Олександр Відгук додано 18 липня, 2022 год14 переглядів
Просто відверто ЗНУЩАЮТЬСЯ!!! Уже місяць як я без оплаченого мною товару!! Неділі три, через день +- переживаю стрес відносно того, що доводиться кожного разу повторювать одне й теж саме, на що тобі типу вічливо відповідають, але ніхто нічого не вирішує. На запит дати телефон старшого менеджера чи директора з цілью цивілізованого вирішення проблеми- спочатку ігнор, далі відмова. Замовив лобзік Макіта за 2500 грн. Приїхав без кейса хоча кейс був на фото товару, я вже на цьому єтапі відчув обман і вагався відмовитись чи ні. Приїхав з відверто кривою підошвою!! На мое нещастя помітив це я після першого пропилу..Люфт підошви просто колосальний! Гроші повертати відмовляються, типу по закону але не по совісті, бо відверто ПІДСУНУЛИ неліквідний БРАКОВАНИЙ товар. Далі сервіс центр відмовляється приймати товар, тому як «неповна комплектація і не має паспорта» - ви уявляєте - просто відверта брехня!!! Тиждень товар їхав на сервіс центр, шляхом довгих переговорів вони приймають товар.. Тиждень він був у них, ще декілька днів їхав з сервіс центру до магазину і коли мені повідомили що він уже у магазині і я поставив питання, а саме - «яким чином був полагоджений інструмент?» Менеджер задавши дане питання у сервіс центр повідомив, що вони, цитую: «Не перевірили на справність саме ту деталь яку потрібно було перевірити ( а там цільна лита алюмінеева підошва!) і він поїхав назад у сервіс центр.. І уже іще тиждень як немає відповіді. Це просто НЕПОДОБСТВО!! Як так можна обманювати людей! Просто АФЕРИСТИ! І я заявляю це не голослівно - ви тільки погляньте який відсоток людей поставили відгук «ЖАХЛИВО» - а це понад 70%. І ця історія ще не закінчилась.. Так що вдалих покупок народ!
Недоліки:
Відвертий обман, не людське відношення, ігнорування проблеми, ніхто нічого не вирішуює, не можливо повернути ні гроші ні товар!
Brain – надійний помічник у світі комп'ютерної техніки, гаджетів та електроніки. Компанія має понад 22 роки досвіду в роздрібних та оптових продажах, а також надає сервісні послуги. Замовити потрібну техніку можна в інтернет-магазині або в одному з 45 магазинів у 23 областях України.
Люди побережіть свій час, гроші та психіку! - Відгуки про Brain - комп'ютери та гаджети!
Уже місяць як я без оплаченого мною товару!! Неділі три, через день +- переживаю стрес відносно того, що доводиться кожного разу повторювать одне й теж саме, на що тобі типу вічливо відповідають, але ніхто нічого не вирішує. На запит дати телефон старшого менеджера чи директора з цілью цивілізованого вирішення проблеми- спочатку ігнор, далі відмова.
Замовив лобзік Макіта за 2500 грн. Приїхав без кейса хоча кейс був на фото товару, я вже на цьому єтапі відчув обман і вагався відмовитись чи ні. Приїхав з відверто кривою підошвою!! На мое нещастя помітив це я після першого пропилу..Люфт підошви просто колосальний! Гроші повертати відмовляються, типу по закону але не по совісті, бо відверто ПІДСУНУЛИ неліквідний БРАКОВАНИЙ товар. Далі сервіс центр відмовляється приймати товар, тому як «неповна комплектація і не має паспорта» - ви уявляєте - просто відверта брехня!!! Тиждень товар їхав на сервіс центр, шляхом довгих переговорів вони приймають товар.. Тиждень він був у них, ще декілька днів їхав з сервіс центру до магазину і коли мені повідомили що він уже у магазині і я поставив питання, а саме - «яким чином був полагоджений інструмент?» Менеджер задавши дане питання у сервіс центр повідомив, що вони, цитую: «Не перевірили на справність саме ту деталь яку потрібно було перевірити ( а там цільна лита алюмінеева підошва!) і він поїхав назад у сервіс центр.. І уже іще тиждень як немає відповіді. Це просто НЕПОДОБСТВО!! Як так можна обманювати людей! Просто АФЕРИСТИ! І я заявляю це не голослівно - ви тільки погляньте який відсоток людей поставили відгук «ЖАХЛИВО» - а це понад 70%. І ця історія ще не закінчилась..
Так що вдалих покупок народ!
відгук
Коментарі до відгуку