Meest ПОШТА - український поштово-логістичний оператор, що доставляє посилки, документи та вантажі до будь-якого куточка України та світу! Вирізняється широкою мережею власних та партнерських відділень, доступними тарифами та головне - швидкою й надійною доставкою! Надає послуги з доставки до відділень, поштоматів та кур'єром по Україні, відправки посилок за кордон у...
детальніше
Не рекомендую !!! Воруют товар !!! Не ценят своих клиентов !!! Уже месяц прошел, а компенсацию так и не выплатили !!! - Відгуки про Meest ПОШТА
Непосредственно при получении был сложен акт. Аналогичный акт с фотографиями был создан еще на отделении при получении курьером посылки на выдачу.
22.10.2015 года я позвонила на горячую линию, что бы узнать, как обстоят дела. Мне сообщили, что еще необходимо составить претензию. В этот же день она было составлена. Результат мне пообещали дать в течении 10 рабочих дней.
К сожалению в указанный срок я ответ так и не получила. Дату вынесения решения постоянно переносили. Каждый день я звонила на горячую линию, что бы выяснить на какой стадии рассмотрения находится моя заявка, но с отделом рекламации все никак не удавалось связаться !!! Их работу я оцениваю вообще на -1. И вот 13 октября, я наконец-то получила решение о компенсации всего 150 грн из 750 заявленных с получением их через 2 недели !!!
В этот же день я отправила претензию на повторное рассмотрение. И вот сегодня мне снова сообщили, что компенсация всего 150 грн и ждать денег нужно еще неделю.
Куда я только не писала, куда только не обращалась, результата нет. Меня обокрали !!!!!!, товар побитый и залитый, а они мне 150 грн обещают через 2 недели выплатить из 750 заявленных. Так я больше на телефонные разговоры с ними потратила. Одним словом, НЕ РЕКОМЕНДУЮ К СОТРУДНИЧЕСТВУ !!! Воры !!!
5 згодні
відгук
Коментарі до відгуку
переслали Ваш запрос в Службу контроля качества.
Уверена, что мы сможем решить этот вопрос.
Еще раз приносим свои извинения за ситуацию.
Доброго дня.
По претензії рішення прийняте, скаржника проінформовано, проблема в тому, що з рішенням не згідний. Відправлялось 7 коробок з оголошеною цінністю 300 грн. Одна коробка пошкодилась, в ній розбились 2 банки з кавою і 2 банок не вистачило. Заявлено по претензії 750 грн. Будь-які відшкодування не можуть перевищувати оголошеної вартості відправлення, і можливі при наданні документів, що підтверджують суму заявлених збитків – накладна тощо. Накладна до претензії не була надана, оголошена вартість 7 місць 300 грн, пошкоджене 1 місце, по претензії було прийнято рішення відшкодувати половину оголошеної вартості 150 грн. Кошти скаржник може отримати сьогодні в другій половині дня. Додатково по проблемі: пошкоджене місце не було упаковане в належну коробку, частина зовнішнього упакування – поліетилен. Згідно СУС, за належність упакування відповідає відправник. Рішення відшкодувати було прийняте назустріч клієнту, незважаючи на вказані обставини та невідповідність оголошеної вартості заявленим збиткам