После того, как все неправильные варианты, предлагаемые поддержкой, были испробованы, я наконец нашел последний, правильный. Уровень тупости поддержки 7 из 10. Не безнадежны, но близко.
Знайшов вакансію у телеграм каналі, знайомий надсилав, зацікавило що зарплата непогана і до того ж гарно стелють як завжди. Працював у 22 році. Заповнив анкету кандидата, звʼязався зі мною HR менеджер, задавав різні питання, більшість були про досвід, далі ще співбесіда, взяли без вагань. Почалось навчання, купа інформації, навіть після навчання треба ще пів року щоб це все осягнути. Читати відгук Знайшов вакансію у телеграм каналі, знайомий надсилав, зацікавило що зарплата непогана і до того ж гарно стелють як завжди. Працював у 22 році. Заповнив анкету кандидата, звʼязався зі мною HR менеджер, задавав різні питання, більшість були про досвід, далі ще співбесіда, взяли без вагань. Почалось навчання, купа інформації, навіть після навчання треба ще пів року щоб це все осягнути. Три місяці було випробувальні, тобто якщо буде критична помилка то вона ніяк не вплине на зарплату. Тому після трьох місяців вже посипались критичні помилки, і що саме цікаве, помилки враховані були навіть якщо пройшло понад два місяці після консультації клієнта, і критичні помилки оцінювались у грошовому еквіваленті, тобто 620 грн, 730 грн, 120 грн… Може я помиляюсь то поправте… І якщо 1/2/3 помилки то проведуть бесіду, тест здати і все добре, працюєш далі, але настав момент коли помилок було 5, тобто неважливо яка, чи втратив клієнт фінанси чи ні, ти всеодно отримаєш критичну помилку. Відповідно я допустив більше 3х помилок за місяць, мені призначили тестування, і повідомили навчальні теми які треба знати щоб здати тест, поріг 80%. Тобто супервізор, тренер і ще може бути хтось на тестуванні, ставлять питання по 3/4 шт по кожній темі, а тем приблизно 8-10… Навіть можуть бути питання які не повязані з роботою клієнтів. І як мені здавалось, особливо Катерина і Антон полюбляли валити оператора, ставити питання ті, які клієнти може 1 раз в 2 роки запитають. Тому коли не здав перший раз, ще друга спроба дається але остання, все так само, здача тесту, і відповідно ще повторити треба тести і поріг мінімальний зменьшують до 70%… То відповідно завалили конкретно, вже навіть відчувалось. І через 20 хвилин повідомили дякуємо за співпрацю, ви нам не підходите, банківський сектор це не ваше, не ображайтесь але ми впевнені що ви знайдете собі іншу роботу. Документи підписав і все… Дуже прикро що такий відбір, з групи до 50 чоловік за рік лишилось орієнтовно 5 людей… Оцінка якості сувора, рейтинги виконати можна, але треба добряче напрягтись. Тому не зрозуміло навіщо звільняти одразу, як тільки людина не здала тест, є досвід в інших просто компаніях, то їм простіше дати відпустку 15 днів, і провести тренінг, щоб оператор зробив висновки і таке інше… Тому як у монобанку такого поняття як «вигорання професійне» не знають, треба працювати як звір… Дякую за такий досвід, але знайшлась також компанія яка мої навики і досвід оцінила у зарплату більше 30+к і через декілька місяців отримав підвищення до керуючої посади) Тому хто планує влаштуватись у моно, одразу наголошую на тім, що якщо у вас щось не виходить, не зрозуміли… вам ніхто це пояснювати не буде, тому як аргументують що у вас був місяць навчання вже все можна вивчити… І в ході роботі треба робота і на максимально високому рівні)
Переваги:
Вчасно платять зарплату.
Недоліки:
Колеги не вічливі, якщо просиш допомогти то отримаєш купу негатива, бруду та ще передають одразу супер візору «ваш робітник не знає те і те», хоча питання не варто того всього трешу що далі відбувається коли знімають з лінії.
В двох словах, моно скотився до приватбанку. Служба підтримки відповідає шаблонами, менше допомагає. Просив вирішити просте питання, то так дістали, що закрив рахунок. Закривали рахунок тиждень, бо постійно казали які вони класні і що роблю помилку, що йду від них. Жесть просто. Єдине що трохи тримало - то адекватні тарифи.
Всегда была довольна банком ,но неприятный случай получился Оплата идет без подтверждения,поэтому автоматом оплата пошла непонятно кому ,вместо имени просто точка. Оператор связался с получателем и на слово поверил что тот ждал оплату,поэтому деньги не вернули )))будьте внимательны .выскочит карта непонятно кого без инфо
Хотів стати клієнтом банку, замовити картку монобанку. Ще не став клієнтом, але додзвонитися на гарячу лінію так і не вийшло. Читаючи відгуки, вже і не знаєш, чи потрібен цей банк. Хоча багато знайомих хвалять.
Раньше не было претензий, но после войны появилось очень много минусов. Последней каплей стало предложение о повышении кредитного лимита с возможностью рассрочки, но только если вернуться на довоенные условия. Ок, вернулась, и какое же было удивление, когда мне отказали от рассрочки. То есть - 10 000, которые не могу погасить из-за отсутствия работы и плачу ежемесячно по 200 грн проценты,... Читати відгук Раньше не было претензий, но после войны появилось очень много минусов. Последней каплей стало предложение о повышении кредитного лимита с возможностью рассрочки, но только если вернуться на довоенные условия. Ок, вернулась, и какое же было удивление, когда мне отказали от рассрочки. То есть - 10 000, которые не могу погасить из-за отсутствия работы и плачу ежемесячно по 200 грн проценты, не могу перевести в рассрочки (хотя четко проверила условия, чтобы было с возможностью рассрочки) и ставка выросла в 2 раза. Шикарно помогли заработать себе деньги! Так бы я перевела эти несколько тысяч в рассрочку на 3 месяца и потихоньку можно было бы выплатить, но нет (как сказал оператор) они выдают их на свое усмотрение по зп и имуществу. а то что писали в предложении это никого не волнует - оно больше недоступно к прочтению, хотя все остальные доступны. Нет слов, обида, злось, несправедливость. Не ведитесь на их предложения!
Добрый день. Решила попробовать кредитную карту Монобанка, так как в рекламе говорилось, что сразу дают 2000 грн лимита на карту. Однако, после оформления данной карты, ни через день, ни через месяц, кредитный лимит не дали. При обращении в тех.поддержку пишут, что они никак на это не влияют. Не советую данный банк.
Переваги:
Интересный дизайн, кэшбек.
Недоліки:
Отвратительная тех.поддержка, отсутствие кредитного лимита.
Можно писать много хвалебного и отрицательного.Но на сег день в моно нет очень удобного и эталонного в 21 веке функционала виртуальных гривневых карт к обычным карточкам моно.В том же привате можно открыть и не одну виртуальную карту.И нет веб версии приложения,но в этом плане как плюс так и минус.Вот когда сделают функционал,можно с чем то сравнивать.
Второй день не могу войти в мобильное приложение - не приходит СМС с кодом. Техподдержка вежливо морозится("проблемы не у нас, мы отправляем."). Сегодня признали, шо таки да, у них вчера были проблемы - но сегодня поют ту же песню((. Жду.
Год назад спрашивал когда начнут выдавать карты в райцентрах...сказали скоро....ну и где?неужели если не хотите открывать точки то нельзя удаленно через новую почту по предъявлению паспорта получить и тем самым подтвердить личность?
Понимаем ваше желание как можно быстрее получить карту monobank. Дело в том, что карту мы можем выдать только лично вам. При выдачи карты наш сотрудник обязан провести верификацию Клиента, данная процедура утверждена НБУ. Мы активно расширяемся. Точек выдачи становится больше во многих городах. Возможно, уже в ближайшее время, откроется точка выдачи в вашем населенном пункте.
получил доставку на новой почте. оплатил 2 счета — за доставку и за наложенный платеж. оплата была картой данного банка. за доставку сняли согласно чека. за сумму 2 счета докинули еще 4 процента кроме суммы за услугу перевода новой почтой «по условиям комиссии перевода денег в счет кредитных средств». хорошо, за счет кредитного лимита, НО обычно при оплате картой этот... Читати відгук получил доставку на новой почте. оплатил 2 счета — за доставку и за наложенный платеж. оплата была картой данного банка. за доставку сняли согласно чека. за сумму 2 счета докинули еще 4 процента кроме суммы за услугу перевода новой почтой «по условиям комиссии перевода денег в счет кредитных средств». хорошо, за счет кредитного лимита, НО обычно при оплате картой этот процент не взимается, но по факту сняли, начав рассказывать о кодировке платежа в терминале новой почты — это считается как «перевод денег с карты на карту», при чем карта получателя никак не фигурировала как таковая — был выбор оплаты налом или картой, выбрал второй вариант, при чем в первом варианте продавец пришел бы на отделение и забрал свои деньги наличкой. просил вернуть эти копейки (дело принципа) — нет, но «они будут стараться предотвращать такие ситуации в будущем». если на это сообщение будет реакция банка, то просто не выражайте свои сожаления о ситуации в чате или по телефону, а верните эту ничтожную сумму. теперь представьте что у вас пропало не пару гривен а несколько тысяч, «потому что терминалы кодируют неправильно» ну и получите шаблонные ответы на ваши проблемы о сожалении в ситуации вместо ее решения…
Монобанк – це мобільний український банк без відділень, що зручно та вигідно. Відсутність витрат утримання відділень дає можливість надати клієнтам лише вигідні умови. Банк пропонує своїм клієнтам кредитні картки, які підтримуються зручним додатком для мобільних пристроїв. Завданням компанії є підвищення купівельної спроможності громадян, що у свою чергу сприятливо позначається на... детальніше
Уровень тупости поддержки 7 из 10.
Відгук колишнього працівника контакт центру монобанк
Працював у 22 році. Заповнив анкету кандидата, звʼязався зі мною HR менеджер, задавав різні питання, більшість були про досвід, далі ще співбесіда, взяли без вагань.
Почалось навчання, купа інформації, навіть після навчання треба ще пів року щоб це все осягнути.
Читати відгук Знайшов вакансію у телеграм каналі, знайомий надсилав, зацікавило що зарплата непогана і до того ж гарно стелють як завжди.
Працював у 22 році. Заповнив анкету кандидата, звʼязався зі мною HR менеджер, задавав різні питання, більшість були про досвід, далі ще співбесіда, взяли без вагань.
Почалось навчання, купа інформації, навіть після навчання треба ще пів року щоб це все осягнути.
Три місяці було випробувальні, тобто якщо буде критична помилка то вона ніяк не вплине на зарплату. Тому після трьох місяців вже посипались критичні помилки, і що саме цікаве, помилки враховані були навіть якщо пройшло понад два місяці після консультації клієнта, і критичні помилки оцінювались у грошовому еквіваленті, тобто 620 грн, 730 грн, 120 грн… Може я помиляюсь то поправте…
І якщо 1/2/3 помилки то проведуть бесіду, тест здати і все добре, працюєш далі, але настав момент коли помилок було 5, тобто неважливо яка, чи втратив клієнт фінанси чи ні, ти всеодно отримаєш критичну помилку.
Відповідно я допустив більше 3х помилок за місяць, мені призначили тестування, і повідомили навчальні теми які треба знати щоб здати тест, поріг 80%. Тобто супервізор, тренер і ще може бути хтось на тестуванні, ставлять питання по 3/4 шт по кожній темі, а тем приблизно 8-10…
Навіть можуть бути питання які не повязані з роботою клієнтів. І як мені здавалось, особливо Катерина і Антон полюбляли валити оператора, ставити питання ті, які клієнти може 1 раз в 2 роки запитають.
Тому коли не здав перший раз, ще друга спроба дається але остання, все так само, здача тесту, і відповідно ще повторити треба тести і поріг мінімальний зменьшують до 70%… То відповідно завалили конкретно, вже навіть відчувалось. І через 20 хвилин повідомили дякуємо за співпрацю, ви нам не підходите, банківський сектор це не ваше, не ображайтесь але ми впевнені що ви знайдете собі іншу роботу.
Документи підписав і все…
Дуже прикро що такий відбір, з групи до 50 чоловік за рік лишилось орієнтовно 5 людей…
Оцінка якості сувора, рейтинги виконати можна, але треба добряче напрягтись.
Тому не зрозуміло навіщо звільняти одразу, як тільки людина не здала тест, є досвід в інших просто компаніях, то їм простіше дати відпустку 15 днів, і провести тренінг, щоб оператор зробив висновки і таке інше… Тому як у монобанку такого поняття як «вигорання професійне» не знають, треба працювати як звір…
Дякую за такий досвід, але знайшлась також компанія яка мої навики і досвід оцінила у зарплату більше 30+к і через декілька місяців отримав підвищення до керуючої посади) Тому хто планує влаштуватись у моно, одразу наголошую на тім, що якщо у вас щось не виходить, не зрозуміли… вам ніхто це пояснювати не буде, тому як аргументують що у вас був місяць навчання вже все можна вивчити… І в ході роботі треба робота і на максимально високому рівні)
Почали портитись
Служба підтримки відповідає шаблонами, менше допомагає.
Просив вирішити просте питання, то так дістали, що закрив рахунок.
Закривали рахунок тиждень, бо постійно казали які вони класні і що роблю помилку, що йду від них. Жесть просто.
Єдине що трохи тримало - то адекватні тарифи.
Оплата может пойти не куда нужно
Оплата идет без подтверждения,поэтому автоматом оплата пошла непонятно кому ,вместо имени просто точка. Оператор связался с получателем и на слово поверил что тот ждал оплату,поэтому деньги не вернули )))будьте внимательны .выскочит карта непонятно кого без инфо
Ще не клієнт
Подстава, а не банк
Не дают кредитные средства, при оформлении кредитной карты.
Решила попробовать кредитную карту Монобанка, так как в рекламе говорилось, что сразу дают 2000 грн лимита на карту. Однако, после оформления данной карты, ни через день, ни через месяц, кредитный лимит не дали. При обращении в тех.поддержку пишут, что они никак на это не влияют. Не советую данный банк.
Нет важного функционала
Техподдержка - минус
Воз и ныне там?
монобанк сожалеет