Відгук про METRO Cash & Carry за адресою Київ, Окружная 1В Зробила замовлення. С/м ягоди обліпихи, авокадо, винний оцет та філе сьомги ( уточнення, з великого асортименту, обираю 4-5 кг БЕЗ ШКІРКИ ОХОЛОДЖЕНУ) , в коментах вказую, зо за відсутності товару узгодити зі мною в телефонному режимі, а в разі, якщо не змогли зв’язатися не збирати такі позиції. Додаю винагороду для збирача, бо попросила філе максимально свіже і щоб не перевищувало замовлену мною вагу, думаю, треба людині віддячити..)) Отримую своє замовлення. Бінго, під час жорсткого локлауну у столиці кур’єр приходить до мене без маски! Хутко хапаю свій пакет, прощаюся з кур’єром. Відкриваю пакет, дістаю рибу, і о диво! моя охолоджена риба знаходиться в замороженому стані і ще й прикрилася своєю шкіркою( якої не має бути), бо ж холодно стало! А ні, бо я замовляла філе 4-5 без шкірки, а мені привезли філе 5+ зі шкіркою! Обурена, телефоную на гарячу лінію. Мені оперативно надсилають емейл, на який я маю надіслати фотодокази)))) під час розбору товарів, роздивляюсь все уважно, і виявляється, що моя заморожена ( в теорії) обліпиха насправді, геть розморожена((( Ну це що? Як так? Через дві години мені на пошту прийшов лист-заспокоєння, стандартні фрази і «ми з вами зв’яжемося впродовж 24 годин», а ще побажання гарного дня. Агов, рєбята, мій гарний день був би, якби я приготувала собі на вечерю рибу.. А ні, я «зберігаю товари і чеки до вирішення питання».. Ок, минає 24 години, потім 25, зі мною ніхто не зв’язується. Телефоную сама. Кажуть, що зараз передадуть на магазин і зі мною зв’яжуться з магазину. Проходить ще дві години, тиша. Телефоную знов, кажуть, що питання ще не вирішено. Але я хочу їсти рибу, люди!)) Оператор каже, що передає повторне звернення і зі мною ОПЕРАТИВНО зв‘яжуться ( насправді, ні). То що ж це за сервіс такий?! До слова, раніше користувалася доставк дуже часто і ніяких траблів не було. Прикро, що метро заказ псується(
"METRO Cash & Carry" є однією з основних складових "METRO Group". Понад 80 тис. співробітників працюють у понад 600 магазинах компанії в 29 країнах світу. "METRO Cash & Carry" розпочав свій розвиток в Україні у 2003 році з відкриття першого в країні центру оптової торгівлі в Києві. Відтоді інвестиції компанії... детальніше
Збирачі замовлень некоректно збирають замовлення, службі підтримки майстерно морозиться - Відгуки про METRO Cash & Carry
Отримую своє замовлення. Бінго, під час жорсткого локлауну у столиці кур’єр приходить до мене без маски! Хутко хапаю свій пакет, прощаюся з кур’єром. Відкриваю пакет, дістаю рибу, і о диво! моя охолоджена риба знаходиться в замороженому стані і ще й прикрилася своєю шкіркою( якої не має бути), бо ж холодно стало! А ні, бо я замовляла філе 4-5 без шкірки, а мені привезли філе 5+ зі шкіркою!
Обурена, телефоную на гарячу лінію. Мені оперативно надсилають емейл, на який я маю надіслати фотодокази)))) під час розбору товарів, роздивляюсь все уважно, і виявляється, що моя заморожена ( в теорії) обліпиха насправді, геть розморожена(((
Ну це що? Як так?
Через дві години мені на пошту прийшов лист-заспокоєння, стандартні фрази і «ми з вами зв’яжемося впродовж 24 годин», а ще побажання гарного дня.
Агов, рєбята, мій гарний день був би, якби я приготувала собі на вечерю рибу..
А ні, я «зберігаю товари і чеки до вирішення питання»..
Ок, минає 24 години, потім 25, зі мною ніхто не зв’язується.
Телефоную сама. Кажуть, що зараз передадуть на магазин і зі мною зв’яжуться з магазину. Проходить ще дві години, тиша. Телефоную знов, кажуть, що питання ще не вирішено. Але я хочу їсти рибу, люди!))
Оператор каже, що передає повторне звернення і зі мною ОПЕРАТИВНО зв‘яжуться ( насправді, ні).
То що ж це за сервіс такий?!
До слова, раніше користувалася доставк дуже часто і ніяких траблів не було.
Прикро, що метро заказ псується(
відгук
Коментарі до відгуку