Костянтин Відгук додано 1 квітня, 2023 год23 перегляда
Можливо, цей магаз згодиться для купівлі чогось одноразового, але якщо щось недешеве - раджу тричі подумати. Купив у квітні 2022 ноутбук за 35k, заплатив всю суму наперед на рахунок (ну я ж типу з "сурьойзною хвірмою" маю справу... Довіряю...) Ага. Ноут мені не підійшов технічно через специфіку роботи, включеним у мене був 30 хвилин. Домовились повернути, відправив. І усьо. До лютого 2023 (10 місяців!!!) ні грошей ні ноутбука. Гроші у них, ноут теж у них там десь валяється.... Нібито я зробив на ньому плями якісь (на моє питання: можливо це просто відбиток пальця мені відповіли "витирати товар - це не наша робота"). Потім ще транспортувальна коробка (в якій вони його й надіслали) нібито з примятим кутом. Почитав відгуки на цьому сайті і зрозумів, що це просто така політика цієї контори - нікому нічого не повертати, максимально все затягувати. Людина просто не зможе стільки все це чекати та терпіти та просто погодиться повернути товар назад. При чому розмовляють як на базарі, ведуть себе по-хамськи, з якимись ще нотаціями, типу я ще в чомусь винний. З таким обслуговуванням - яка там Європа, звичайний совєцькій підхід. Писав скаргу в Службу прав споживачів - надали відповідь по пошті, що ми Вам співчуваємо, але мораторівй на перевірки, війна, то звиняйте.
По ітогу я сам звонив тричі чи 4 рази і зі скрипом вони повернули просто назад МІЙ ноут, за який я заплатив майже рік тому. Ще й по телефону нили накшталт "ну Ви розумієте... війна... А ви гроші назад вимагаєте". Так і що, якщо війна? Яке це має відношення до права споживача на повернення товару? Так розпродайте всі свої активи та передайте на ЗСУ, навіщо працювати тоді?
Короче, висновок один: НЕ МАТИ з ними справ ніколи. Можливо, якщо там мишка-флешка, щось одноразове та немає альтернатив - то ще можна, але я особисто не буду мати справ принципово, всім знайомим-друзям розповів, відгуки написав. Ось така вам "реклама", панове.
І доречі, ті "плями" на екрані - просто пару слідів від бризок (незрозуміло хто їх ще зробив), які (як тест) на екрані змогла знайти одна людина з 4. Вони були витерті за 3 секунди засобом для протирання окулярів і ноут був через 2 місяці проданий на ОЛХ як новий.
зачем вы базарников обижаете?да у нас на радиорынке большинство в ущерб себе сработают, а клиента не обидят.Даже не сравнивайте етих 4мошников с продавцами рынков!
Brain – надійний помічник у світі комп'ютерної техніки, гаджетів та електроніки. Компанія має понад 22 роки досвіду в роздрібних та оптових продажах, а також надає сервісні послуги. Замовити потрібну техніку можна в інтернет-магазині або в одному з 45 магазинів у 23 областях України.
Увага! Непорядні та непрофесійні працівники! Базарники! - Відгуки про Brain - комп'ютери та гаджети!
Ноут мені не підійшов технічно через специфіку роботи, включеним у мене був 30 хвилин. Домовились повернути, відправив. І усьо.
До лютого 2023 (10 місяців!!!) ні грошей ні ноутбука. Гроші у них, ноут теж у них там десь валяється.... Нібито я зробив на ньому плями якісь (на моє питання: можливо це просто відбиток пальця мені відповіли "витирати товар - це не наша робота"). Потім ще транспортувальна коробка (в якій вони його й надіслали) нібито з примятим кутом. Почитав відгуки на цьому сайті і зрозумів, що це просто така політика цієї контори - нікому нічого не повертати, максимально все затягувати. Людина просто не зможе стільки все це чекати та терпіти та просто погодиться повернути товар назад. При чому розмовляють як на базарі, ведуть себе по-хамськи, з якимись ще нотаціями, типу я ще в чомусь винний. З таким обслуговуванням - яка там Європа, звичайний совєцькій підхід.
Писав скаргу в Службу прав споживачів - надали відповідь по пошті, що ми Вам співчуваємо, але мораторівй на перевірки, війна, то звиняйте.
По ітогу я сам звонив тричі чи 4 рази і зі скрипом вони повернули просто назад МІЙ ноут, за який я заплатив майже рік тому. Ще й по телефону нили накшталт "ну Ви розумієте... війна... А ви гроші назад вимагаєте". Так і що, якщо війна? Яке це має відношення до права споживача на повернення товару? Так розпродайте всі свої активи та передайте на ЗСУ, навіщо працювати тоді?
Короче, висновок один: НЕ МАТИ з ними справ ніколи. Можливо, якщо там мишка-флешка, щось одноразове та немає альтернатив - то ще можна, але я особисто не буду мати справ принципово, всім знайомим-друзям розповів, відгуки написав. Ось така вам "реклама", панове.
І доречі, ті "плями" на екрані - просто пару слідів від бризок (незрозуміло хто їх ще зробив), які (як тест) на екрані змогла знайти одна людина з 4. Вони були витерті за 3 секунди засобом для протирання окулярів і ноут був через 2 місяці проданий на ОЛХ як новий.
відгук
Коментарі до відгуку