Інтернет загалом непоганий, але до моменту коли він раптово не зникне і вам доведеться спілкуватися із службою підтримки.Мій випадок: в понеділок весь день інтернет робив з перебоями. Написав у підтримку (загальних проблем немає перегрузіть роутер). Вівторок інтернет перестав взагалі працювати в 9.40 прийшло сповіщення від роутера. І знову дуже ефективна служба підтримки проблем невиявила, на зауваження що його немає... Читати відгук Інтернет загалом непоганий, але до моменту коли він раптово не зникне і вам доведеться спілкуватися із службою підтримки.Мій випадок: в понеділок весь день інтернет робив з перебоями. Написав у підтримку (загальних проблем немає перегрузіть роутер). Вівторок інтернет перестав взагалі працювати в 9.40 прийшло сповіщення від роутера. І знову дуже ефективна служба підтримки проблем невиявила, на зауваження що його немає на роботі і в дома уваги не звернули. І от 19.00 фахівці перевіряють лінію, аварії на лінії немає. А ти платиш 375 грн, щоб сидіти на мобільному інтернеті і доказувати службі підтримки, що проблема не в роутері чи ще казна в чому. Дякую дійсно найкращі (сарказм).
Переваги:
Коли працює все влаштовує
Недоліки:
Якщо стається аварія (пошкодження кабелю тощо) готовтесь просидіти весь день без інтернету. Бо одного вашого звернення для того щоб почати перевіряти для "спеціалістів" замало.
Добрий день. Дякуємо вам за розгорнутий відгук. Дуже шкода, що під час користування нашими послугами виникла така проблема. Чекаємо ваш логін, щоб вам повну відповідь. Показати 1 відповідь
Непоганий провайдер, прийнятна якість, єдина альтернатива доступу до мережі в сільській місцевості. Загалом досить нормальна робота , в цілому задоволений, адже порівняти наразі немає можливості з іншим провайдером.
Переваги:
Працює під час вимкнення електронної енергії, непогана якість, зручна онлайн оплата, додаток на смартфоні.
Недоліки:
Майже два роки очікував на підключення, під час аварії більше тижня очікував на відновлення (одного разу), за півтора року користування чотири рази були аварії на лінії (очікував на відновлення більше доби), незрозуміла та незручна система нарахування бонусів за стаж користування, не ідеальна робота служби підтримки клієнтів, особливо під час аварії,...
Коли робив заявку замовив самий дорогий роутер приїхав майстер привіз якийсь дешевий глючний роутер по типу каже разниці нема чи вайфай5 чи 6 ну шо за сервіс
Сам по себе интернет очень хороший, я им более чем доволен, наверное лучше провайдера в Украине просто не найти, но 7го числа пропал интернет, в поддержке сказали что идут работы по восстановлению, сегодня уже 11 января, а теперь ответьте мне, сколько времени так ещё будет продолжаться?? Я вижу как по улице уже 5й день по улице валяется кабель и его... Читати відгук Сам по себе интернет очень хороший, я им более чем доволен, наверное лучше провайдера в Украине просто не найти, но 7го числа пропал интернет, в поддержке сказали что идут работы по восстановлению, сегодня уже 11 января, а теперь ответьте мне, сколько времени так ещё будет продолжаться?? Я вижу как по улице уже 5й день по улице валяется кабель и его не кто не спешит чинить, но в центре поддержки меня уверяют что работы идут...
Добрий день. Щоб розуміти ситуацію нам потрібен ваш логін. Якщо так довго чекали відновлення, то це точно серйозна аварія, можливо потрібно було відновити магістральну лінію, а вже потім відновлювати вулицю.Чекаємо логін, щоб дати розгорнуту відповідь.
з першого січня мій тариф змінили з 100 мб на 300 мб і платить не 249 а 299гр. тільки одна проблема . швидкість як була 70-90 так і залишилася .в рідких випадках до 100 доходить
Переваги:
єдиний більш менш норм оператор в місті
Недоліки:
часто швидкість не відповідає заявленій. навіть в мирний час
Добрий день. Подзвоніть, будь ласка, до техпідтримки для консультації, потрібно зрозуміти який у вас роутер та його пропускна здатність. Швидкість дійсно збільшили, можливо ваше обладнання не відповідає швидкості заявленої в тарифі. Показати 1 відповідь
Добрий вечір, шановні представники Інтернет-провайдера Prostonet! Звертаюся до Вас з проханням вирішити проблему з наявністю, а якщо бути більш точніше, з відсутністю інтернету. Я розумію, яка ситуація в країні, економія електроенергії та багато іншого, але коли вимикають світло в населеному пункті в якому знаходиться ваша станція роздачі інтернету, то без інтернету залишаються усі ваші користувачі. Можливим рішенням цього... Читати відгук Добрий вечір, шановні представники Інтернет-провайдера Prostonet! Звертаюся до Вас з проханням вирішити проблему з наявністю, а якщо бути більш точніше, з відсутністю інтернету. Я розумію, яка ситуація в країні, економія електроенергії та багато іншого, але коли вимикають світло в населеному пункті в якому знаходиться ваша станція роздачі інтернету, то без інтернету залишаються усі ваші користувачі. Можливим рішенням цього питання буде придбання генератора, тому як абоненту плату ви знімаєте вчасно, а надання послуг відсутні. Будь ласка, вирішіть це питання, бо більшість ваших абонентів буде змушена перейти до іншого Інтернет-провайдера.
Почти два месяца нет интернета по нашей улице, а на соседних есть! То через неделю сделают, то через две, то другое, а другим все делают! г Часов яр - Бахмутский район. Пожалуйста решите этот вопрос! ул. Черняховского.
Когда востановят интернет в Нововоронцовке Херсонская область,я понимаю что сейчас это сложно делать.Но всё-таки хотелось бы хоть примерно знать сроки.Я никогда за 3 месяца не делал перерасчетов,я осознаю ситуацию в стране.
Добрий день. Кажемо як є: область в окупації, постійні обстріли та бойові дії пошкодили магістральну лінію, нам не дозволяють (наші військові) виїхати та полагодити аварію (через те, що це дуже небезпечно). Подзвоніть до техпідтримки зробіть перерахунок коштів. Ми робимо все, що можливо у даній ситуації. Дякуємо за розуміння.
Звісно різні коментарі є на сайтах по відгукам, натрапила саме на цей сайт, Ось ви кажете, що поганий інтернет, інші кажуть за постійні перепади зв’язку інтернету, погану технічну підтримку У мене до Вас є декілька питань, дайте на них відповідь самому собі, а потім якщо захочете віповісте тут. 1. Якщо Вас щось не влаштовує чому ви досі користуєтесь послугами... Читати відгук Звісно різні коментарі є на сайтах по відгукам, натрапила саме на цей сайт, Ось ви кажете, що поганий інтернет, інші кажуть за постійні перепади зв’язку інтернету, погану технічну підтримку У мене до Вас є декілька питань, дайте на них відповідь самому собі, а потім якщо захочете віповісте тут. 1. Якщо Вас щось не влаштовує чому ви досі користуєтесь послугами саме цього провайдеру? Змініть на іншого провайдера і все, питань немає 2. Коли у Вас з інтернетом все добре, чудова швидкість, телебачення працює, хочь один раз, Ви написали добрий відгук, подзвонили до служби підтримки, сказали дякую, або просто побажали гарного дня? Ні, тільки поливати брудом можете.. Коли все добре, всі мовчать.. бувают можливо якісь ускладнення в роботі техніки, або щось інше.
Добрий день. Насправді так і є, 90% задоволених кліентів просто користуються послугами і навіть не думають писати позитивні відгуки, а ось 10% у яких були хоч якісь мінімальні проблеми пишуть одразу. Нічого, це стандартна статистика. Все переживемо, з усим розберемося.
знайшов повідомлення тільки на фейсбуці. й нібито на інстаграмі є. але чого так складно зробити це повідомлення в особистому кабінеті чи на сайті. o3.ua наприклад під час подібних проблем залишає повідомлення на своїй головній сторінці.
Добрий день. Повідомлення про аварійну ситуацію було на двох наших офіційних сторінках в Facebook та Instagram. Вони створені для інформування абонентів про будь-які зміни. Ми максимально швидко опублікували все у соцмережах. Через збій у роботі програмного забезпечення ядра мережі більшіть абонентів не могли зайти в особистий кабінет, тому там повідомлення не було. Рекомендуємо Вам слідкувати за нашими сторінками. Дякуємо за звернення. Ваше повідомлення прийняли до уваги.
мой предыдущий отзыв просьба считать недействительным, связались на вторые сутки, вроде всё исправили, пока претензий нет! Загрузка 37 мб/с выгрузка 49 мб/с меня устраивает
Спочатку було все непогано, поки бригада працівників РЕМ не пошкодила кабель інтернета. Після дзвінка в службу технічної підтримки пообіцяли все виправити. Четвертий день без інтернета, а робота весь час вимагає працювати через інтернет . Та і послуги за ці дні порахують. Хотілося б більш якісніших послуг
Добре поки працює...
на зауваження що його немає... Читати відгук Інтернет загалом непоганий, але до моменту коли він раптово не зникне і вам доведеться спілкуватися із службою підтримки.Мій випадок: в понеділок весь день інтернет робив з перебоями. Написав у підтримку (загальних проблем немає перегрузіть роутер). Вівторок інтернет перестав взагалі працювати в 9.40 прийшло сповіщення від роутера. І знову дуже ефективна служба підтримки проблем невиявила,
на зауваження що його немає на роботі і в дома уваги не звернули. І от 19.00 фахівці перевіряють лінію, аварії на лінії немає. А ти платиш 375 грн, щоб сидіти на мобільному інтернеті і доказувати службі підтримки, що проблема не в роутері чи ще казна в чому. Дякую дійсно найкращі (сарказм).
Щодо провайдера
Покращення...
Покритя хороше
В ожидания ответа от представителей!
розвод чи тех помилка ?
Різні пропозиції
Номер телефона техподдержки
Ось номери телефонів нашого контакт-центру:
0 800 209 939
+38 (044) 233-44-86
+38 (098) 233-44-86
+38 (050) 233-44-86
+38 (093) 170-02-33
Відсутність інтернету
Звертаюся до Вас з проханням вирішити проблему з наявністю, а якщо бути більш точніше, з відсутністю інтернету. Я розумію, яка ситуація в країні, економія електроенергії та багато іншого, але коли вимикають світло в населеному пункті в якому знаходиться ваша станція роздачі інтернету, то без інтернету залишаються усі ваші користувачі. Можливим рішенням цього... Читати відгук Добрий вечір, шановні представники Інтернет-провайдера Prostonet!
Звертаюся до Вас з проханням вирішити проблему з наявністю, а якщо бути більш точніше, з відсутністю інтернету. Я розумію, яка ситуація в країні, економія електроенергії та багато іншого, але коли вимикають світло в населеному пункті в якому знаходиться ваша станція роздачі інтернету, то без інтернету залишаються усі ваші користувачі. Можливим рішенням цього питання буде придбання генератора, тому як абоненту плату ви знімаєте вчасно, а надання послуг відсутні. Будь ласка, вирішіть це питання, бо більшість ваших абонентів буде змушена перейти до іншого Інтернет-провайдера.
Нет интернета.
Отсутствует интернет
Подзвоніть до техпідтримки зробіть перерахунок коштів.
Ми робимо все, що можливо у даній ситуації.
Дякуємо за розуміння.
Коментарі різні, більше позитивних, але є декілька питань саме до абонентів
Ось ви кажете, що поганий інтернет, інші кажуть за постійні перепади зв’язку інтернету, погану технічну підтримку
У мене до Вас є декілька питань, дайте на них відповідь самому собі, а потім якщо захочете віповісте тут.
1. Якщо Вас щось не влаштовує чому ви досі користуєтесь послугами... Читати відгук Звісно різні коментарі є на сайтах по відгукам, натрапила саме на цей сайт,
Ось ви кажете, що поганий інтернет, інші кажуть за постійні перепади зв’язку інтернету, погану технічну підтримку
У мене до Вас є декілька питань, дайте на них відповідь самому собі, а потім якщо захочете віповісте тут.
1. Якщо Вас щось не влаштовує чому ви досі користуєтесь послугами саме цього провайдеру?
Змініть на іншого провайдера і все, питань немає
2. Коли у Вас з інтернетом все добре, чудова швидкість, телебачення працює, хочь один раз, Ви написали добрий відгук, подзвонили до служби підтримки, сказали дякую, або просто побажали гарного дня?
Ні, тільки поливати брудом можете..
Коли все добре, всі мовчать..
бувают можливо якісь ускладнення в роботі техніки, або щось інше.
На 4 не возможно дозвониться
глобальна тех. проблема - а вони тупо вирубили зв'язок з підтримкою
але чого так складно зробити це повідомлення в особистому кабінеті чи на сайті.
o3.ua наприклад під час подібних проблем залишає повідомлення на своїй головній сторінці.
Исправились, пока всё нормально
Реагування на скаргу