Замовляли квитки із Затоки до Києва. Зв'язалися з оператором і запитали чи зможуть нас забрати по дорозі, аби не повертатися на автостанцію, на що отримали категоричну відмову. Вночі перед від'їздом прийшло повідомлення з місцем посадки. На секунду, в квитку перевізник один, повідомлення прийшло від іншої компанії, а якщо телефонувати за номером, що вказаний в квитку назва компанії теж інша. Додзвонитися було просто нереально. Оператори муркають, як коти в трубку. З'ясували місце посадки. В квитку та в повідомленні місце посадки різне. В 11:30 телефонує водій з претензіями чи ви будете їхати. Виявляється, водій чекає нас на тому місці, що вказане в квитку. З дітьми, багажем ми повертаємося на автостанцію. І те, що зірвало найбільше - водій зупиняється там, де ми просили оператора і нам відмовили (аргументація - ви затримаєте рейс). Організація на найгіршому рівні. Не рекомендую нікому користуватися їхніми послугами. До речі, на Затоку їхали з Житомира і ні один пасажир не був повідомлений про пересадку в Києві з очікуванням в 1.5 години.
Сервіс ДНО - Відгуки про Viabona express
До речі, на Затоку їхали з Житомира і ні один пасажир не був повідомлений про пересадку в Києві з очікуванням в 1.5 години.
відгук
Коментарі до відгуку