Meest ПОЧТА - украинский почтово-логистический оператор, доставляющий посылки, документы и грузы в любой угол Украины и мира! Выделяется широкой сетью собственных и партнерских отделений, доступными тарифами и главное - быстрой и надежной доставкой! Предоставляет услуги по доставке в отделения, почтоматы и курьером по Украине, отправки посылок за границу в 70+...
подробнее
Як про*рати репутацію - Отзывы о Meest ПОЧТА
Тепер ситуація. Почитав декілька відгуків і, чесно, здивувався, що хоч у когось підтримка кожен день вибачається, але посилку не доставляють. В моєму випадку, вийшло, що зіштовхнувся з найбільш неадекватною роботою підтримки. Просто уявіть, ваше замовлення новорічного подарунку, серед решти інших комерційних посилок, прибуває на польський склад 16 грудня, ідентифікується, ви традиційно отримуєте рахунок до оплати і сплачуєте. Що може піти не так? Затримки можуть бути, і ви до них готові. Але тут на сцену виходить підтримка сервісу Mymeest. (спойлер: чомусь, якщо ви питаєте щось, ще не будучи клієнтом, вам відповідають дуже швидко. Після внесення оплати - ставлення міняється.) Поки ваше замовлення з моменту оплати цілий тиждень не змінює статус, ви пишете оператору, щоб з'ясувати, чи проблема з платежем. Він прочитує, але не відповідає. За два дні пишете знову - та сама історія. Коли минає майже два тижні, на вашу 6-ту спробу зконтактувати оператор таки заходить в чат і повідомляє, що відбулась затримка, і обіцяє, що зв'яжеться з вами (чому не зателефонувати на гарячу лінію? В грудні протягом кількох тижнів щоразу натрапляв на відключені телефони в робочий час).
Далі цікавіше. Із 30-го грудня по 10-те січня ваші майже щоденні запити в чаті оператори прочитують та ігнорують (в телеграмі це ж видно). Раптово, саме 10-го числа оператор на ваше чергове прохання про допомогу таки заходить в чат і відповідає так само, як і три тижні до того: "вибачте, затримка". Додатково для чогось запитує, чи не приходило хоч якихось сповіщень від сервісу і... та дам... Знову зникає. 12-січня, сьогодні, знову з четвертої спроби, таки вдається піймати оператора в чаті.
Просто уявіть, замість власних справ, ви раз на дві години методично питаєте про допомогу, і щойно оператор відповідає, мусите кидати все і терміново наново пояснювати в чому ж проблема, інакше хвилиною пізніше вже не піймаєте його в чаті. Ви ввічливо питаєте, хто конкретно з вами на зв'язку, щоб попросити саме цю конкретну людину взяти питання на контроль (нагадаю, з 16-го грудня вже сформована посилка просто "зависла"). Чомусь саме це питання викликає жорстке неприйняття в оператора, він(вона) завуальовано в різних формах старається його уникнути і просто скидає форму рекламації на повернення коштів (2+ тис грн). На запитання чи посилку втрачено відповідає – ні, а четверте ввічливе прохання представитись просто ігнорує, апелюючи, що ви змушуєте його(її) ходити по колу. Все.
Ви не розумієте, чи все-таки посилку втрачено, інакше для чого форма рекламації. Ви не розумієте, чи в посилки існують хоч якісь шанси виїхати зі складу. Але найголовніше ви розумієте, що ніхто з підтримки не готовий проявити хоч якусь відповідальність, щоб допомогти вам. Радянський союз пам'ятаєте? Оце воно.) Якби будучи власником Meest я б наштовнувся на подібний відгук, мені б стало дуже боляче, що буквально декілька людей з одного з відділів здатні так руйнувати репутацію всієї компанії (цього відгуку б не було, якби не 20+ проігнорованих повідомлень в чаті протягом місяця).
Що конкретно це означає, якщо ви думаєте почати працювати з Meest? Якщо не маєте персонального менеджера і особистих контактів в компанії, будьте готові до совка. Якщо не дай боже, хоч щось пішло не по плану з посилкою, підтримка, на жаль, не зможе забезпечити вам допомогу. Перестраховуйтесь, ставте вдвічі завищену оціночну вартість, нормальна взаємодія, схоже можлива лише в паперовому процесі звернень та позовів. Так, будете хоча б цим компенсовувати втрачену вигоду в процесі рекламації.
Пане представнику, Маркіяне. Якщо ви дійсно щиро зацікавлені у допомозі, зв'яжіться будь-ласка особисто. Всі мої контакти ви маєте, ім'я та прізвище вказано, номер посилки тисячу разів був продубльований в переписках. Не змушуйте тисячний раз пояснювати все з нуля.
Панове ТОПи Meest, раптом ви опинилися на даній сторінці, прошу вас також вийти на зв'язок. Ви ж бачите решту відгуків. Це не "проблемні клієнти" хейтять. Це у вас щось сильно пішло не так, але гарно організований та підготовлений сервіс підтримки згладив би більшість непорозумінь.
Відгук буде продубльовано на всі платформи та сервіси.
отзыв
Комментарии к отзыву
Уся інформація, отримана від Вас, буде обов'язково прийнята в роботу для покращення якості сервісу та уникненні подібних ситуацій в майбутньому.
Маркіян, Meest.