Український мобільний оператор lifecell надає справжню свободу спілкування завдяки доступним та збалансованим тарифним планам на базі високошвидкісного мобільного інтернету четвертого покоління.
lifecell активно покращує та розширює покриття між невеликими населеними пунктами та містами, щоб якомога більше людей відкрили для себе нові сучасні можливості мобільного зв’язку четвертого покоління.
До...
детальніше
Стосовно роботи мобільного оператора Lifecell - Відгуки про lifecell
Давно користувалась послугами Vodafone. І от вирішила перейти з збереженням номеру до оператора Lifecell. Тим паче, зараз іде дуже потужна реклама стосовно цієї послуги. Спочатку нічого не предвіщувало неприємностей.
Але як тільки послуга була підключена і оплачена тут все і почалося.
По-перше цей номер є робочим, на ньому зав"язана вся моя робота.
По друге ніхто не попереджав, що може бути якась проблема з зв"язком.
Але на жаль без цього не обійшлось. Як виявилось з першого дня перепідключення жодний вхідний дзвінок не проходить (тільки вихідні).
Через гарячу лінію прийняли заявку на розгляд. Сьогодні минає четвертий день з моменту звернення, але питання досі на розгляді. Більш того, ніхто не дає гарантії коли воно бути таки розглянуте, а особливо цікавить як саме вийти з цієї ситуації. У мене складається таке враження що вони взагалі не знають як це виправити . І що робити. Як мінімум на місяць оператор залишив мене без зв"язку , з проблемою сам на сам. От і вір після цього рекламі. Можливо хтось стикався з подібною проблемою? Може підкажете вихід з ситуації?
1 згоден
відгук
Коментарі до відгуку
И рекламу они сейчас сняли про "свободу выбора", где рассуждают про свободу. И особенно - токсичные услуги. Хотя, именно много услуг ЛС, судя из подобных отзывов являются "токсичными". А свободой никак не пахнет, так как ЛС первым, и наиболее активно, выступал за принудительную паспортизацию номеров. В общем, они противоречат тому, что сами и декларируют.
А выход из ситуации: Есть варианты:
1. Ждать, когда ситуация разрешится, и до тех пор подталкивать техподдержку.
2. Постараться перейти от ЛС обратно к ВФ, или к КС - и спасти свой номер.
3. Купить новый номер, и потратить усилия чтобы подвязать всё, что было на старом.