Meest ПОЧТА - украинский почтово-логистический оператор, доставляющий посылки, документы и грузы в любой угол Украины и мира! Выделяется широкой сетью собственных и партнерских отделений, доступными тарифами и главное - быстрой и надежной доставкой! Предоставляет услуги по доставке в отделения, почтоматы и курьером по Украине, отправки посылок за границу в 70+...
подробнее
Вкрали посилку і відмахнулися - Отзывы о Meest ПОЧТА
Замовив я собі на Aliexpress массажер за 107 долларів у офіційного бреднового представника Booster. Відправник поклав відповідальність з доставки на цю Шарашкину Конторку з назвою Messty Express і зазначив у декларації вагу посилки як 2.65 кг, що відображено на наліпці на посилці.
Тільки Meest дуже не любить своїх клієнтів и спокійно кидає їх на товар, доставляючи в посилці замість масажеру, пластикові квіти з вагою 0.15 кг і ліпить совю наклейку поряд з наклейкою відправника з китаю з відповідною інформацією.
Я понадіявся на благочестність їх відділу рекламації, і написав заяву, предоставив усі данні і фото яки тільки можна.
На що я отримав відповідь, що вони тут ні до чого і взагалі посилка не вскривалась. А на вагу їм просто чхати )
Їм чхати на ваші факти, що посилка була відправлення літаком до польщі з вагою 2.65 кг, а прийняли вони її начебто з вагою 0.15 і тут нічого такого для них нема містичного.
У переписці електроною поштою, єдиним способом як можна зв'язатись з віділом рекламацій (Так, ви не можете туди приїхати чи навіть подзвонити. Дуже зручно щоб кидати людей на дорогі посилки
Дякую вам, постараюся поширити як можна більше в соц сетях про цей випадок. Хочу щоб більше людей дізнались якою Поштою краще не користуватись.
отзыв
Комментарии к отзыву
Маркіян, Meest.
Так може не треба приймати товар який не відповідає дійсності і треба відправляти його обратно? Чи може якось треба було попереджувати своїх клієнтів що продавець задекларував ВАГУ товару яка не відповідає дійсності і що це не ваша провина і що саме на це треба звернути увагу отримувачу?
Тому що я на пакеті побачив тільки те що продавець зазначив вагу 2.65 кг. А те що ви маніпулюете вже данними, говорячи про те що у вас типу все ок, мене це не цікавить, тому що ви прийняли товар з етикеткою з накладним номером де вказано що з китаю товар був вагою 2.65 кг!!! А те що ви його пересканували як 150 грам, то я це ніяк не перевірю і тут ви вже спокійно могли поміняти товар або хтось з ваших підлеглих. Так як я не бачив факту який товар ви прийняли, і чи перепаковували ви його чи ні. Чи взагалі чому не задались питанням чому вага написана одна на упаковці, а ви вказуете вагу вже в Україні ІНШУ.
Як для мене це виглядає так, Товар був відправлений з Аліекспесу з Китаю як 2.65 кг аеропоштою(і наскільки я можу судити для аероперевезень там вагу 100% контролюють) , а коли хтось з ваших його приймав, перепакував замість мого товару ось ці квіти вагою 150 грамів. Тому що на етикетках то ваш трек номер і ви несете відповідальність як посередник.
Ви або попереджати повинні своїх клієнтів, що щось не так в ДЕКЛАРАЦІЇ і виявляти це.
АБО ВЗАГАЛІ НЕ ПРИЙМАТИ ТОВАР ЯКИЙ НЕ ВІДПОВІДАЄ ДІЙСНОСТІ!!!
В мене все.
При цьому Міст сказав що вони товар прийняли незщважаючи на те що в декларації вага була зазначена як 2.65 кг, вони нормально прийняли все і відправили ці гімняні квіти мені. Віддул рекламації сказали "Ну ми типу не відкривали нічого, товар було проскановано рентгеном і все було ок". А те що декларація від продавця не відповідає дійсності, то виходить моя проблема.
Все добре у Meest експресс, то ваші проблеми якщо продавець відправляє не те що декларує. І скоріш за все вам не повернуть гроші, тому що спір буде закрито за вичерпаним часом в пользу продавця, тому що Місту пофігу на вас і на ваш товар, тому робить все дуже довго і повільно.
Дякую Міст (Ні)
Навіть якщо Алік відправив фігню, Міст міг просто не прийняти вміст за декларацією.