Meest ПОШТА - український поштово-логістичний оператор, що доставляє посилки, документи та вантажі до будь-якого куточка України та світу! Вирізняється широкою мережею власних та партнерських відділень, доступними тарифами та головне - швидкою й надійною доставкою! Надає послуги з доставки до відділень, поштоматів та кур'єром по Україні, відправки посилок за кордон у...
детальніше
Відремонтуйте свої поштомати! - Відгуки про Meest ПОШТА
У поштомат 8301 м.Полтава зробила замовлення посилки, надійшло повідомлення від MEEST про те, що можу прийти і забрати отримання.
Прийшла - сканую - застосунок пише «комірка відкрита» і починає відлік, тим часом у реальності комірка закрита.
Дзвоню на гарячу лінію meest - кажуть зараз ми вам відкриємо дистанційно.
Але дива не відбулось, в них не було звʼязку з цим поштоматом, як виявилось він НЕ ПРАЦЮЄ, а як же тоді я заберу посилку? Нащо слати мені повідомлення?
Оператор повідомляє - я подам заявку про несправність для полагодження поштомату і ви отримаєте смс чи зворотній дзвінок.
Це було у вівторок. І НЕ НАДІСЛАВ ЗАЯВКУ ПРО НЕСПРАВНІСТЬ.
Середа - поштомат все не працює, жодного зворотнього звʼязку не отримала, далі знов приходять повідомлення що заберіть посилку.
Четвер - приходять повідомлення що заберіть посилку.
Поштомат далі НЕ ПРАЦЮЄ ПРИ ЦЬОМУ.
А ЯК ЖЕ Я МОЖУ ЗАБРАТИ?
Дзвонимо у ЕПІЦЕНТР, який каже ніяких заявок про зламаний поштомат не надходило, так саме і meest у ЧЕТВЕР КАЖЕ НЕ МАЄМО ЗАЯВОК, хоча ще у ВІВТОРОК дзвонили їм і оператор мала створити заявку.
Епіцентр «умиває руки» від свого поштомату, не знає як його полагодити, хто його полагодить і коли і направляє у meest знову.
Meest каже окей, ми відкриємо вам дистанційно.
Вкотре прихожу до поштомату - знов таки чудо не трапилось, ніхто мені дистанційно її не відкрив, хоча у оператора перепитала навіть якщо він не працює? Ви відкрите?? Вона сказала - Так (оператор Анастасія, оператор Марія і ще купа інших)
Далі розмова пішла така, meest знижує свою відповідальність і каже телефонувати у Епіцентр, це їх поштомат і це вони мають його лагодити протягом 3 робочих днів.
Вт, СР, чт, три дні пройшло - поштомат досі не працює.
Оператори Епіцентру посилають до MEEST, а він у свою чергу направляє назад у Епіцентр.
І яким таким чарівним чином покласти посилку вони змогли у не справний поштомат, а я тепер не можу її отримати????
Строк зберігання до 12 липня, жоден з операторів не сказав чи зможуть полагодити, Епіцентр ніяк не ворушиться і не лагодить. Чому я маю сплачувати зберігання посилки продовжуючи її лежання у не працюючому поштоматі MEEST 8301 та ЕПІЦЕНТРУ 301
Це був останній раз коли користувалась цими компаніями.
Ніхто не може надати ніякої конкретики і ніякої допомоги.
Я мала її забрати 8-го і могла це зробити, як би ви слідкували за своїми поштоматами.
1 згоден
відгук
Коментарі до відгуку
Маркіян, Meest.