Meest закрили відділення та привласнили посилку!!! - Відгуки про Meest ПОШТА

Meest ПОШТА
Відгук додано 5 березня, 2024 год 21 перегляд
13.11.2023 я отримала повідомлення про те що посилка з Китаю прибула у пункт видачі Meest. Термін зберігання був вказаний до 20.11.2023, але вже 15.11.2023 прийшло повідомлення про те що термін зберігання посилки вичерпано. Коли я прибула до відділення видачі мені відповіли, що кур’єр забрав всі посилки які до них надійшли.
Після дзвінка на гарячу лінію оператор повідомила, що посилка була забрана кур’єром, так як пункт видачі БУДЕ ЗАЧИНЯТИСЯ, та запропонувала переадресацію на Укрпошту на що я і погодилася. Приблизно через неділю, не дочекавшись посилки, я знову зателефонувала на гарячу лінію і оператор повідомила що з переадресація займе багато часу, та запропонувала відправити посилку на інше відділення видачі Meest в моєму місті. На цей час посилка була вже у Львові.
Декілька тижнів поспіль ми телефонували на гарячу лінію, де нас годували шаблонними відповідями про те, що «все буде добре і невдовзі ви отримаєте свою посилку». Після написання претензії мені відповіли що, 15.11.2023 термін її зберігання вичерпався і посилка буде повернута відправнику, втрата посилки не підтвердилася. Могли хоча б перемістити її в інший пункт видачі в моєму місті, повідомивши про те що цей пункт закривається!
Почитавши інші відгуки починаю розуміти, що Meest користується кожним шансом аби заволодіти посилками своїх клієнтів з ціллю наживи.

Недоліки:
  1. Безвідповідальна та жахлива служба доставки, яка не цінує свої клієнтів.




Коментарі до відгуку

Відповідь представника Meest ПОШТА 5 березня, 2024 год
Добрий день. Перепрошуємо за усі спричинені незручності. Чи можете надіслати нам номер посилки? Завжди готові до конструктивного діалогу і сподіваємося на лише позитивні враження у Вас від співпраці з нами.

Дякуємо за звернення!

Соломія, Meest.
Lina 5 березня, 2024 год
MGRAE0002322917YQ

Які можуть бути позитивні враження, коли посилку очікую майже 4 місяці після того як вона була вже в Україні.
Відповідь представника Meest ПОШТА 5 березня, 2024 год
Приносимо вибачення за дану ситуацію від імені Компанії Meest. Було передано запит у відповідний відділ щодо розгляду питання відшкодування коштів. Термін вирішення становить 7 робочих днів з моменту реєстрації рекламації. Просимо очікувати на зворотній зв’язок.

Соломія, Meest.
Lina 15 березня, 2024 год
10 днів пройшло і як то кажуть: "ни ответа ни привета"


Meest ПОШТА
Всі відгуки

1.5 5
26671 відгук / 2136966 переглядів
Meest ПОШТА
Meest ПОШТА - український поштово-логістичний оператор, що доставляє посилки, документи та вантажі до будь-якого куточка України та світу! Вирізняється широкою мережею власних та партнерських відділень, доступними тарифами та головне - швидкою й надійною доставкою! Надає послуги з доставки до відділень, поштоматів та кур'єром по Україні, відправки посилок за кордон у... детальніше

Служба доставки
Meest China
Meest China

Рейтинг: 2.7
3610 відгуків
Justin почтовые услуги
Justin почтовые услуги

Рейтинг: 1.5
1102 відгука
USAinUA
USAinUA

Рейтинг: 3.9
450 відгуків
NP Shopping
NP Shopping

Рейтинг: 2.1
1249 відгуків
Meest Shopping
Meest Shopping

Рейтинг: 1.5
220 відгуків
Компания «GUNSEL»
Компания «GUNSEL»

Рейтинг: 2.6
1167 відгуків
Portal Express (Портал Экспресс)
Portal Express (Портал Экспресс)

Рейтинг: 5
321 відгук
Fastway быстрая доставка из Китая
Fastway быстрая доставка из Китая

Рейтинг: 4.5
107 відгуків
​Nova Poshta Humanitarian
​Nova Poshta Humanitarian

Рейтинг: 2.3
12 відгуків