Meest ПОШТА - український поштово-логістичний оператор, що доставляє посилки, документи та вантажі до будь-якого куточка України та світу! Вирізняється широкою мережею власних та партнерських відділень, доступними тарифами та головне - швидкою й надійною доставкою! Надає послуги з доставки до відділень, поштоматів та кур'єром по Україні, відправки посилок за кордон у...
детальніше
. Доставка посилки у межах 5 км по м. Харкову - Відгуки про Meest ПОШТА
У понеділок (02.12) о 18.10 мені подзвонили з номера 0689466181 кур'єр з доставки і пояснив, що відділення №196 (на яке було замовлено доставку) вже зачинено, але він може залишити посилку на відділенні №70 ("РОЗЕТКА") протягом 30 хвилин. Я погодилася, щоб прискорити час доставки, хоча це відділення розташовано не дуже зручно для мене.
Ніяких більше повідомлень мені не приходило , але я наступного дня відвідала нову адресу доставки з впевненністю, що посилка мене чекає. Але знову нічого...
На моє зверненння до служби підтримки отримала відповідь: "Кур'єр повернув назад посилку на склад і доставка до відділення №70 відбудеться завтра (04.12)". І знову очікування ...
4 грудня о 17.55 я знову звернулась до служби підтримки, та отримала таку інформацію, що посилка видана кур'єру і буде на відділенні до 20.00. Щоб не зіпсувати дітям святковий ранок у школі, о 19.05 я приїхала до пункту видачі, але там відповіли, що кур'єр вже був, але знову нашої посилки не доставив. Я знову звернулась до служби підтримки (о19.11), опиласа ситуацію, на що мені була дана відповідь, що кур'єр не відповідає на дзвінки і оператор зв'яжеться зі складом. Сподіваючись на те, що якийсь результат ще може бути, я чекала під зазначеним відділенням і о 19.39 вирішила знову зателефонувати за довідкою і залишити звернення до керівництва. Отримала відповідь, що доставка буде завтра, а на мою скаргу ніякої відповіді не буде, тому що звернення буде розглянуто, але Мееst на скарги не відповідає. Як таке може бути у серьйозної компанії, яка поважає своїх клієнтів.
На жаль , діти залишилися на свято без подарунків, а "шановний" перевізник не може відстежити своїх кур'єрів.
Р.s. Не було б такого обурення, якщо б не постраждали діти і втрачено стільки часу
відгук
Коментарі до відгуку
Соломія, Meest.