Meest ПОШТА - український поштово-логістичний оператор, що доставляє посилки, документи та вантажі до будь-якого куточка України та світу! Вирізняється широкою мережею власних та партнерських відділень, доступними тарифами та головне - швидкою й надійною доставкою! Надає послуги з доставки до відділень, поштоматів та кур'єром по Україні, відправки посилок за кордон у...
детальніше
Вкрали посилку і відмахнулися - Відгуки про Meest ПОШТА
Замовив я собі на Aliexpress массажер за 107 долларів у офіційного бреднового представника Booster. Відправник поклав відповідальність з доставки на цю Шарашкину Конторку з назвою Messty Express і зазначив у декларації вагу посилки як 2.65 кг, що відображено на наліпці на посилці.
Тільки Meest дуже не любить своїх клієнтів и спокійно кидає їх на товар, доставляючи в посилці замість масажеру, пластикові квіти з вагою 0.15 кг і ліпить совю наклейку поряд з наклейкою відправника з китаю з відповідною інформацією.
Я понадіявся на благочестність їх відділу рекламації, і написав заяву, предоставив усі данні і фото яки тільки можна.
На що я отримав відповідь, що вони тут ні до чого і взагалі посилка не вскривалась. А на вагу їм просто чхати )
Їм чхати на ваші факти, що посилка була відправлення літаком до польщі з вагою 2.65 кг, а прийняли вони її начебто з вагою 0.15 і тут нічого такого для них нема містичного.
У переписці електроною поштою, єдиним способом як можна зв'язатись з віділом рекламацій (Так, ви не можете туди приїхати чи навіть подзвонити. Дуже зручно щоб кидати людей на дорогі посилки
Дякую вам, постараюся поширити як можна більше в соц сетях про цей випадок. Хочу щоб більше людей дізнались якою Поштою краще не користуватись.
відгук
Коментарі до відгуку
Маркіян, Meest.
Так може не треба приймати товар який не відповідає дійсності і треба відправляти його обратно? Чи може якось треба було попереджувати своїх клієнтів що продавець задекларував ВАГУ товару яка не відповідає дійсності і що це не ваша провина і що саме на це треба звернути увагу отримувачу?
Тому що я на пакеті побачив тільки те що продавець зазначив вагу 2.65 кг. А те що ви маніпулюете вже данними, говорячи про те що у вас типу все ок, мене це не цікавить, тому що ви прийняли товар з етикеткою з накладним номером де вказано що з китаю товар був вагою 2.65 кг!!! А те що ви його пересканували як 150 грам, то я це ніяк не перевірю і тут ви вже спокійно могли поміняти товар або хтось з ваших підлеглих. Так як я не бачив факту який товар ви прийняли, і чи перепаковували ви його чи ні. Чи взагалі чому не задались питанням чому вага написана одна на упаковці, а ви вказуете вагу вже в Україні ІНШУ.
Як для мене це виглядає так, Товар був відправлений з Аліекспесу з Китаю як 2.65 кг аеропоштою(і наскільки я можу судити для аероперевезень там вагу 100% контролюють) , а коли хтось з ваших його приймав, перепакував замість мого товару ось ці квіти вагою 150 грамів. Тому що на етикетках то ваш трек номер і ви несете відповідальність як посередник.
Ви або попереджати повинні своїх клієнтів, що щось не так в ДЕКЛАРАЦІЇ і виявляти це.
АБО ВЗАГАЛІ НЕ ПРИЙМАТИ ТОВАР ЯКИЙ НЕ ВІДПОВІДАЄ ДІЙСНОСТІ!!!
В мене все.
При цьому Міст сказав що вони товар прийняли незщважаючи на те що в декларації вага була зазначена як 2.65 кг, вони нормально прийняли все і відправили ці гімняні квіти мені. Віддул рекламації сказали "Ну ми типу не відкривали нічого, товар було проскановано рентгеном і все було ок". А те що декларація від продавця не відповідає дійсності, то виходить моя проблема.
Все добре у Meest експресс, то ваші проблеми якщо продавець відправляє не те що декларує. І скоріш за все вам не повернуть гроші, тому що спір буде закрито за вичерпаним часом в пользу продавця, тому що Місту пофігу на вас і на ваш товар, тому робить все дуже довго і повільно.
Дякую Міст (Ні)
Навіть якщо Алік відправив фігню, Міст міг просто не прийняти вміст за декларацією.