Дуже дивна компанія… Поки йшов товар на листи відповідали.. Зараз тиша, вже тиждень! Саме перше, це замовляла костюм дитячий спортивний, прислали тільки штани. Відкрила на пошті і це Зафіксовано, але ж кому це показати? Повернути відразу не могла, бо в них же прикол, повернути можна тільки весь товар, а там були речі сина, які і так довго чекали… Ну а... Читати відгук Дуже дивна компанія… Поки йшов товар на листи відповідали.. Зараз тиша, вже тиждень! Саме перше, це замовляла костюм дитячий спортивний, прислали тільки штани. Відкрила на пошті і це Зафіксовано, але ж кому це показати? Повернути відразу не могла, бо в них же прикол, повернути можна тільки весь товар, а там були речі сина, які і так довго чекали… Ну а потім звісно, як у всіх, розмір заказали один, прийшов на бегемота. Керівництво Модіво взагалі в курсі, що вказана розмірна сітка не співпадає з розмірами одежі? У вас на сайті вказано, що розміри європейські в сітці, а ви присилаєте американські. L європейське і L американське, різниця колосальна!!!!! Я вже не знаю, куди звернутись з проблемою по костюму?!? Якщо я зроблю повернення, скажуть, що я кофту не поклала!!! Що робити?
Просимо зв'язатися з нами в чаті, ми будемо раді відповісти на Ваші запитання з понеділка по п'ятницю з 9 до 16:30 години. Заходьте до нас в закладки https://modivo.ua/kontakt і виберіть найбільш зручну форму контакту.
Доброго ранку всім. Проблема с поверненням Modivo. Отримала джинсі вони не підходять по розміру, та по крою написано пряме, а вони йдуть кльош. Звʼязатися неможливо. Ніхто не відповідає на поштові повідомлення. Ніяких реакцій, що товар надійшов і прийнятий на оцінку або взагалі що надійшло. Ни коли не думала що в них немає звʼязку. Не перший... Читати відгук
Доброго ранку всім. Проблема с поверненням Modivo. Отримала джинсі вони не підходять по розміру, та по крою написано пряме, а вони йдуть кльош. Звʼязатися неможливо. Ніхто не відповідає на поштові повідомлення. Ніяких реакцій, що товар надійшов і прийнятий на оцінку або взагалі що надійшло. Ни коли не думала що в них немає звʼязку. Не перший раз купувала.
інформуємо, якщо товар не підходе, у Вас є 30 днів для того, щоб повернути товар нам поштою. Документ повернення та адреса, за якою можете відправити товар знаходиться всередині посилки.
Добрий день. Замовила кеди за 3750грн з Tommy hilfiger. Прийшли вже вживані, добре що відкрила подивитися на новій пошті, а то хто зна чи повернули б кошти мені. Дуже розчарована магазином!!!!😒😒😒 НЕ КУПУЙТЕ ЦІ МОКАСИНИ 37 РОЗМІР!!!
Це абсурд купувати щось у Modivo. Почитайте відгуки: https://maps.app.goo.gl/Besb3sD8vGhZCvhx6?g_st=ipc Я не повірив і замовив кросівки через НП з післяплатою. Замовлення прийшло вчасно, але коли прийшов на НП, то оператор сказав, що огляд заборонений Продавцем. Що? Я повинен сплатити за те, що не бачу? Все це схоже на лохотрон, особливо прочитавши відгуки про цю компанію у Польщі. Не ведіться на знижки!... Читати відгук Це абсурд купувати щось у Modivo. Почитайте відгуки: https://maps.app.goo.gl/Besb3sD8vGhZCvhx6?g_st=ipc Я не повірив і замовив кросівки через НП з післяплатою. Замовлення прийшло вчасно, але коли прийшов на НП, то оператор сказав, що огляд заборонений Продавцем. Що? Я повинен сплатити за те, що не бачу? Все це схоже на лохотрон, особливо прочитавши відгуки про цю компанію у Польщі. Не ведіться на знижки! Доречі, я в той же день написав у підтримку на сайті, то мені ніхто не відповів…
інформуємо, за правилами нашого магазину, огляд та примірка товару відсутні. У Вас є 30 днів для того, щоб повернути товар поштою. Умови повернення на сайті https://modivo.ua/b/povernennja-i-obmin
Замовлення 210000697773 evzuttya.com.ua, трек MDV0000001926087UA від 06 жовтня через Нову пошту. На сайті пишеться, що термін доставки НП - 6-8 днів (або 10 робочих днів). Замовлення не прийшло, статус на evzuttya.com.ua "надіслане", але строки вже вийшли. Будь-якої іншої інформації, коли чекати немає. Зворотнього зв'язку (підтримки) немає. Зв'язатись можна лише з ботом. Вимагаю розшукати замовлення або повернути гроші!
Інформую Модіво Медійно! Що я - Марина Вакараш, повернула продавцю Midivo, сумку Valentino з явним дефектом( сумка крива). Повернення відбулося 20.10.2025 на 5 день від оплати і отримання сумки на Новій Почті. Прошу повернути гроші або замінити Сумку на такуж без дефекту. Бірка і Пломба відсутні. Але за Законом України частина 1, стаття 8 " Про Захист Прав Споживачів"... Читати відгук Інформую Модіво Медійно! Що я - Марина Вакараш, повернула продавцю Midivo, сумку Valentino з явним дефектом( сумка крива). Повернення відбулося 20.10.2025 на 5 день від оплати і отримання сумки на Новій Почті. Прошу повернути гроші або замінити Сумку на такуж без дефекту. Бірка і Пломба відсутні. Але за Законом України частина 1, стаття 8 " Про Захист Прав Споживачів" у разі придбання товару неналежної якості, Продавець по винен повернути Покупцю повну ціну, навіть за відсутності бірки. Мої контакти: +380636774159.
Добрий день. Замовлення UAM001696047 Повідомляю, що я здійснила повернення рюкзака відповідно до інструкцій, зазначених на вашому сайті, оскільки товар мені не підійшов. Відправлення понад два тижні перебувало у відділенні «Нової пошти», однак так і не було забране вашою компанією. Наразі посилка взагалі не відображається у системі, і я не маю інформації про її подальшу долю. Звертаю вашу увагу, що згідно... Читати відгук Добрий день. Замовлення UAM001696047 Повідомляю, що я здійснила повернення рюкзака відповідно до інструкцій, зазначених на вашому сайті, оскільки товар мені не підійшов. Відправлення понад два тижні перебувало у відділенні «Нової пошти», однак так і не було забране вашою компанією. Наразі посилка взагалі не відображається у системі, і я не маю інформації про її подальшу долю.
Звертаю вашу увагу, що згідно зі ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів», продавець зобов’язаний прийняти товар належної якості, який не підійшов покупцю, та повернути сплачені кошти.
Вимагаю протягом 3 (трьох) календарних днів повернути мені кошти за товар у повному обсязі. У разі невиконання вимоги я буду змушена: – звернутися до Держпродспоживслужби та Національної поліції України; – оприлюднити інформацію про порушення на публічних майданчиках і в соціальних мережах із великою аудиторією.
інформуємо, повернення UAM001696047 у відділі повернень не зафіксовано та відповідно не перевірено, кошти не повернуто так як фізично посилки немає. Якщо посилку Нова пошта не видала представнику з відділу поверненням, значить на це є якісь причини- це означає, що посилка не оплачена клієнтом, клієнт невірно оформив повернення або ж Нова пошта нам не підготувала до видачі.
Для того щоб зробили повернення коштів, Нова пошта повинна спочатку видати посилку представнику, після цього повернення перевіряють і передають дані в бухгалтерію.
Якщо посилка знаходиться на відділення Нової пошти, Вам необхідно звернутися на Нову пошту та у них уточнити, з якої причини посилка не була видана посилка. Важливо, щоб на посилці не було післяплати та доставка оплачена клієнтом. Магазин не має безкоштовних повернень, інформація прописана на сайті.
Для вирішення питання Вам необхідно звертатись на Нову пошту.
всі товари на нашому сайті 100% оригінал, оригінальний товар, який має всі фірмові знаки. Цим правилам підлягає цілий асортимент інтернет-магазину, також товари які були куплені зі знижкою.
Ви маєте 30 днів на повернення товару і ми повернемо Вам кошти.
05.10 отримала замовлення UAM001765464 (дитяча куртка GUESS), не підійшов розмір, тому зробила повернення, оформила документ, відправила. У Львові кур'єр отримав посилку 06.10, відтоді ніяких дій зі сторони магазину не відбувалось. Будь ласка приміть міри та звяжіться зі мною та поверніть кошти. Email: [email protected]
Ніякого о зв'язку з сайтом Мodivo.ua не має..відіслав повернення але телефон вказаний в інструкції не обслуговується і не відповідає.Чи отримана моя посилка не відомо..зворотнього зв'язку не має від слова взагалі.. тільки тупий бот.Чи відомо власникам сайту про це?Хай пояснять.Як реально можна з вами зв'яжеться
інформуємо, як тільки посилка буде перевірена, Вам прийде повідомлення на пошту. Можете зв'язатися з нами в чаті, ми будемо раді відповісти на Ваші запитання з понеділка по п'ятницю з 9 до 16:30 години. Заходьте до нас в закладки https://modivo.ua/kontakt і виберіть найбільш зручну форму контакту.
Замовлення MDV0000001893639UA від 27 вересня через Нову пошту. На сайті пишеться, що термін доставки НП - 6-8 днів. Замовлення не прийшло, статус на Модіво "відправлене", але строки вже вийшли. Ані ТТН, ані будь-якої іншої інформації, коли чекати. Вимагаю розшукати замовлення або повернути гроші.
приносимо вибачення за незручності, що виникли, направлений запит на склад, як тільки надійде відповідь ми Вас проінформуємо повідомлення на електронну пошту.
Таблиця розмірів на сайті не відповідає дійсноті. Орієнтувався на розмір вказаний в таблиці, в результаті взуття прийшло замале. Відсутній зворотній зв'язок окрім як чат з ботом.
для того щоб здійснити повернення потрібно запакувати товар та разом з заповненим Документом Повернення. Ви можете повернути товар протягом 30 днів з моменту отримання посилки. Після того як посилка пройде процес перевірки, ми здійснимо переказ коштів протягом 5 банківських днів. Умови повернення на сайті https://modivo.ua/b/povernennja-i-obmin
UAM001753321 Замовила лакові черевики Puma, але отримала браковане взуття з подряпинами. Всі черевики подряпані, виглядають так, ніби були у вжитку. Щоб відправити це назад, я ще сплатила 125 грн за доставку до Львова. Після цього — жодного зворотного зв’язку: мені ніхто не подзвонив, не написав, хоча я писала в чат на сайті, телефонувала на гарячу лінію і надсилала лист на... Читати відгук UAM001753321 Замовила лакові черевики Puma, але отримала браковане взуття з подряпинами. Всі черевики подряпані, виглядають так, ніби були у вжитку.
Щоб відправити це назад, я ще сплатила 125 грн за доставку до Львова. Після цього — жодного зворотного зв’язку: мені ніхто не подзвонив, не написав, хоча я писала в чат на сайті, телефонувала на гарячу лінію і надсилала лист на пошту.
Відповіді — жодної. Коли почитала відгуки, зрозуміла, що я така не одна.
Ваше повернення перевірено. Найближчим часом Вам надійде лист на електронну пошту про перевірку товару. Після чого дані будуть передані до бухгалтерії. Повернення коштів відбудеться протягом 5-7 банківських днів.
Не повертають гроші за замовлення № 210000672254 ( 4010 грн ) гумові чоботи Hunter . Мені повернули гроші за замовлення , яке було зроблене пізніше , а чому не повертають гроші за це замовлення ? У відповіді на цьому сайті ( див. попередній відгук ) мали наглість написати , що писали мені неодноразово . Лист був всього один ,... Читати відгук Не повертають гроші за замовлення № 210000672254 ( 4010 грн ) гумові чоботи Hunter . Мені повернули гроші за замовлення , яке було зроблене пізніше , а чому не повертають гроші за це замовлення ? У відповіді на цьому сайті ( див. попередній відгук ) мали наглість написати , що писали мені неодноразово . Лист був всього один , і то після того , як я щодня протягом тижня зверталася до них з проханням повернути мої кошти . Я писала і в чат на сайті , і на фейсбук , і на електронну адресу . Зреагували тільки на відгук на цьому сайті . До речі , замовляла у них 4 пари гумових чобіт Hunter - з них три пари з дірами . Ось так замовив - прийшли диряві . Замовляєш наступну пару - прийшли знову з дірами . Можливо це не справжній Hunter , а китайська підробка . Дуже неприємний осад від покупок на цьому сайті . Зіпсований настрій , місяць вибивання своїх грошей назад .
Недоліки:
- Відмовляються повертати гроші . Повернення коштів є дуже проблематичним .
- Уникають спілкування .
- Розмірні сітки завідомо неправдиві , що збільшує кількість повернень і збільшує об'єм неповернутих грошей .
- Висилають завідомо бракований товар ( як то - гумові чоботи Hunter з дірами . )
Чекаю повернення коштів за два замовлення 210000675925 ( 2160 грн ) та 210000672254 ( 4010 грн ) . Оскільки це одна і та сама організація ( evzuttya та modivo ) , то відгук лишаю і тут . Розмірні сітки вказані невірно , що збільшує кількість повернень і обсяг неповернутих вчасно покупцям коштів . На листи і звернення ніхто не відповідає... Читати відгук Чекаю повернення коштів за два замовлення 210000675925 ( 2160 грн ) та 210000672254 ( 4010 грн ) . Оскільки це одна і та сама організація ( evzuttya та modivo ) , то відгук лишаю і тут . Розмірні сітки вказані невірно , що збільшує кількість повернень і обсяг неповернутих вчасно покупцям коштів . На листи і звернення ніхто не відповідає . Дуже неприємно щодня писати з проханням повернути кошти і знати , що знову відповіді не буде .
Недоліки:
Не повертають кошти .
На листи і запити не відповідають .
Розмірні сітки вказані невірно .
Уважно оглядайте взуття - можуть прислати завідомо брак .
210000675925 210000672254 прохання зайти на електронну пошту та відповісти на лист, неодноразово писали Вам на пошту та відповіді від Вас так і не отримали. Чекаємо на відповідь поштою.
Чому анулювання мого замовлення № UAM001674745, таке довге, чому я не можу зробити це одразу, а пишу в чат-бот який видає «консультантів наразі немає», що за тотальний скам? Скільки я маю чекати щоб анулювалось моє замовлення, хіба так важко анулювати замовлення в якому зазначена після плата і вона не була ще відправлена?
Ніколи не писала відгуки але модіво мене довів до того ) Modivo винен мені 7500 за дві повернуті посилки бо не підійшов розмір . Написали лист що вони прийняли повернення і що кошти нарахують протягом 7 робочих днів . Вже другий місяць ні слуху ні духу від модіво . Пишу їм вони не відповідають ,пишу адміністр в інст... Читати відгук Ніколи не писала відгуки але модіво мене довів до того )
Modivo винен мені 7500 за дві повернуті посилки бо не підійшов розмір . Написали лист що вони прийняли повернення і що кошти нарахують протягом 7 робочих днів . Вже другий місяць ні слуху ні духу від модіво .
Пишу їм вони не відповідають ,пишу адміністр в інст вони кидають посилання яке не відкривається а ті посилання що модіво кидає тут ,відповідає людям на коменти то до срак.. ,вони теж не працюють,ніхто там не відповідає .
Замовляла вже тисячу раз на ансвері ,все завжди добре ,ну розмір може не підійти ,якщо маломврить або великомірить і проблем з поверненням ніколи не було ,кошти нараховували до трьох тижнів,адміністратор в інстаграімі відповідає на всі запитання і допомагає вирішити проблему якщо вона є. А модіво має людей за лохів ,я думала що то в мене якась проблема з поверненням а як зайшла почитати відгуки то в шоці від того сайту 🤦🏼♀️ думаю кошти нікому не повернуть ,там навіть не можливо з кимось звязатися і в живу поговорити і вирішити ту проблему ..
Ніколи раніше не писала відгуки, але після отримання посилки від Modivo зазнала такого шоку, що вирішила написати. Можливо, мій досвід буде корисним іншим людям. Коли раніше я зробила перше замовлення, мені прийшли такі речі і такого розміру, як я замовляла. Маючи позитивне враження від цієї покупки, я вирішила зробити ще одне замовлення. Я замовила вовняний светр Tomi Hilfiger, розмір XXL.... Читати відгук Ніколи раніше не писала відгуки, але після отримання посилки від Modivo зазнала такого шоку, що вирішила написати. Можливо, мій досвід буде корисним іншим людям. Коли раніше я зробила перше замовлення, мені прийшли такі речі і такого розміру, як я замовляла. Маючи позитивне враження від цієї покупки, я вирішила зробити ще одне замовлення. Я замовила вовняний светр Tomi Hilfiger, розмір XXL. У першій покупці у мене також був светр Tomi Hilfiger, розмір XXL, тільки бавовняний, тому я була впевнена, що новий светр також підійде мені за розміром. Сьогодні ввечері я забрала замовлення з пошти, принесла додому, дістала з пакету, щоб примірити, і замерла в шоці. Я дістала з пакету светр, який може налізти, набуть, тільки на дитину дошкілького віку, на дотик він справляв враження, ніби його випрали в гарячій воді, але на ньому була бірка з розміром XXL і не пошкоджена. Потім я придивилась до упакування, воно теж було пошкоджено. Я так і не можу зрозуміти, що мені прислали замість омріяного светру. Я відразу віднесла на пошту цей товар для повернення, тепер буду сподіватися, що магазин поверне кошти.
перевірка поверненя в середньому триває 5-7 робочих днів. Як тільки посилка буде перевірена, Вам прийде повідомлення на пошту. Після перевірки повернення - ми здійснимо переказ коштів протягом 5 банківських днів.
Замовив чоловічі кросівки Calvin Klein, менш ніж за два тижні відклеїлась підошва, кросівки не прали, не хімчистили, нічим не обробляли, одягнув їх разів 5. Зателефонувати нема кому, з пошти не відповідають, телефон - робот, чат - робот. Не рекомендую АБСОЛЮТНО! Якщо хочете просто віддати кошти без отримання товару належної якості і підтримки з боку менеджерів та магазину - Вам сюди.
інформуємо, на кожен товар діє 2-річна гарантія, протягом цього часу Ви можете відправити його на рекламацію. Цим правилам підлягає цілий асортимент інтернет-магазину, також товари які були куплені зі знижкою. Умови на сайті https://modivo.ua/b/reklamatsiyi
Я до цього багато разів замовляла і все було добре. Останній раз Я отримала кросівки які були замалі за розміром, одразу оформила повернення і відправила посилку назад. Гроші мені не повертають, ніхто не відповідає зі служби підтримки, ніяк не можна звʼязатися з консультантом.
Ранее постоянно покупал, уже несколько часов не могу купить товар, выдает ошибку, при этом не работает не один метод оплаты и доставки, службы поддержки нет, в боте по телефону нет вариантов этой проблемы, а соединение с оператором я так понимаю технически невозможно на сегодняшний день уже, в чате поддержки на сайте так же нет оператора, отвечает бот который гоняет стандартные... Читати відгук Ранее постоянно покупал, уже несколько часов не могу купить товар, выдает ошибку, при этом не работает не один метод оплаты и доставки, службы поддержки нет, в боте по телефону нет вариантов этой проблемы, а соединение с оператором я так понимаю технически невозможно на сегодняшний день уже, в чате поддержки на сайте так же нет оператора, отвечает бот который гоняет стандартные вопросы по кругу
Вже 25 днів чекаю на повернення коштів за скасоване замовлення UAM001490274. Крім того, ні додзвонитися, ні достукатися у додатку на сайті просто не можливо! Кожного дня відправляю запит на пошту та у додаток, але у відповідь тиша
Замовила кросівки Skechers 9 липня з доставкою Новою поштою. Але замість цього магазин відправив посилку через якусь “Міст Експрес”, хоча я таку доставку не обирала. Сьогодні перевіряю статус — пише, що посилка повертається назад, бо “курʼєр не зміг вручити”. Який ще курʼєр?! Я ж не замовляла курʼєрську доставку, і ніхто до мене не телефонував, нічого не привозив. Повна плутанина з... Читати відгук Замовила кросівки Skechers 9 липня з доставкою Новою поштою. Але замість цього магазин відправив посилку через якусь “Міст Експрес”, хоча я таку доставку не обирала. Сьогодні перевіряю статус — пише, що посилка повертається назад, бо “курʼєр не зміг вручити”. Який ще курʼєр?! Я ж не замовляла курʼєрську доставку, і ніхто до мене не телефонував, нічого не привозив.
Повна плутанина з доставкою, ніякої комунікації. В результаті – без товару і без грошей. Вимагаю повернення коштів якнайшвидше! Такий сервіс абсолютно неприйнятний.
інформуємо, спочатку посилка їде перевізником Міст, а потім Міст перенаправляє посилку на Нову пошту. Просимо зв'язатися з центром обслуговування https://modivo.ua/kontakt E-mail: [email protected]
Делала заказ на две сумки,на почте категорически отказали дать осматривать,открыли пакет ,спросили забераете и все правильно пришло!дома открыв и сняв всю упаковку одна сумка треснутая ручка,дно в середине сумки расклеяное,после первой носки сумка развалилась,вторая нормальная.делала заказ на два пиджака,сегодня ситуация повторилась примерка,открытие,осмотрт запрещен,но с большим уговором разрешили осмотреть не мерять и открыв упаковку весь белый пиджак в черных разводах и... Читати відгук Делала заказ на две сумки,на почте категорически отказали дать осматривать,открыли пакет ,спросили забераете и все правильно пришло!дома открыв и сняв всю упаковку одна сумка треснутая ручка,дно в середине сумки расклеяное,после первой носки сумка развалилась,вторая нормальная.делала заказ на два пиджака,сегодня ситуация повторилась примерка,открытие,осмотрт запрещен,но с большим уговором разрешили осмотреть не мерять и открыв упаковку весь белый пиджак в черных разводах и пятнах,две вещи как с мусорника,хорошо что не оплачивала.Все покупки это покупка кота в мешке,не рекомендую ничего заказывать и тем более оплачивать на перед
Переваги:
Быстрая отправка
Недоліки:
Вещи приходят грязные,бракованые,не разрешен осмотр и примерка вещей,нет связи с поддержкой
інформуємо, за правилами нашого магазину, огляд та примірка товару відсутні. Якщо товар не підійде, у Вас є 30 днів для того, щоб повернути товар поштою. Умови повернення на сайті https://modivo.ua/b/povernennja-i-obmin
На кожен товар діє 2-річна гарантія, протягом цього часу Ви можете відправити його на рекламацію. Цим правилам підлягає цілий асортимент інтернет-магазину, також товари які були куплені зі знижкою. Умови на сайті https://modivo.ua/b/reklamatsiyi
Приносимо вибачення за незручності, що виникли. З повагою💜 Команда modivo.ua
Зробила замовлення UAM001580968, не правильно вказала, розмір. Хотіла відмінити так не можна, звʼязатися ніяк, шо це за прікол такий??? Модіво перший і останній раз замовляю, дивлюся що щей зупинили доставку мою. ВЕРНІТЬ КОШТИ, ЗАЯВУ В БАНК ВЖЕ НАПИСАЛА
Ситуація максимально схожа як і у всіх не підійшов розмір відправив в львів посилку була вручена більше 10 днів тому на пошту відповіді немає гаряча лінія слухавку не бере в чаті кожен день немає оператора. буду писати в підтримку банку кошти поверну через них
Дуже шкода, що не шукала відгуки до оформлення замовлення. Замовила дитячі речі. Одна з яких прийшла в неналежному вигляді (були пошкодження на тканині), інша на жаль не підійшла за розміром. Вирішила зробити повернення та оформити нове замовлення з потрібним розміром. Замовлення номер UAM001506080 одразу відправила посилкою через компанію Meest (ттн 719-2140158, яке було вручене 22.06.25). Після цього ніякого зворотнього зв’язку.... Читати відгук Дуже шкода, що не шукала відгуки до оформлення замовлення. Замовила дитячі речі. Одна з яких прийшла в неналежному вигляді (були пошкодження на тканині), інша на жаль не підійшла за розміром. Вирішила зробити повернення та оформити нове замовлення з потрібним розміром.
Замовлення номер UAM001506080 одразу відправила посилкою через компанію Meest (ттн 719-2140158, яке було вручене 22.06.25). Після цього ніякого зворотнього зв’язку. На листи Modivo не відповідає, чат-бот не працює.
Нове замовлення вже отримала, а гроші за попередні покупки ще ні. Незрозуміло чому такий поганий сервіс.
Краще було зробити замовлення в українському магазині, бо різницю у вартості вже витратила на доставки туди-сюди та ще невідомо коли отримаю свої гроші назад.
Замість костюма прислали штани
Поки йшов товар на листи відповідали..
Зараз тиша, вже тиждень!
Саме перше, це замовляла костюм дитячий спортивний, прислали тільки штани. Відкрила на пошті і це Зафіксовано, але ж кому це показати? Повернути відразу не могла, бо в них же прикол, повернути можна тільки весь товар, а там були речі сина, які і так довго чекали…
Ну а... Читати відгук Дуже дивна компанія…
Поки йшов товар на листи відповідали..
Зараз тиша, вже тиждень!
Саме перше, це замовляла костюм дитячий спортивний, прислали тільки штани. Відкрила на пошті і це Зафіксовано, але ж кому це показати? Повернути відразу не могла, бо в них же прикол, повернути можна тільки весь товар, а там були речі сина, які і так довго чекали…
Ну а потім звісно, як у всіх, розмір заказали один, прийшов на бегемота. Керівництво Модіво взагалі в курсі, що вказана розмірна сітка не співпадає з розмірами одежі? У вас на сайті вказано, що розміри європейські в сітці, а ви присилаєте американські. L європейське і L американське, різниця колосальна!!!!!
Я вже не знаю, куди звернутись з проблемою по костюму?!?
Якщо я зроблю повернення, скажуть, що я кофту не поклала!!!
Що робити?
приносимо вибачення за незручності, що виникли.
Просимо зв'язатися з нами в чаті, ми будемо раді відповісти на Ваші запитання з понеділка по п'ятницю з 9 до 16:30 години.
Заходьте до нас в закладки https://modivo.ua/kontakt і виберіть найбільш зручну форму контакту.
З повагою💜
Команда modivo.ua
Повернення
Доброго ранку всім. Проблема с поверненням Modivo. Отримала джинсі вони не підходять по розміру, та по крою написано пряме, а вони йдуть кльош. Звʼязатися неможливо. Ніхто не відповідає на поштові повідомлення. Ніяких реакцій, що товар надійшов і прийнятий на оцінку або взагалі що надійшло. Ни коли не думала що в них немає звʼязку. Не перший... Читати відгук
Доброго ранку всім. Проблема с поверненням Modivo. Отримала джинсі вони не підходять по розміру, та по крою написано пряме, а вони йдуть кльош. Звʼязатися неможливо. Ніхто не відповідає на поштові повідомлення. Ніяких реакцій, що товар надійшов і прийнятий на оцінку або взагалі що надійшло. Ни коли не думала що в них немає звʼязку. Не перший раз купувала.
інформуємо, якщо товар не підходе, у Вас є 30 днів для того, щоб повернути товар нам поштою. Документ повернення та адреса, за якою можете відправити товар знаходиться всередині посилки.
Умови повернення на сайті https://modivo.ua/b/povernennja-i-obmin
З повагою💜
Команда modivo.ua Показати 1 відповідь
Вживані мокасини!!!
НЕ КУПУЙТЕ ЦІ МОКАСИНИ 37 РОЗМІР!!!
Не купуйте нічого у Modivo.ua
інформуємо, за правилами нашого магазину, огляд та примірка товару відсутні.
У Вас є 30 днів для того, щоб повернути товар поштою. Умови повернення на сайті https://modivo.ua/b/povernennja-i-obmin
З повагою💜
Команда modivo.ua Показати 1 відповідь
evzuttya.com.ua не відправили оплочане замовлення
нам дуже шкода, що сталася така ситуація. Приносимо свої вибачення.
Повернення коштів протягом 5 робочих днів на картку з якою була оплата.
Бажаємо гарного дня!
З повагою,
команда modivo.ua
Заява про Повернення Сумки з Дефектами
Що я - Марина Вакараш, повернула продавцю Midivo, сумку Valentino з явним дефектом( сумка крива).
Повернення відбулося 20.10.2025 на 5 день від оплати і отримання сумки на Новій Почті.
Прошу повернути гроші або замінити Сумку на такуж без дефекту. Бірка і Пломба відсутні.
Але за Законом України частина 1, стаття 8 " Про Захист Прав Споживачів"... Читати відгук Інформую Модіво Медійно!
Що я - Марина Вакараш, повернула продавцю Midivo, сумку Valentino з явним дефектом( сумка крива).
Повернення відбулося 20.10.2025 на 5 день від оплати і отримання сумки на Новій Почті.
Прошу повернути гроші або замінити Сумку на такуж без дефекту. Бірка і Пломба відсутні.
Але за Законом України частина 1, стаття 8 " Про Захист Прав Споживачів" у разі придбання товару неналежної якості, Продавець по винен повернути Покупцю повну ціну, навіть за відсутності бірки.
Мої контакти: +380636774159.
для з'ясування інформації просимо зв'язатися з центром обслуговування
https://modivo.ua/kontakt
E-mail: [email protected]
З повагою,
Команда modivo.ua
Жахливий сервіс.
Замовлення UAM001696047
Повідомляю, що я здійснила повернення рюкзака відповідно до інструкцій, зазначених на вашому сайті, оскільки товар мені не підійшов. Відправлення понад два тижні перебувало у відділенні «Нової пошти», однак так і не було забране вашою компанією. Наразі посилка взагалі не відображається у системі, і я не маю інформації про її подальшу долю.
Звертаю вашу увагу, що згідно... Читати відгук Добрий день.
Замовлення UAM001696047
Повідомляю, що я здійснила повернення рюкзака відповідно до інструкцій, зазначених на вашому сайті, оскільки товар мені не підійшов. Відправлення понад два тижні перебувало у відділенні «Нової пошти», однак так і не було забране вашою компанією. Наразі посилка взагалі не відображається у системі, і я не маю інформації про її подальшу долю.
Звертаю вашу увагу, що згідно зі ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів», продавець зобов’язаний прийняти товар належної якості, який не підійшов покупцю, та повернути сплачені кошти.
Вимагаю протягом 3 (трьох) календарних днів повернути мені кошти за товар у повному обсязі. У разі невиконання вимоги я буду змушена:
– звернутися до Держпродспоживслужби та Національної поліції України;
– оприлюднити інформацію про порушення на публічних майданчиках і в соціальних мережах із великою аудиторією.
Прошу вирішити питання у найкоротші терміни.
інформуємо, повернення UAM001696047 у відділі повернень не зафіксовано та відповідно не перевірено, кошти не повернуто так як фізично посилки немає. Якщо посилку Нова пошта не видала представнику з відділу поверненням, значить на це є якісь причини- це означає, що посилка не оплачена клієнтом, клієнт невірно оформив повернення або ж Нова пошта нам не підготувала до видачі.
Для того щоб зробили повернення коштів, Нова пошта повинна спочатку видати посилку представнику, після цього повернення перевіряють і передають дані в бухгалтерію.
Якщо посилка знаходиться на відділення Нової пошти, Вам необхідно звернутися на Нову пошту та у них уточнити, з якої причини посилка не була видана посилка.
Важливо, щоб на посилці не було післяплати та доставка оплачена клієнтом.
Магазин не має безкоштовних повернень, інформація прописана на сайті.
Для вирішення питання Вам необхідно звертатись на Нову пошту.
З повагою,
Команда Modivo.ua
Увага!! Продають підробки
Жахливо
Не раджу користуватися цим магазином
всі товари на нашому сайті 100% оригінал, оригінальний товар, який має всі фірмові знаки. Цим правилам підлягає цілий асортимент інтернет-магазину, також товари які були куплені зі знижкою.
Ви маєте 30 днів на повернення товару і ми повернемо Вам кошти.
З повагою,
команда modivo.ua
Проблема з поверненням коштів
інформуємо, Ваше повернення перевірено.
Очікуйте зарахування коштів строком до 5 банківських днів.
Бажаємо Вам гарного дня.
З повагою,
Команда modivo.ua
Повернення..комунікація
інформуємо, як тільки посилка буде перевірена, Вам прийде повідомлення на пошту.
Можете зв'язатися з нами в чаті, ми будемо раді відповісти на Ваші запитання з понеділка по п'ятницю з 9 до 16:30 години.
Заходьте до нас в закладки https://modivo.ua/kontakt і виберіть найбільш зручну форму контакту.
З повагою💜
Команда modivo.ua
Оплачене замовлення просто не прийшло
приносимо вибачення за незручності, що виникли, направлений запит на склад, як тільки надійде відповідь ми Вас проінформуємо повідомлення на електронну пошту.
Бажаємо Вам гарного дня.
З повагою,
Команда modivo.ua Показати 1 відповідь
Таблиця розмірів
для того щоб здійснити повернення потрібно запакувати товар та разом з заповненим Документом Повернення.
Ви можете повернути товар протягом 30 днів з моменту отримання посилки.
Після того як посилка пройде процес перевірки, ми здійснимо переказ коштів протягом 5 банківських днів.
Умови повернення на сайті https://modivo.ua/b/povernennja-i-obmin
З повагою,
Команда modivo.ua Показати 1 відповідь
Плохо магазин
інформуємо, в порядку черги менеджер відповідає на всі повідомлення, отримані на пошті. Ваш запит буде опрацьовано.
З повагою,
Команда Modivo.ua Показати 1 відповідь
Жахливий сервіс. Ігнор.
Щоб відправити це назад, я ще сплатила 125 грн за доставку до Львова. Після цього — жодного зворотного зв’язку: мені ніхто не подзвонив, не написав, хоча я писала в чат на сайті, телефонувала на гарячу лінію і надсилала лист на... Читати відгук UAM001753321 Замовила лакові черевики Puma, але отримала браковане взуття з подряпинами. Всі черевики подряпані, виглядають так, ніби були у вжитку.
Щоб відправити це назад, я ще сплатила 125 грн за доставку до Львова. Після цього — жодного зворотного зв’язку: мені ніхто не подзвонив, не написав, хоча я писала в чат на сайті, телефонувала на гарячу лінію і надсилала лист на пошту.
Відповіді — жодної. Коли почитала відгуки, зрозуміла, що я така не одна.
Ваше повернення перевірено.
Найближчим часом Вам надійде лист на електронну пошту про перевірку товару. Після чого дані будуть передані до бухгалтерії.
Повернення коштів відбудеться протягом 5-7 банківських днів.
З повагою,
Команда Modivo.ua
Не повертають кошти . Уникають спілкування .Відправляють браковане взуття .
До речі , замовляла у них 4 пари гумових чобіт Hunter - з них три пари з дірами . Ось так замовив - прийшли диряві . Замовляєш наступну пару - прийшли знову з дірами . Можливо це не справжній Hunter , а китайська підробка .
Дуже неприємний осад від покупок на цьому сайті . Зіпсований настрій , місяць вибивання своїх грошей назад .
210000672254 переказ коштів відбудеться протягом 1-3 банківських днів.
Приносимо вибачення за незручності, що виникли.
З повагою,
Команда Modivo.ua
Не повертають кошти . На листи і звернення не відповідають .
Розмірні сітки вказані невірно , що збільшує кількість повернень і обсяг неповернутих вчасно покупцям коштів . На листи і звернення ніхто не відповідає... Читати відгук Чекаю повернення коштів за два замовлення 210000675925 ( 2160 грн ) та 210000672254 ( 4010 грн ) . Оскільки це одна і та сама організація ( evzuttya та modivo ) , то відгук лишаю і тут .
Розмірні сітки вказані невірно , що збільшує кількість повернень і обсяг неповернутих вчасно покупцям коштів . На листи і звернення ніхто не відповідає . Дуже неприємно щодня писати з проханням повернути кошти і знати , що знову відповіді не буде .
210000675925
210000672254 прохання зайти на електронну пошту та відповісти на лист, неодноразово писали Вам на пошту та відповіді від Вас так і не отримали.
Чекаємо на відповідь поштою.
З повагою,
Команда Modivo.ua
Анулювання замовлення № UAM001674745
інформуємо, якщо замовлення відправлено з нашого складу, на жаль, немає можливості його скасувати.
З повагою,
Команда modivo.ua
Жахливий сайт модіво
Modivo винен мені 7500 за дві повернуті посилки бо не підійшов розмір .
Написали лист що вони прийняли повернення і що кошти нарахують протягом 7 робочих днів . Вже другий місяць ні слуху ні духу від модіво .
Пишу їм вони не відповідають ,пишу адміністр в інст... Читати відгук Ніколи не писала відгуки але модіво мене довів до того )
Modivo винен мені 7500 за дві повернуті посилки бо не підійшов розмір .
Написали лист що вони прийняли повернення і що кошти нарахують протягом 7 робочих днів . Вже другий місяць ні слуху ні духу від модіво .
Пишу їм вони не відповідають ,пишу адміністр в інст вони кидають посилання яке не відкривається а ті посилання що модіво кидає тут ,відповідає людям на коменти то до срак.. ,вони теж не працюють,ніхто там не відповідає .
Замовляла вже тисячу раз на ансвері ,все завжди добре ,ну розмір може не підійти ,якщо маломврить або великомірить і проблем з поверненням ніколи не було ,кошти нараховували до трьох тижнів,адміністратор в інстаграімі відповідає на всі запитання і допомагає вирішити проблему якщо вона є. А модіво має людей за лохів ,я думала що то в мене якась проблема з поверненням а як зайшла почитати відгуки то в шоці від того сайту 🤦🏼♀️ думаю кошти нікому не повернуть ,там навіть не можливо з кимось звязатися і в живу поговорити і вирішити ту проблему ..
інформуємо, якщо Ваше питання не вирішене, просимо зв'язатися з центром обслуговування
https://modivo.ua/kontakt
E-mail: [email protected]
З повагою,
Команда modivo.ua
Шок після отримання замовлення
перевірка поверненя в середньому триває 5-7 робочих днів.
Як тільки посилка буде перевірена, Вам прийде повідомлення на пошту. Після перевірки повернення - ми здійснимо переказ коштів протягом 5 банківських днів.
З повагою,
Команда modivo.ua
Не повертають кошти
просимо зв'язатися з центром обслуговування
https://modivo.ua/kontakt
E-mail: [email protected]
З повагою,
Команда modivo.ua
НЕ РЕКОМЕНДУЮ
Зателефонувати нема кому, з пошти не відповідають, телефон - робот, чат - робот.
Не рекомендую АБСОЛЮТНО! Якщо хочете просто віддати кошти без отримання товару належної якості і підтримки з боку менеджерів та магазину - Вам сюди.
інформуємо, на кожен товар діє 2-річна гарантія, протягом цього часу Ви можете відправити його на рекламацію. Цим правилам підлягає цілий асортимент інтернет-магазину, також товари які були куплені зі знижкою.
Умови на сайті https://modivo.ua/b/reklamatsiyi
Бажаємо гарного дня.
З повагою💜
Команда modivo.ua
Не повертають кошти
інформуємо, якщо Ваше питання не вирішене, просимо зв'язатися з центром обслуговування
https://modivo.ua/kontakt
E-mail: [email protected]
З повагою,
Команда modivo.ua
Ресурс полностью мертвый, невозможно купить товар
інформуємо, якщо Ваше питання не вирішене, просимо зв'язатися з центром обслуговування
https://modivo.ua/kontakt
E-mail: [email protected]
З повагою,
Команда modivo.ua
Неповернення коштів
дякуємо за відправку реквізитів. Переказ коштів відбудеться протягом 5 банківських днів.
З повагою💜
Команда modivo.ua
Не приходять посилки
Повна плутанина з... Читати відгук Замовила кросівки Skechers 9 липня з доставкою Новою поштою. Але замість цього магазин відправив посилку через якусь “Міст Експрес”, хоча я таку доставку не обирала. Сьогодні перевіряю статус — пише, що посилка повертається назад, бо “курʼєр не зміг вручити”. Який ще курʼєр?! Я ж не замовляла курʼєрську доставку, і ніхто до мене не телефонував, нічого не привозив.
Повна плутанина з доставкою, ніякої комунікації. В результаті – без товару і без грошей. Вимагаю повернення коштів якнайшвидше! Такий сервіс абсолютно неприйнятний.
інформуємо, спочатку посилка їде перевізником Міст, а потім Міст перенаправляє посилку на Нову пошту.
Просимо зв'язатися з центром обслуговування
https://modivo.ua/kontakt
E-mail: [email protected]
З повагою💜
Команда modivo.ua
Грязные,бракованые вещи
інформуємо, за правилами нашого магазину, огляд та примірка товару відсутні.
Якщо товар не підійде, у Вас є 30 днів для того, щоб повернути товар поштою. Умови повернення на сайті https://modivo.ua/b/povernennja-i-obmin
На кожен товар діє 2-річна гарантія, протягом цього часу Ви можете відправити його на рекламацію. Цим правилам підлягає цілий асортимент інтернет-магазину, також товари які були куплені зі знижкою.
Умови на сайті https://modivo.ua/b/reklamatsiyi
Приносимо вибачення за незручності, що виникли.
З повагою💜
Команда modivo.ua
Поверніть кошти
інформуємо, що кошти були перераховані по замовленню 16-07-2025.
З повагою,
команда modivo.ua
ШАХРАЙСТВО
якщо Ваше питання не вирішене, просимо зв'язатися з центром обслуговування
https://modivo.ua/kontakt
E-mail: [email protected]
З повагою💜
Команда modivo.ua
Повернення коштів
Замовила дитячі речі. Одна з яких прийшла в неналежному вигляді (були пошкодження на тканині), інша на жаль не підійшла за розміром. Вирішила зробити повернення та оформити нове замовлення з потрібним розміром.
Замовлення номер UAM001506080 одразу відправила посилкою через компанію Meest (ттн 719-2140158, яке було вручене 22.06.25). Після цього ніякого зворотнього зв’язку.... Читати відгук Дуже шкода, що не шукала відгуки до оформлення замовлення.
Замовила дитячі речі. Одна з яких прийшла в неналежному вигляді (були пошкодження на тканині), інша на жаль не підійшла за розміром. Вирішила зробити повернення та оформити нове замовлення з потрібним розміром.
Замовлення номер UAM001506080 одразу відправила посилкою через компанію Meest (ттн 719-2140158, яке було вручене 22.06.25). Після цього ніякого зворотнього зв’язку. На листи Modivo не відповідає, чат-бот не працює.
Нове замовлення вже отримала, а гроші за попередні покупки ще ні.
Незрозуміло чому такий поганий сервіс.
Краще було зробити замовлення в українському магазині, бо різницю у вартості вже витратила на доставки туди-сюди та ще невідомо коли отримаю свої гроші назад.
Досвід виявився негативним.
дякуємо Вам за відгук.
Приносимо вибачення за незручності, що виникли.
З повагою💜
Команда modivo.ua
Інший розмір взуття
дякуємо Вам за відгук.
Інформуємо, у Вас є 30 днів для того, щоб повернути товар поштою. Умови повернення на сайті https://modivo.ua/b/povernennja-i-obmin
Можете зв'язатися з нами в чаті, Ми відповімо на Ваші запитання з понеділка по п'ятницю з 9 до 16:30 години.
https://modivo.ua/kontakt
З повагою💜
Команда modivo.ua