресувати відправлення до відділення. У даному випадку Ви маєте змогу замовити переадресацію відправлення до адреси самостійно в мобільному додатку, у будь-якому відділенні «Нова пошта», склавши заяву на переадресування відправлення з паспортом, зателефонувавши до контакт-центру за номером 0-800-500-609, або ж отримати надсилання у відділенні. Сподіваємося на розуміння та бажаємо гарного дня!
Какая переадресация???? о чем ВЫ говорите, у меня на посылке указан мой адрес КИЕВ -и индекс 00000, я что должен со своего адреса который указан на посылке делать переадресацию на свой же адрес??? Эту всю переписку я разошлю по всему интеренету!
відгук
Коментарі до відгуку
Ви не вказали адресу в нашому сервісі, то її доставили у найближче відділення. Рекомендуємо вказати адресу, за якою необхідно доставляти посилки з Китаю, аби надалі таких інцидентів не було: https://my.novaposhta.international/
Наразі всі відправлення доставляються у відділення компанії. Улюблене відділення рекомендовано періодично оновлювати (хоча б один раз в три місяці). Більш детально з інструкцією користувача сервісу з обрання адреси доставки для відправлень із-за кордону можете ознайомитись тут: https://novaposhta.ua/uploads/misc/doc/web-service.pdf
Олександра, "Нова Пошта"
Всем участникам этого поста кричу УРА!!!!!!, посылка пришла по месту назначения.
Немного предыстории, (может кому то поможет).
С такими "типами" как Александр с Н.П. я общался и переписывался в общей сложности приблизительно человек 10-15 (сбился со счета), которые все твердили- "ВЫ НЕ УКАЗАЛИ АДРЕС ДОСТАВКИ НА СМС" - этим "роботам" просто лень поднять свою 5 точку им проще отписаться и УСЕ ! Им все равно на компанию которая кстати им платит зарплату и не малую, им просто на все и на всех извините за выражение "НАСРАТЬ".
Вот из-за таких сотрудников и создаются НЕГАТИВНЫЕ отзывы.
И кстати на посылке УКАЗАН адрес и ничего я больше не должен ни кому подтверждать, ВЫ ЕСТЬ ПОЧТА (перевозчик, доставка и.т.), которые взялись за МОЮ (чью то) посылку и обязались ее доставить в целости и сохранности по тому адресу который там указан и ВСЕ!
Если Вы этого не можете сделать из-за своих амбиций то и не беритесь за такое деликатное дело.
Ведь Вы доставляете не кусок картонной коробки а чью то мечту, необходимость. Вы ОБЯЗАНЫ или даже ДОЛЖНЫ дарить людям радость и получите в замен только благодарность.
Огромное спасибо тому сотруднику или той сотруднице (не знаю кому точно сказать, так-как писал и звонил по разным адресам) - которые дорожат репутацией "своего" предприятия "НОВОЯ ПОЧТА" и наверное занимаются любимым делом или выполняют их реально с СОВЕСТЬЮ.
Желаю Новой Почте искать и находить таких сотрудников которые в свою очередь понимают что ОНИ тоже ищут и находят получателей своих драгоценных посылок (и не важно что в них).
Всем Удачи ;-)