Вітаємо вас на офіційній сторінці Meest China на otzyvua.net!
Даною сторінкою керує служба клієнтської підтримки компанії Meest China. Мета сторінки - надавати консультації щодо доставки посилок та вантажів.
✖️Коментарі, який не містить трек-номерів, номерів замовлень, номерів заявок, номера особистого кабінету та інших ідентифікаційних даних клієнта, вважається неконструктивною критикою. Ми не...
детальніше
Склад Meest China працює абияк - Відгуки про Meest China
🔹 Часто завищують вагу посилки, ніж є насправді.
🔹 Ставлять позначку “бренд”, навіть якщо товар ноунейм. Наприклад: двічі замовляла однаковий конструктор — ніякого бренду не було. На третій раз цей же конструктор чомусь уже визначили як “бренд”. Через це доводиться робити повернення продавцю, адже відправка авіа такого “брендового” товару стає невигідною. Складається враження, що на складі діють як заманеться.
Щодо звернень на склад: замість обіцяних 5 робочих днів на відповідь доводиться чекати й по 10 днів. Це сильно затримує доставку замовлень і шкодить бізнесу. Вартість доставки теж нестабільна — то 16,1 $ за кг, то вже 17 $, при тому, що ніяких додаткових послуг (фото чи перевірка) я не замовляю.
Окремо хочу відзначити позитивну роботу служби підтримки в Україні — реагують швидко та ввічливо. Але проблема в тому, що навіть після звернення через них склад Meest так і не надає відповіді (мій випадок від 29.08.2025 р. досі без результату).
Загалом вирішувати проблемні ситуації через Meest China дуже складно, сервіс з боку складу — вкрай незадовільний. Тому змушена шукати альтернативні служби доставки.
відгук
Коментарі до відгуку
. З повагою, компанія Meest China💙
Прошу нарешті виправити ці системні помилки у роботі складу. Щодо зняття позначки «бренд» – процес очікування відповіді занадто тривалий, і простіше перезамовити товари через іншу транспортну компанію, ніж чекати.
Також хочу звернути увагу на проблему з перезважуванням: вага посилок часто зазначається некоректно на користь Meest, а процес виправлення займає надто багато часу. І ще одне – чому вже скомплектовані посилки до відправки не фотографуються на вагах? Це дозволило б уникнути багатьох суперечок щодо ваги.
Сподіваюся на оперативне вирішення цих проблем, а не на стандартні шаблонні відповіді.