Meest ПОШТА - український поштово-логістичний оператор, що доставляє посилки, документи та вантажі до будь-якого куточка України та світу! Вирізняється широкою мережею власних та партнерських відділень, доступними тарифами та головне - швидкою й надійною доставкою! Надає послуги з доставки до відділень, поштоматів та кур'єром по Україні, відправки посилок за кордон у...
детальніше
Як про*рати репутацію - Відгуки про Meest ПОШТА
Тепер ситуація. Почитав декілька відгуків і, чесно, здивувався, що хоч у когось підтримка кожен день вибачається, але посилку не доставляють. В моєму випадку, вийшло, що зіштовхнувся з найбільш неадекватною роботою підтримки. Просто уявіть, ваше замовлення новорічного подарунку, серед решти інших комерційних посилок, прибуває на польський склад 16 грудня, ідентифікується, ви традиційно отримуєте рахунок до оплати і сплачуєте. Що може піти не так? Затримки можуть бути, і ви до них готові. Але тут на сцену виходить підтримка сервісу Mymeest. (спойлер: чомусь, якщо ви питаєте щось, ще не будучи клієнтом, вам відповідають дуже швидко. Після внесення оплати - ставлення міняється.) Поки ваше замовлення з моменту оплати цілий тиждень не змінює статус, ви пишете оператору, щоб з'ясувати, чи проблема з платежем. Він прочитує, але не відповідає. За два дні пишете знову - та сама історія. Коли минає майже два тижні, на вашу 6-ту спробу зконтактувати оператор таки заходить в чат і повідомляє, що відбулась затримка, і обіцяє, що зв'яжеться з вами (чому не зателефонувати на гарячу лінію? В грудні протягом кількох тижнів щоразу натрапляв на відключені телефони в робочий час).
Далі цікавіше. Із 30-го грудня по 10-те січня ваші майже щоденні запити в чаті оператори прочитують та ігнорують (в телеграмі це ж видно). Раптово, саме 10-го числа оператор на ваше чергове прохання про допомогу таки заходить в чат і відповідає так само, як і три тижні до того: "вибачте, затримка". Додатково для чогось запитує, чи не приходило хоч якихось сповіщень від сервісу і... та дам... Знову зникає. 12-січня, сьогодні, знову з четвертої спроби, таки вдається піймати оператора в чаті.
Просто уявіть, замість власних справ, ви раз на дві години методично питаєте про допомогу, і щойно оператор відповідає, мусите кидати все і терміново наново пояснювати в чому ж проблема, інакше хвилиною пізніше вже не піймаєте його в чаті. Ви ввічливо питаєте, хто конкретно з вами на зв'язку, щоб попросити саме цю конкретну людину взяти питання на контроль (нагадаю, з 16-го грудня вже сформована посилка просто "зависла"). Чомусь саме це питання викликає жорстке неприйняття в оператора, він(вона) завуальовано в різних формах старається його уникнути і просто скидає форму рекламації на повернення коштів (2+ тис грн). На запитання чи посилку втрачено відповідає – ні, а четверте ввічливе прохання представитись просто ігнорує, апелюючи, що ви змушуєте його(її) ходити по колу. Все.
Ви не розумієте, чи все-таки посилку втрачено, інакше для чого форма рекламації. Ви не розумієте, чи в посилки існують хоч якісь шанси виїхати зі складу. Але найголовніше ви розумієте, що ніхто з підтримки не готовий проявити хоч якусь відповідальність, щоб допомогти вам. Радянський союз пам'ятаєте? Оце воно.) Якби будучи власником Meest я б наштовнувся на подібний відгук, мені б стало дуже боляче, що буквально декілька людей з одного з відділів здатні так руйнувати репутацію всієї компанії (цього відгуку б не було, якби не 20+ проігнорованих повідомлень в чаті протягом місяця).
Що конкретно це означає, якщо ви думаєте почати працювати з Meest? Якщо не маєте персонального менеджера і особистих контактів в компанії, будьте готові до совка. Якщо не дай боже, хоч щось пішло не по плану з посилкою, підтримка, на жаль, не зможе забезпечити вам допомогу. Перестраховуйтесь, ставте вдвічі завищену оціночну вартість, нормальна взаємодія, схоже можлива лише в паперовому процесі звернень та позовів. Так, будете хоча б цим компенсовувати втрачену вигоду в процесі рекламації.
Пане представнику, Маркіяне. Якщо ви дійсно щиро зацікавлені у допомозі, зв'яжіться будь-ласка особисто. Всі мої контакти ви маєте, ім'я та прізвище вказано, номер посилки тисячу разів був продубльований в переписках. Не змушуйте тисячний раз пояснювати все з нуля.
Панове ТОПи Meest, раптом ви опинилися на даній сторінці, прошу вас також вийти на зв'язок. Ви ж бачите решту відгуків. Це не "проблемні клієнти" хейтять. Це у вас щось сильно пішло не так, але гарно організований та підготовлений сервіс підтримки згладив би більшість непорозумінь.
Відгук буде продубльовано на всі платформи та сервіси.
відгук
Коментарі до відгуку
Уся інформація, отримана від Вас, буде обов'язково прийнята в роботу для покращення якості сервісу та уникненні подібних ситуацій в майбутньому.
Маркіян, Meest.