Звертаюся до Modivo з приводу онлайн замовлення № 210000722092 в магазині evzuttya.com.ua, що є частиною компанії Modivo, тому що сподіваюся хоча б тут отримати інформацію про статус повернення мого замовлення від представника, з яким є зворотній зв'язок на otzyvy.ua. Бо ніде більше зворотного зв'язку немає. Вже минуло 2 тижні з моменту повернення чоботів, що не підійшли за розміром, з магазином... Читати відгук Звертаюся до Modivo з приводу онлайн замовлення № 210000722092 в магазині evzuttya.com.ua, що є частиною компанії Modivo, тому що сподіваюся хоча б тут отримати інформацію про статус повернення мого замовлення від представника, з яким є зворотній зв'язок на otzyvy.ua. Бо ніде більше зворотного зв'язку немає. Вже минуло 2 тижні з моменту повернення чоботів, що не підійшли за розміром, з магазином зв'язатися нереально: телефонний зв'язок відсутній, в інстаграмі сказали писати в чат-бот на сайті, який просто дає відписки і обіцяє, що зі мною зв'яжуться електронною поштою, але повідомлення ані про статус повернення, ані про терміни повернення грошей не приходять. Вимагаю повернути свої гроші та взагалі налагодити зв'язок із покупцем, якщо дорожите своїми клієнтами!
Заказав взуття Columbia Трекінгові черевики Crestwood BM4595 Сірий, на сайті modivo.ua. Зараз ціна на них 3120 грн, я робив заказ коли була скидка і вони коштували 2500 грн. При заказі подивився таблицю розмірів на сайті, і побачив такий надпис "Цей товар був індивідуально виміряний і описаний нашими фахівцями." Мені підходить взуття компанії Nike розміром EUR 42, 265 мм.... Читати відгук Заказав взуття Columbia Трекінгові черевики Crestwood BM4595 Сірий, на сайті modivo.ua. Зараз ціна на них 3120 грн, я робив заказ коли була скидка і вони коштували 2500 грн. При заказі подивився таблицю розмірів на сайті, і побачив такий надпис "Цей товар був індивідуально виміряний і описаний нашими фахівцями." Мені підходить взуття компанії Nike розміром EUR 42, 265 мм. А на сайті Modivo під вказаний розмір 41 - довжина устілки 26.7 см. Я подумав, що такий розмір мені підійде. Але коли, прийшли кросівки то там був вказаний розмір на етикетці язичку 26 см. Ну і звісно вони мені малі виявилися. Написав листа на пошту компанії, а вони ще почали мені доказувати, що це я неправий, також сказали ви самі заміряйти розмір устілки і пришліть фото, після того як я це зробив, сказали що це я неправий, хоча розмір дійсно 26 см, навіть менше. Там устілка ортопедична і вона міряється до підйому(вигину), але компанія, що займається продажем взуття цього не знає, і міряє так як вони хочуть. Тому на сайті вказаті невірні розміри. Я не знаю навіщо вказувати те що вини там наміряли, і не вказувати реальні розміри взуття, ті що вказав виробник!!! При цьому, я так розумію, що обмінювати на розмір 41,5 вони відмовляються і будуть повертати гроші. Дуже неприємне враження від цієї компанії. На сайті відгуки бутафорські, написати туди не можна відгук.
Жодного зворотнього звʼязку немає. Вже кілька днів намагаюсь отримати інформацію чи отримали моє повернення, чи перевірили, коли буде повернення коштів. Залишаю запити в боті, пишу на електрону пошту - 0 відповіді. Дивлюсь що тут комунікація і то частіша ніж через пошту. Надайте хоча б тут інформацію чи отримали повернення, чи перевірили та коли буде повернення коштів? Бо хотіли зробити... Читати відгук Жодного зворотнього звʼязку немає. Вже кілька днів намагаюсь отримати інформацію чи отримали моє повернення, чи перевірили, коли буде повернення коштів. Залишаю запити в боті, пишу на електрону пошту - 0 відповіді. Дивлюсь що тут комунікація і то частіша ніж через пошту. Надайте хоча б тут інформацію чи отримали повернення, чи перевірили та коли буде повернення коштів? Бо хотіли зробити обмін на інший розмір взуття та такими темпами вже не дочекаюсь його до нового року🤦🏼♀️ Моє замовлення UAM001887898.
Ваше повернення перевірено. Сьогодні Вам надійде лист на електронну пошту про перевірку товару. Після чого дані будуть передані до бухгалтерії. Повернення коштів відбудеться протягом 5-7 банківських днів. Дані в бухгалтерію будуть передані.
Жодного зворотнього звʼязку немає, коли є просто запитання по оформленню повернення тех підтримка без проблем відповідає на листи, коли питання чи прийнято моє повернення і коли будуть повернуті гроші - доданої відповіді на вже 3 листа протягом 4 днів. На сайті кнопки повернути замовлення в мене не було, зробила все відповідно до того о, як написано на сайті, ніякого повідомлення... Читати відгук Жодного зворотнього звʼязку немає, коли є просто запитання по оформленню повернення тех підтримка без проблем відповідає на листи, коли питання чи прийнято моє повернення і коли будуть повернуті гроші - доданої відповіді на вже 3 листа протягом 4 днів. На сайті кнопки повернути замовлення в мене не було, зробила все відповідно до того о, як написано на сайті, ніякого повідомлення чи прийняли вони посилку, чи ні, немає. Моє замовлення UAM001897163, повернуть гроші, будь ласка, і зробіть хоч якійсь зворотній звʼязок
Сделала заказ 10 дней назад на 5 посылок с доставкой на новую почту. Пока что не получила ничего. Сегодня новый сюрприз. Сообщение от Meets почты, что какие то из посылок только что прибыли в Украину и будут проходить растаможку в течении ЕЩЕ 10 РАБОЧИХ ДНЕЙ !!! То есть сроки доставки, как было написано на сайте в течении, 5-7... Читати відгук Сделала заказ 10 дней назад на 5 посылок с доставкой на новую почту. Пока что не получила ничего. Сегодня новый сюрприз. Сообщение от Meets почты, что какие то из посылок только что прибыли в Украину и будут проходить растаможку в течении ЕЩЕ 10 РАБОЧИХ ДНЕЙ !!! То есть сроки доставки, как было написано на сайте в течении, 5-7 раб дней, это вранье. Ждать нужно месяц. Я уезжаю за границу через 4 дня,посылки прийдут в никуда. Одно дорогое платье оплачено. Находится не известно где
інформуємо, якщо на Ваше ім'я оформлено декілька замовлень і вони перетинаються разом на кордоні - митний збір нараховують від загальної суми.
В такому випадку оплату ПДВ та митного збору потрібно здійснити на реквізити, які Ви отримаєте в СМС-повідомленні від перевізника і тільки потім, замовлення будуть передані на доставку.
Якщо сума замовлення перевищує суму еквівалентну 150 євро (враховуючи відправлення та кошти доставки), та країною призначення є Україна, Покупець повинен сплатити ПДВ (податок на додану вартість) та митний збір, який розраховується Державною митною службою України, в день прибуття посилки на територію України за актуальним курсом НБУ (Національний банк України).
інформуємо, перевірка поверненя в середньому триває 5-7 робочих днів. Як тільки посилка буде перевірена, Вам прийде повідомлення на пошту. Після перевірки повернення - ми здійснимо переказ коштів протягом 5 банківських днів 🙂 Умови повернення на сайті https://modivo.ua/b/povernennja-i-obmin
Третій день з дня замовлення UAM001925430 прийшов лист що товар зі складу відправлено передано кур'єру нової пошти,ні ттн ні в самій програмі нової пошти немає нічого,контактів ні гарячої лінії ні соц мережі немає, надіюсь на чудо
інформуємо, UAM001925430-1 замовлення відправлено, строк доставки 8 робочих днів. Відстежити посилку MDV0000002091555UA можна на сайті https://ua.meest.com/ Як тільки буде в Україні, Вам від перевізника прийде смс на телефон. Статус посилки на сайті перевізника зміниться, коли посилку отримають в Україні. Спочатку посилка їде перевізником Міст, а потім Міст перенаправляє посилку на Нову пошту.
Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, чи надійде посилка з поверненням до Modivo, якщо адреса та номер телефону збігається з адресою та номером телефону для повернень Укрпоштою товарів SinSay. Автоматично при формуванні квітанції за номером телефону на Укрпошті закріплено Юридична особа Ретурн ЛПП Сінсей. Якщо отримувачем буде вказано Юридична особа Ретурн ЛПП Сінсей чи надійдуть товари до Modivo? До того ж,... Читати відгук Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, чи надійде посилка з поверненням до Modivo, якщо адреса та номер телефону збігається з адресою та номером телефону для повернень Укрпоштою товарів SinSay. Автоматично при формуванні квітанції за номером телефону на Укрпошті закріплено Юридична особа Ретурн ЛПП Сінсей. Якщо отримувачем буде вказано Юридична особа Ретурн ЛПП Сінсей чи надійдуть товари до Modivo? До того ж, цей номар телефону та адреса для повернень використовується ще й іншими магазинами.
просимо зв'язатися з нами в чаті, ми будемо раді відповісти на Ваші запитання з понеділка по п'ятницю з 9 до 16:30 години. Заходьте до нас в закладки https://modivo.ua/kontakt і виберіть найбільш зручну форму контакту.
Заказала на отделение новой почты 4 посылки на адрес г. Трускавец, 2 отделение, где я нахожусь. Модиво отправило молча все посылки по месту прописки в город Запорожье, что я только увидела в меню Meets. Заказ на номер т 380630551349. Почта [email protected]
Переваги:
Не вижу, так как нет товара
Недоліки:
Перепутали адрес доставки. заказывала дней 5 назад и только увидела что в пути не в тот город
Я делала заказ на новую почту, отправили службой Meets курьером, курьер позвонил раз, не дозвонился и в тот же день сразу отправили посылку обратно. Перезванивала и писала курьеру в тот же день, не отвечал. Платье оплатила на 100%заранее. Заказать платье не могу опять, нету уже на сайте М размера.... Читати відгук Я делала заказ на новую почту, отправили службой Meets курьером, курьер позвонил раз, не дозвонился и в тот же день сразу отправили посылку обратно. Перезванивала и писала курьеру в тот же день, не отвечал. Платье оплатила на 100%заранее. Заказать платье не могу опять, нету уже на сайте М размера. Обратной связи с Modivo не существует. Через неделю уезжаю с Украины. Пришлите мне мое платье черное Karl Lagerfeld пожалуйста. Заказ на номер телефона +380630551349
Переваги:
Не знаю, не получила товар
Недоліки:
Не существует службы поддержки, только боты, которые глючат,в соц.сетях не отвечает Modivo. Заказала доставку новой почтой,прислали не адекватными Meets, с этой службой доставки вечно проблемы
інформуємо, ми перевірили в замовленні була вказана адреса: 69037, Запоріжжя, Леоніда Жаботинського. 2025-11-30 змінено дані по відправленню. Адреса доставки змінена.
Інформацію прийнято та передано до кур’єрської компанії.
Курьер Meets мне позвонил, я не услышала, и посылку в тот же день отравили вам обратно. Номера Meets прилагаю в скриншотах. Номно Modivo посылки я не знаю, меня не информируют, это должно быть платье, которое я уже оплатила Karl Lagerfeld. Я через неделю уезжаю с Украины. Курьеру Meets перезванивала и писала смс, ответа нет, отмороженная полностью... Читати відгук Курьер Meets мне позвонил, я не услышала, и посылку в тот же день отравили вам обратно. Номера Meets прилагаю в скриншотах. Номно Modivo посылки я не знаю, меня не информируют, это должно быть платье, которое я уже оплатила Karl Lagerfeld. Я через неделю уезжаю с Украины. Курьеру Meets перезванивала и писала смс, ответа нет, отмороженная полностью служба. Я ждала с новой почты солбщений, я заказывала на новую почту доставки. Заказ на номер телефона +380630551349
Переваги:
Не знаю, не получила посылку
Недоліки:
Отправляют службой Meets, которые часто не адекватны
Хочу подякувати Модіво, отримала свої кошти назад по замовленню UAM001874527 рівно на 14й день після повернення товару. Вибачаюсь за нетерпіння і негативний відгук від 26/12/25. Дуже сподіваюся, що ви налогодите систему зворотного зв"язку з вами і проблем буде меньше.
Написала вчера отзыв - сегодня пришли на карту деньги. Рано зачем-то стала волноваться, хотя и раньше не было проблем с возвратом. Служба поддержки на этом сайте быстро сработала, молодцы. Дякую!
Спасибо за обратную связь на мой комментарий (27.11.2025 на почту и в приложении уже подтвердили возврат). Раньше деньги возвращали быстро, надеюсь, в этот раз тоже не разочаруете. Хороших и довольных вам покупателей.
Заказала свитер, размер не подошел (заказ UAМ001875584), отправила 17.11.2025 назад в день доставки. Возврат получен представителем магазина в отделении НП во Львове утром 19.11.2025 (накладная 59001502655817). Писала в поддержку - свитер якобы на складе, но письма на почту о том, что возврат принят, нет. Зато сообщениями-рекламой на почту после входа в приложение забросали. Верните деньги за возврат вещи.... Читати відгук Заказала свитер, размер не подошел (заказ UAМ001875584), отправила 17.11.2025 назад в день доставки. Возврат получен представителем магазина в отделении НП во Львове утром 19.11.2025 (накладная 59001502655817). Писала в поддержку - свитер якобы на складе, но письма на почту о том, что возврат принят, нет. Зато сообщениями-рекламой на почту после входа в приложение забросали. Верните деньги за возврат вещи. Нравится ваш магазин, вещи качественные, но из-за отсутствия возможности примерить вещь перед оплатой/покупкой и непонятным процессом возврата денег, придется подумать захочется заморачиваться в следующий раз с покупкой или нет.
Дуже розчарована цим магазином. Не раджу робити у них покупки!!!Зворотнього з"вязку майже немає. Взагалі не впевнена, що зможу повернути кошти. Красива схема повернення товару і коштів, яка розписана на сайті не відповідає дійсності. Зробила замовлення UAM001874527 на кросівки 10/11, 14/11 отримала на пошті і поки посилка йде до вас, ви отримуєте всю інформацію. Я не вгадала з розміром, а розмірна... Читати відгук Дуже розчарована цим магазином. Не раджу робити у них покупки!!!Зворотнього з"вязку майже немає. Взагалі не впевнена, що зможу повернути кошти. Красива схема повернення товару і коштів, яка розписана на сайті не відповідає дійсності. Зробила замовлення UAM001874527 на кросівки 10/11, 14/11 отримала на пошті і поки посилка йде до вас, ви отримуєте всю інформацію. Я не вгадала з розміром, а розмірна сітка на бренд Guess на сайті відсутня. Я повернула товар на вказану адресу за власний кошт, 15/11 моя посилка була отримана, сьогодні 26/11 ні підтвердження того, що товар отримано, ні повернення коштів!!! Вони пишуть на сайті, що кошти повертаються на картку через 3-14 днів, після підтвердження, що посилка отримана. Я намагалася уточнити статус повернення, мене запитали номер відправлення і знову тиша....Дуже неприємно, що такий розрекламований магазин так відноситься до своїх клієнтів. Я до них більше ні ногою.
Робила замовлення на цьому сайті. Кілька речей підійшло, а Взуття не підійшло. На жаль, не повернули кошти за замовлення UAM001872494. Сума немаленька.
інформуємо, Ваше повернення перевірено. Сьогодні Вам надійде лист на електронну пошту про перевірку товару. Після чого дані будуть передані до бухгалтерії. Повернення коштів відбудеться протягом 5-7 банківських днів з моменту передачі даних в бухгалтерію (без урахування вихідних і святкових днів). Дані в бухгалтерію будуть передані.
Робила повернення товару по замовленню № UAM001799020. Компанією "Міст" повернення було отримано 2 листопада 2025. 10 листопада 2025 надійшов лист від магазину про те, що посилка завершила процес перевірки у відділі поверненнь. Станом на 19 листопада гроші за товар в суммі 2170 грн. магазином ще не були повернуті. Поверніть нарешті гроші! В вашому листі інформуванні вказано що гроші повертаються... Читати відгук Робила повернення товару по замовленню № UAM001799020. Компанією "Міст" повернення було отримано 2 листопада 2025. 10 листопада 2025 надійшов лист від магазину про те, що посилка завершила процес перевірки у відділі поверненнь. Станом на 19 листопада гроші за товар в суммі 2170 грн. магазином ще не були повернуті. Поверніть нарешті гроші! В вашому листі інформуванні вказано що гроші повертаються протягом 7 робочих днів. Вже пройшло більше днів. Чому затримуєте повернення?! Раніше ви набагато швидше повертали гроші за товар.
Замовила дві сумки, товар приїхав, а оглянути неможна! Це як? Я повинна їх оплатити, а потім побачити що там приїхало і в якому стані?! А якщо щось не так то ще невідомо чи повернуть кошти взагалі і коли Не рекомендую замовляти на Modivo
інформуємо, за правилами нашого магазину, огляд та примірка товару відсутні. У Вас є 30 днів для того, щоб повернути товар поштою. Умови повернення на сайті https://modivo.ua/b/povernennja-i-obmin
Дуже дивна компанія… Поки йшов товар на листи відповідали.. Зараз тиша, вже тиждень! Саме перше, це замовляла костюм дитячий спортивний, прислали тільки штани. Відкрила на пошті і це Зафіксовано, але ж кому це показати? Повернути відразу не могла, бо в них же прикол, повернути можна тільки весь товар, а там були речі сина, які і так довго чекали… Ну а... Читати відгук Дуже дивна компанія… Поки йшов товар на листи відповідали.. Зараз тиша, вже тиждень! Саме перше, це замовляла костюм дитячий спортивний, прислали тільки штани. Відкрила на пошті і це Зафіксовано, але ж кому це показати? Повернути відразу не могла, бо в них же прикол, повернути можна тільки весь товар, а там були речі сина, які і так довго чекали… Ну а потім звісно, як у всіх, розмір заказали один, прийшов на бегемота. Керівництво Модіво взагалі в курсі, що вказана розмірна сітка не співпадає з розмірами одежі? У вас на сайті вказано, що розміри європейські в сітці, а ви присилаєте американські. L європейське і L американське, різниця колосальна!!!!! Я вже не знаю, куди звернутись з проблемою по костюму?!? Якщо я зроблю повернення, скажуть, що я кофту не поклала!!! Що робити?
Просимо зв'язатися з нами в чаті, ми будемо раді відповісти на Ваші запитання з понеділка по п'ятницю з 9 до 16:30 години. Заходьте до нас в закладки https://modivo.ua/kontakt і виберіть найбільш зручну форму контакту.
Доброго ранку всім. Проблема с поверненням Modivo. Отримала джинсі вони не підходять по розміру, та по крою написано пряме, а вони йдуть кльош. Звʼязатися неможливо. Ніхто не відповідає на поштові повідомлення. Ніяких реакцій, що товар надійшов і прийнятий на оцінку або взагалі що надійшло. Ни коли не думала що в них немає звʼязку. Не перший... Читати відгук
Доброго ранку всім. Проблема с поверненням Modivo. Отримала джинсі вони не підходять по розміру, та по крою написано пряме, а вони йдуть кльош. Звʼязатися неможливо. Ніхто не відповідає на поштові повідомлення. Ніяких реакцій, що товар надійшов і прийнятий на оцінку або взагалі що надійшло. Ни коли не думала що в них немає звʼязку. Не перший раз купувала.
інформуємо, якщо товар не підходе, у Вас є 30 днів для того, щоб повернути товар нам поштою. Документ повернення та адреса, за якою можете відправити товар знаходиться всередині посилки.
1. Дійсно, на Новій пошті не можна приміряти товари з Модіво. Купуйте речі і взуття без примірки або тягайте їх туди-сюди щоб повернути якщо не підійшло. При цьому оплатіть, а потім невідомо скільки будете чекати повернення коштів. 2. В бонусній програмі бали не нараховуються ВЗАГАЛІ!!! 3. Замовлення відправляють шматками: якщо в замовленні декілька речей, то будьте готові йти на пошту... Читати відгук 1. Дійсно, на Новій пошті не можна приміряти товари з Модіво. Купуйте речі і взуття без примірки або тягайте їх туди-сюди щоб повернути якщо не підійшло. При цьому оплатіть, а потім невідомо скільки будете чекати повернення коштів.
2. В бонусній програмі бали не нараховуються ВЗАГАЛІ!!!
3. Замовлення відправляють шматками: якщо в замовленні декілька речей, то будьте готові йти на пошту декілька разів.
3. Сайт працює як попало: а) Статус посилки не змінюється після отримання. б) Товари з корзини не видаляються. Я їх видаляю вручну, але після оновлення вони знову всі там! (Кеш і куки чистила, якщо хтось хотів про це сказати)
4. Зв'язку з магазином немає жодного, окрім бота.
5. На сторінках сайту є одні й ті самі товари за різними цінами - будьте уважні.
інформуємо, якщо у Вас є "Багато претензій" просимо написати на нашу пошту, ми будемо раді відповісти на всі ваші запитання та допомогти у вирішенні. E-mail: [email protected]
Сделала возврат, вернула куртку потому что на размер больше, куртку с отделения забрали, никакого смс и так далее, чтобы понимать, когда вернут деньги, и все ли в порядке, позвонить нельзя, а контакт в приложении толком не работает🤷🏻♀️
інформуємо, перевірка поверненя в середньому триває 5-7 робочих днів. Як тільки посилка буде перевірена, Вам прийде повідомлення на пошту. Після перевірки повернення - ми здійснимо переказ коштів🙂
Добрий день. Замовила кеди за 3750грн з Tommy hilfiger. Прийшли вже вживані, добре що відкрила подивитися на новій пошті, а то хто зна чи повернули б кошти мені. Дуже розчарована магазином!!!!😒😒😒 НЕ КУПУЙТЕ ЦІ МОКАСИНИ 37 РОЗМІР!!!
Це абсурд купувати щось у Modivo. Почитайте відгуки: https://maps.app.goo.gl/Besb3sD8vGhZCvhx6?g_st=ipc Я не повірив і замовив кросівки через НП з післяплатою. Замовлення прийшло вчасно, але коли прийшов на НП, то оператор сказав, що огляд заборонений Продавцем. Що? Я повинен сплатити за те, що не бачу? Все це схоже на лохотрон, особливо прочитавши відгуки про цю компанію у Польщі. Не ведіться на знижки!... Читати відгук Це абсурд купувати щось у Modivo. Почитайте відгуки: https://maps.app.goo.gl/Besb3sD8vGhZCvhx6?g_st=ipc Я не повірив і замовив кросівки через НП з післяплатою. Замовлення прийшло вчасно, але коли прийшов на НП, то оператор сказав, що огляд заборонений Продавцем. Що? Я повинен сплатити за те, що не бачу? Все це схоже на лохотрон, особливо прочитавши відгуки про цю компанію у Польщі. Не ведіться на знижки! Доречі, я в той же день написав у підтримку на сайті, то мені ніхто не відповів…
інформуємо, за правилами нашого магазину, огляд та примірка товару відсутні. У Вас є 30 днів для того, щоб повернути товар поштою. Умови повернення на сайті https://modivo.ua/b/povernennja-i-obmin
Відправила повернення Новою поштою, 15.10.2025, замовлення UAM001793293. Причина повернення: завеликий розмір товару. Зворотнього зв'язку від магазину немає. Який статус повернення коштів по моєму замовленню?
Замовлення 210000697773 evzuttya.com.ua, трек MDV0000001926087UA від 06 жовтня через Нову пошту. На сайті пишеться, що термін доставки НП - 6-8 днів (або 10 робочих днів). Замовлення не прийшло, статус на evzuttya.com.ua "надіслане", але строки вже вийшли. Будь-якої іншої інформації, коли чекати немає. Зворотнього зв'язку (підтримки) немає. Зв'язатись можна лише з ботом. Вимагаю розшукати замовлення або повернути гроші!
Інформую Модіво Медійно! Що я - Марина Вакараш, повернула продавцю Midivo, сумку Valentino з явним дефектом( сумка крива). Повернення відбулося 20.10.2025 на 5 день від оплати і отримання сумки на Новій Почті. Прошу повернути гроші або замінити Сумку на такуж без дефекту. Бірка і Пломба відсутні. Але за Законом України частина 1, стаття 8 " Про Захист Прав Споживачів"... Читати відгук Інформую Модіво Медійно! Що я - Марина Вакараш, повернула продавцю Midivo, сумку Valentino з явним дефектом( сумка крива). Повернення відбулося 20.10.2025 на 5 день від оплати і отримання сумки на Новій Почті. Прошу повернути гроші або замінити Сумку на такуж без дефекту. Бірка і Пломба відсутні. Але за Законом України частина 1, стаття 8 " Про Захист Прав Споживачів" у разі придбання товару неналежної якості, Продавець по винен повернути Покупцю повну ціну, навіть за відсутності бірки. Мої контакти: +380636774159.
Добрий день. Замовлення UAM001696047 Повідомляю, що я здійснила повернення рюкзака відповідно до інструкцій, зазначених на вашому сайті, оскільки товар мені не підійшов. Відправлення понад два тижні перебувало у відділенні «Нової пошти», однак так і не було забране вашою компанією. Наразі посилка взагалі не відображається у системі, і я не маю інформації про її подальшу долю. Звертаю вашу увагу, що згідно... Читати відгук Добрий день. Замовлення UAM001696047 Повідомляю, що я здійснила повернення рюкзака відповідно до інструкцій, зазначених на вашому сайті, оскільки товар мені не підійшов. Відправлення понад два тижні перебувало у відділенні «Нової пошти», однак так і не було забране вашою компанією. Наразі посилка взагалі не відображається у системі, і я не маю інформації про її подальшу долю.
Звертаю вашу увагу, що згідно зі ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів», продавець зобов’язаний прийняти товар належної якості, який не підійшов покупцю, та повернути сплачені кошти.
Вимагаю протягом 3 (трьох) календарних днів повернути мені кошти за товар у повному обсязі. У разі невиконання вимоги я буду змушена: – звернутися до Держпродспоживслужби та Національної поліції України; – оприлюднити інформацію про порушення на публічних майданчиках і в соціальних мережах із великою аудиторією.
інформуємо, повернення UAM001696047 у відділі повернень не зафіксовано та відповідно не перевірено, кошти не повернуто так як фізично посилки немає. Якщо посилку Нова пошта не видала представнику з відділу поверненням, значить на це є якісь причини- це означає, що посилка не оплачена клієнтом, клієнт невірно оформив повернення або ж Нова пошта нам не підготувала до видачі.
Для того щоб зробили повернення коштів, Нова пошта повинна спочатку видати посилку представнику, після цього повернення перевіряють і передають дані в бухгалтерію.
Якщо посилка знаходиться на відділення Нової пошти, Вам необхідно звернутися на Нову пошту та у них уточнити, з якої причини посилка не була видана посилка. Важливо, щоб на посилці не було післяплати та доставка оплачена клієнтом. Магазин не має безкоштовних повернень, інформація прописана на сайті.
Для вирішення питання Вам необхідно звертатись на Нову пошту.
всі товари на нашому сайті 100% оригінал, оригінальний товар, який має всі фірмові знаки. Цим правилам підлягає цілий асортимент інтернет-магазину, також товари які були куплені зі знижкою.
Ви маєте 30 днів на повернення товару і ми повернемо Вам кошти.
Поверніть гроші за замовлення!
Вже минуло 2 тижні з моменту повернення чоботів, що не підійшли за розміром, з магазином... Читати відгук Звертаюся до Modivo з приводу онлайн замовлення № 210000722092 в магазині evzuttya.com.ua, що є частиною компанії Modivo, тому що сподіваюся хоча б тут отримати інформацію про статус повернення мого замовлення від представника, з яким є зворотній зв'язок на otzyvy.ua. Бо ніде більше зворотного зв'язку немає.
Вже минуло 2 тижні з моменту повернення чоботів, що не підійшли за розміром, з магазином зв'язатися нереально: телефонний зв'язок відсутній, в інстаграмі сказали писати в чат-бот на сайті, який просто дає відписки і обіцяє, що зі мною зв'яжуться електронною поштою, але повідомлення ані про статус повернення, ані про терміни повернення грошей не приходять. Вимагаю повернути свої гроші та взагалі налагодити зв'язок із покупцем, якщо дорожите своїми клієнтами!
інформуємо, що кошти були перераховані по замовленню 10-12-2025, сума 3760 грн.
Бажаємо гарного дня.
З повагою💜
Команда modivo.ua
Не вірний розмір взуття вказаний на сайті.
Трекінгові черевики Crestwood BM4595 Сірий, на сайті modivo.ua. Зараз ціна на них 3120 грн, я робив заказ коли була скидка і вони коштували 2500 грн. При заказі подивився таблицю розмірів на сайті, і побачив такий надпис "Цей товар був індивідуально виміряний і описаний нашими фахівцями." Мені підходить взуття компанії Nike розміром EUR 42, 265 мм.... Читати відгук Заказав взуття Columbia
Трекінгові черевики Crestwood BM4595 Сірий, на сайті modivo.ua. Зараз ціна на них 3120 грн, я робив заказ коли була скидка і вони коштували 2500 грн. При заказі подивився таблицю розмірів на сайті, і побачив такий надпис "Цей товар був індивідуально виміряний і описаний нашими фахівцями." Мені підходить взуття компанії Nike розміром EUR 42, 265 мм. А на сайті Modivo під вказаний розмір 41 - довжина устілки 26.7 см. Я подумав, що такий розмір мені підійде. Але коли, прийшли кросівки то там був вказаний розмір на етикетці язичку 26 см. Ну і звісно вони мені малі виявилися. Написав листа на пошту компанії, а вони ще почали мені доказувати, що це я неправий, також сказали ви самі заміряйти розмір устілки і пришліть фото, після того як я це зробив, сказали що це я неправий, хоча розмір дійсно 26 см, навіть менше. Там устілка ортопедична і вона міряється до підйому(вигину), але компанія, що займається продажем взуття цього не знає, і міряє так як вони хочуть. Тому на сайті вказаті невірні розміри. Я не знаю навіщо вказувати те що вини там наміряли, і не вказувати реальні розміри взуття, ті що вказав
інформація була направлена на Вашу електронну пошту.
Бажаємо гарного дня.
З повагою💜
Команда modivo.ua
Дуже погана комунікація
Вже кілька днів намагаюсь отримати інформацію чи отримали моє повернення, чи перевірили, коли буде повернення коштів. Залишаю запити в боті, пишу на електрону пошту - 0 відповіді.
Дивлюсь що тут комунікація і то частіша ніж через пошту.
Надайте хоча б тут інформацію чи отримали повернення, чи перевірили та коли буде повернення коштів? Бо хотіли зробити... Читати відгук Жодного зворотнього звʼязку немає.
Вже кілька днів намагаюсь отримати інформацію чи отримали моє повернення, чи перевірили, коли буде повернення коштів. Залишаю запити в боті, пишу на електрону пошту - 0 відповіді.
Дивлюсь що тут комунікація і то частіша ніж через пошту.
Надайте хоча б тут інформацію чи отримали повернення, чи перевірили та коли буде повернення коштів? Бо хотіли зробити обмін на інший розмір взуття та такими темпами вже не дочекаюсь його до нового року🤦🏼♀️
Моє замовлення UAM001887898.
Ваше повернення перевірено.
Сьогодні Вам надійде лист на електронну пошту про перевірку товару. Після чого дані будуть передані до бухгалтерії.
Повернення коштів відбудеться протягом 5-7 банківських днів. Дані в бухгалтерію будуть передані.
Бажаємо гарного дня.
З повагою💜
Команда modivo.ua
Повернення
Моє замовлення UAM001897163, повернуть гроші, будь ласка, і зробіть хоч якійсь зворотній звʼязок
інформуємо, Ваше повернення перевірено.
Сьогодні дані будуть передані до бухгалтерії.
Очікуйте зарахування коштів строком до 5 банківських днів.
Бажаємо гарного дня.
З повагою💜
Команда modivo.ua
Проблемы с доставкой
інформуємо, якщо на Ваше ім'я оформлено декілька замовлень і вони перетинаються разом на кордоні - митний збір нараховують від загальної суми.
В такому випадку оплату ПДВ та митного збору потрібно здійснити на реквізити, які Ви отримаєте в СМС-повідомленні від перевізника і тільки потім, замовлення будуть передані на доставку.
Якщо сума замовлення перевищує суму еквівалентну 150 євро (враховуючи відправлення та кошти доставки), та країною призначення є Україна, Покупець повинен сплатити ПДВ (податок на додану вартість) та митний збір, який розраховується Державною митною службою України, в день прибуття посилки на територію України за актуальним курсом НБУ (Національний банк України).
Більш детальну інформацію на нашому сайті, можна знайти за посиланням: https://modivo.ua/b/mitni-platezhi
Гарного дня!
З повагою💜
Команда modivo.ua
Поверніть кошти. Чому немає ніде зворотнього зв’язку?
Ви нічого не відписали на електронну почту, як вказано..
інформуємо, перевірка поверненя в середньому триває 5-7 робочих днів.
Як тільки посилка буде перевірена, Вам прийде повідомлення на пошту. Після перевірки повернення - ми здійснимо переказ коштів протягом 5 банківських днів 🙂
Умови повернення на сайті https://modivo.ua/b/povernennja-i-obmin
Гарного дня!
З повагою💜
Команда modivo.ua
Не має ніякої інформації по відправленню замовлення
інформуємо, UAM001925430-1 замовлення відправлено, строк доставки 8 робочих днів.
Відстежити посилку MDV0000002091555UA можна на сайті https://ua.meest.com/
Як тільки буде в Україні, Вам від перевізника прийде смс на телефон.
Статус посилки на сайті перевізника зміниться, коли посилку отримають в Україні.
Спочатку посилка їде перевізником Міст, а потім Міст перенаправляє посилку на Нову пошту.
Бажаємо гарного дня.
З повагою💜
Команда modivo.ua Показати 1 відповідь
Адреса та номер телефону повернення Укрпоштою збігається з SinSay
просимо зв'язатися з нами в чаті, ми будемо раді відповісти на Ваші запитання з понеділка по п'ятницю з 9 до 16:30 години.
Заходьте до нас в закладки https://modivo.ua/kontakt і виберіть найбільш зручну форму контакту.
З повагою💜
Команда modivo.ua Показати 1 відповідь
Вы мне отправляете посылки на ложныц адрес
Інформацію прийнято та передано до кур’єрської компанії.
Бажаємо гарного дня.
З повагою💜
Команда modivo.ua
верните пожалуйста оплаченную посылку UAM001904344
інформуємо, ми перевірили в замовленні була вказана адреса: 69037, Запоріжжя, Леоніда Жаботинського.
2025-11-30 змінено дані по відправленню. Адреса доставки змінена.
Інформацію прийнято та передано до кур’єрської компанії.
Бажаємо гарного дня.
З повагою💜
Команда modivo.ua
Верните мою посылку пожалуйста
Курьер Meets мне позвонил, я не услышала, и посылку в тот же день отравили вам обратно. Номера Meets прилагаю в скриншотах. Номно Modivo посылки я не знаю, меня не информируют, это должно быть платье, которое я уже оплатила Karl Lagerfeld. Я через неделю уезжаю с Украины. Курьеру Meets перезванивала и писала смс, ответа нет, отмороженная полностью... Читати відгук
Курьер Meets мне позвонил, я не услышала, и посылку в тот же день отравили вам обратно. Номера Meets прилагаю в скриншотах. Номно Modivo посылки я не знаю, меня не информируют, это должно быть платье, которое я уже оплатила Karl Lagerfeld. Я через неделю уезжаю с Украины. Курьеру Meets перезванивала и писала смс, ответа нет, отмороженная полностью служба. Я ждала с новой почты солбщений, я заказывала на новую почту доставки. Заказ на номер телефона +380630551349
дякуємо, інформацію прийнято та передано до кур’єрської компанії.
Бажаємо гарного дня.
З повагою💜
Команда modivo.ua
Повернення коштів
дякуємо відгук 💜
З повагою,
Команда Modivo.ua
Быстро вернули деньги
дякуємо за повідомлення і за позитивний відгук 💜
З повагою,
Команда Modivo.ua
Спасибо за обратную связь
дякуємо за позитивний відгук 💜
З повагою,
Команда Modivo.ua
Верните деньги
Верните деньги за возврат вещи.... Читати відгук Заказала свитер, размер не подошел (заказ UAМ001875584), отправила 17.11.2025 назад в день доставки. Возврат получен представителем магазина в отделении НП во Львове утром 19.11.2025 (накладная 59001502655817). Писала в поддержку - свитер якобы на складе, но письма на почту о том, что возврат принят, нет. Зато сообщениями-рекламой на почту после входа в приложение забросали.
Верните деньги за возврат вещи. Нравится ваш магазин, вещи качественные, но из-за отсутствия возможности примерить вещь перед оплатой/покупкой и непонятным процессом возврата денег, придется подумать захочется заморачиваться в следующий раз с покупкой или нет.
інформуємо, Ваше повернення перевірено. Дані в бухгалтерію передані.
Повернення коштів відбудеться протягом 3 банківських днів.
Бажаємо гарного дня.
З повагою💜
Команда modivo.ua
Не рекомендую купувати на Modivo
інформуємо, що кошти були перераховані по замовленню 26-11-2025, на картку з якою була оплата.
Банк зараховує кошти картку протягом 1-3 робочих днів.
З повагою💜
Команда modivo.ua Показати 1 відповідь
Повернення коштів
інформуємо, Ваше повернення перевірено.
Сьогодні Вам надійде лист на електронну пошту про перевірку товару. Після чого дані будуть передані до бухгалтерії.
Повернення коштів відбудеться протягом 5-7 банківських днів з моменту передачі даних в бухгалтерію (без урахування вихідних і святкових днів). Дані в бухгалтерію будуть передані.
З повагою💜
Команда modivo.ua
довго не повертають кошти
Компанією "Міст" повернення було отримано 2 листопада 2025.
10 листопада 2025 надійшов лист від магазину про те, що посилка завершила процес перевірки у відділі поверненнь.
Станом на 19 листопада гроші за товар в суммі 2170 грн. магазином ще не були повернуті.
Поверніть нарешті гроші!
В вашому листі інформуванні вказано що гроші повертаються... Читати відгук Робила повернення товару по замовленню № UAM001799020.
Компанією "Міст" повернення було отримано 2 листопада 2025.
10 листопада 2025 надійшов лист від магазину про те, що посилка завершила процес перевірки у відділі поверненнь.
Станом на 19 листопада гроші за товар в суммі 2170 грн. магазином ще не були повернуті.
Поверніть нарешті гроші!
В вашому листі інформуванні вказано що гроші повертаються протягом 7 робочих днів.
Вже пройшло більше днів. Чому затримуєте повернення?!
Раніше ви набагато швидше повертали гроші за товар.
інформуємо, що кошти були перераховані по замовленню 29-10-2025, сума 2170 грн.
З повагою💜
Команда modivo.ua
Не рекомендую замовляти на модіво
Це як?
Я повинна їх оплатити, а потім побачити що там приїхало і в якому стані?!
А якщо щось не так то ще невідомо чи повернуть кошти взагалі і коли
Не рекомендую замовляти на Modivo
інформуємо, за правилами нашого магазину, огляд та примірка товару відсутні.
У Вас є 30 днів для того, щоб повернути товар поштою. Умови повернення на сайті https://modivo.ua/b/povernennja-i-obmin
З повагою💜
Команда modivo.ua
Замість костюма прислали штани
Поки йшов товар на листи відповідали..
Зараз тиша, вже тиждень!
Саме перше, це замовляла костюм дитячий спортивний, прислали тільки штани. Відкрила на пошті і це Зафіксовано, але ж кому це показати? Повернути відразу не могла, бо в них же прикол, повернути можна тільки весь товар, а там були речі сина, які і так довго чекали…
Ну а... Читати відгук Дуже дивна компанія…
Поки йшов товар на листи відповідали..
Зараз тиша, вже тиждень!
Саме перше, це замовляла костюм дитячий спортивний, прислали тільки штани. Відкрила на пошті і це Зафіксовано, але ж кому це показати? Повернути відразу не могла, бо в них же прикол, повернути можна тільки весь товар, а там були речі сина, які і так довго чекали…
Ну а потім звісно, як у всіх, розмір заказали один, прийшов на бегемота. Керівництво Модіво взагалі в курсі, що вказана розмірна сітка не співпадає з розмірами одежі? У вас на сайті вказано, що розміри європейські в сітці, а ви присилаєте американські. L європейське і L американське, різниця колосальна!!!!!
Я вже не знаю, куди звернутись з проблемою по костюму?!?
Якщо я зроблю повернення, скажуть, що я кофту не поклала!!!
Що робити?
приносимо вибачення за незручності, що виникли.
Просимо зв'язатися з нами в чаті, ми будемо раді відповісти на Ваші запитання з понеділка по п'ятницю з 9 до 16:30 години.
Заходьте до нас в закладки https://modivo.ua/kontakt і виберіть найбільш зручну форму контакту.
З повагою💜
Команда modivo.ua
Повернення
Доброго ранку всім. Проблема с поверненням Modivo. Отримала джинсі вони не підходять по розміру, та по крою написано пряме, а вони йдуть кльош. Звʼязатися неможливо. Ніхто не відповідає на поштові повідомлення. Ніяких реакцій, що товар надійшов і прийнятий на оцінку або взагалі що надійшло. Ни коли не думала що в них немає звʼязку. Не перший... Читати відгук
Доброго ранку всім. Проблема с поверненням Modivo. Отримала джинсі вони не підходять по розміру, та по крою написано пряме, а вони йдуть кльош. Звʼязатися неможливо. Ніхто не відповідає на поштові повідомлення. Ніяких реакцій, що товар надійшов і прийнятий на оцінку або взагалі що надійшло. Ни коли не думала що в них немає звʼязку. Не перший раз купувала.
інформуємо, якщо товар не підходе, у Вас є 30 днів для того, щоб повернути товар нам поштою. Документ повернення та адреса, за якою можете відправити товар знаходиться всередині посилки.
Умови повернення на сайті https://modivo.ua/b/povernennja-i-obmin
З повагою💜
Команда modivo.ua Показати 1 відповідь
Багато претензій
2. В бонусній програмі бали не нараховуються ВЗАГАЛІ!!!
3. Замовлення відправляють шматками: якщо в замовленні декілька речей, то будьте готові йти на пошту... Читати відгук 1. Дійсно, на Новій пошті не можна приміряти товари з Модіво. Купуйте речі і взуття без примірки або тягайте їх туди-сюди щоб повернути якщо не підійшло. При цьому оплатіть, а потім невідомо скільки будете чекати повернення коштів.
2. В бонусній програмі бали не нараховуються ВЗАГАЛІ!!!
3. Замовлення відправляють шматками: якщо в замовленні декілька речей, то будьте готові йти на пошту декілька разів.
3. Сайт працює як попало:
а) Статус посилки не змінюється після отримання.
б) Товари з корзини не видаляються. Я їх видаляю вручну, але після оновлення вони знову всі там! (Кеш і куки чистила, якщо хтось хотів про це сказати)
4. Зв'язку з магазином немає жодного, окрім бота.
5. На сторінках сайту є одні й ті самі товари за різними цінами - будьте уважні.
інформуємо, якщо у Вас є "Багато претензій" просимо написати на нашу пошту, ми будемо раді відповісти на всі ваші запитання та допомогти у вирішенні.
E-mail: [email protected]
З повагою💜
Команда modivo.ua Показати 1 відповідь
Возврат одежды
інформуємо, перевірка поверненя в середньому триває 5-7 робочих днів.
Як тільки посилка буде перевірена, Вам прийде повідомлення на пошту. Після перевірки повернення - ми здійснимо переказ коштів🙂
З повагою💜
Команда modivo.ua Показати 1 відповідь
Вживані мокасини!!!
НЕ КУПУЙТЕ ЦІ МОКАСИНИ 37 РОЗМІР!!!
Не купуйте нічого у Modivo.ua
інформуємо, за правилами нашого магазину, огляд та примірка товару відсутні.
У Вас є 30 днів для того, щоб повернути товар поштою. Умови повернення на сайті https://modivo.ua/b/povernennja-i-obmin
З повагою💜
Команда modivo.ua Показати 1 відповідь
Повернення коштів
інформуємо, що кошти були перераховані по замовленню 24-10-2025, сума 5980 грн.
Бажаємо гарного дня!
З повагою,
команда modivo.ua
evzuttya.com.ua не відправили оплочане замовлення
нам дуже шкода, що сталася така ситуація. Приносимо свої вибачення.
Повернення коштів протягом 5 робочих днів на картку з якою була оплата.
Бажаємо гарного дня!
З повагою,
команда modivo.ua
Заява про Повернення Сумки з Дефектами
Що я - Марина Вакараш, повернула продавцю Midivo, сумку Valentino з явним дефектом( сумка крива).
Повернення відбулося 20.10.2025 на 5 день від оплати і отримання сумки на Новій Почті.
Прошу повернути гроші або замінити Сумку на такуж без дефекту. Бірка і Пломба відсутні.
Але за Законом України частина 1, стаття 8 " Про Захист Прав Споживачів"... Читати відгук Інформую Модіво Медійно!
Що я - Марина Вакараш, повернула продавцю Midivo, сумку Valentino з явним дефектом( сумка крива).
Повернення відбулося 20.10.2025 на 5 день від оплати і отримання сумки на Новій Почті.
Прошу повернути гроші або замінити Сумку на такуж без дефекту. Бірка і Пломба відсутні.
Але за Законом України частина 1, стаття 8 " Про Захист Прав Споживачів" у разі придбання товару неналежної якості, Продавець по винен повернути Покупцю повну ціну, навіть за відсутності бірки.
Мої контакти: +380636774159.
для з'ясування інформації просимо зв'язатися з центром обслуговування
https://modivo.ua/kontakt
E-mail: [email protected]
З повагою,
Команда modivo.ua
Жахливий сервіс.
Замовлення UAM001696047
Повідомляю, що я здійснила повернення рюкзака відповідно до інструкцій, зазначених на вашому сайті, оскільки товар мені не підійшов. Відправлення понад два тижні перебувало у відділенні «Нової пошти», однак так і не було забране вашою компанією. Наразі посилка взагалі не відображається у системі, і я не маю інформації про її подальшу долю.
Звертаю вашу увагу, що згідно... Читати відгук Добрий день.
Замовлення UAM001696047
Повідомляю, що я здійснила повернення рюкзака відповідно до інструкцій, зазначених на вашому сайті, оскільки товар мені не підійшов. Відправлення понад два тижні перебувало у відділенні «Нової пошти», однак так і не було забране вашою компанією. Наразі посилка взагалі не відображається у системі, і я не маю інформації про її подальшу долю.
Звертаю вашу увагу, що згідно зі ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів», продавець зобов’язаний прийняти товар належної якості, який не підійшов покупцю, та повернути сплачені кошти.
Вимагаю протягом 3 (трьох) календарних днів повернути мені кошти за товар у повному обсязі. У разі невиконання вимоги я буду змушена:
– звернутися до Держпродспоживслужби та Національної поліції України;
– оприлюднити інформацію про порушення на публічних майданчиках і в соціальних мережах із великою аудиторією.
Прошу вирішити питання у найкоротші терміни.
інформуємо, повернення UAM001696047 у відділі повернень не зафіксовано та відповідно не перевірено, кошти не повернуто так як фізично посилки немає. Якщо посилку Нова пошта не видала представнику з відділу поверненням, значить на це є якісь причини- це означає, що посилка не оплачена клієнтом, клієнт невірно оформив повернення або ж Нова пошта нам не підготувала до видачі.
Для того щоб зробили повернення коштів, Нова пошта повинна спочатку видати посилку представнику, після цього повернення перевіряють і передають дані в бухгалтерію.
Якщо посилка знаходиться на відділення Нової пошти, Вам необхідно звернутися на Нову пошту та у них уточнити, з якої причини посилка не була видана посилка.
Важливо, щоб на посилці не було післяплати та доставка оплачена клієнтом.
Магазин не має безкоштовних повернень, інформація прописана на сайті.
Для вирішення питання Вам необхідно звертатись на Нову пошту.
З повагою,
Команда Modivo.ua
Увага!! Продають підробки
Жахливо
Не раджу користуватися цим магазином
всі товари на нашому сайті 100% оригінал, оригінальний товар, який має всі фірмові знаки. Цим правилам підлягає цілий асортимент інтернет-магазину, також товари які були куплені зі знижкою.
Ви маєте 30 днів на повернення товару і ми повернемо Вам кошти.
З повагою,
команда modivo.ua