Інтернет-магазин Foroom
Магазин современной бытовой техники
3.7 95 відгуків / 2 735 переглядів
Інтернет-магазин Foroom - магазин сучасної побутової техніки, який вразить своїм великим асортиментом товарів. Тут кожен покупець змиє знайти те, що давно шукав і при цьому здійснювати покупки легко і швидко! У магазині представлений виключно ліцензійний товар з повним опис і необхідними технічними характеристиками. При покупці будь-якої техніки в магазині "Foroom" покупець може розраховувати на швидку доставку, вигідні ціни і отримання відповідної гарантії.
Відмовився в зазначений законом термін гарантійного обслуговування.
Придбав тут електричну газонокосарку Makita ELM3320 у липні 2024 року. Після кількох використань (одне літо, декілька разів на місяць) товар вийшов з ладу — не вмикається.
Замість гарантійного ремонту магазин:
відмовився виконувати зобов’язання за законом,
запропонував просто повернути несправну техніку без заміни та без грошей (!) або розділити ціну мотора навпіл зі мною. 😁
Читати відгук ❌ Не рекомендую магазин FOROOM (foroom.com.ua)
Придбав тут електричну газонокосарку Makita ELM3320 у липні 2024 року. Після кількох використань (одне літо, декілька разів на місяць) товар вийшов з ладу — не вмикається.
Замість гарантійного ремонту магазин:
відмовився виконувати зобов’язання за законом,
запропонував просто повернути несправну техніку без заміни та без грошей (!) або розділити ціну мотора навпіл зі мною. 😁
Натомість пропонує зачекати ще місяць+ (коли вже 3 тижні минуло), поки вони його відправлять в Польщу на ремонт.
повністю ігнорував законну вимогу провести безкоштовний ремонт у 14-денний строк.
Спілкування — на рівні «ми вам нічого не винні», жодної поваги до покупця.
Порушено Закон України "Про захист прав споживачів", подано офіційну скаргу до Держпродспоживслужби. Готую звернення до поліції.
Магазин не несе відповідальності за проданий товар.
Уникайте покупки тут, якщо не хочете проблем!
Дякуємо за ваш відгук. Нам щиро прикро, що у вас виникла проблема з товаром. Ми завжди намагаємось вирішувати подібні ситуації максимально лояльно та з повагою до клієнта.
Після огляду техніки з’ясувалося, що причиною поломки стало накопичення трави в зоні двигуна — під верхньою кришкою, що спричинило потрапляння сторонніх елементів на якір. Це пошкодження виникає, як правило, внаслідок відсутності регулярного очищення косарки під час експлуатації.
Попри це, ми готові здійснити ремонт за власний рахунок. Якщо ви порахуєте за потрібне — зможете повернути техніку після ремонту, але остаточне рішення залишається за вами.
Нам важливо, щоб ви залишилися задоволені сервісом, тому завжди відкриті до конструктивного діалогу та допомоги.
Беруть предоплату на товар якого в них немає
Повівся на більш менш нормальні відгуки. Не ведіться, то самі собі пишуть
Інтернет-магазин Foroom - шахраї!
Отже, якщо хочете придбати зіпсований товар, отримати кучу клопотів і неприємностей - то вам в цей шахрайський магазин!
P.S. На сайті магазину мій відгук не опублікували!
Дякуємо за відгук, хоча, на жаль, змушені зазначити, що не можемо знайти жодного замовлення з такими деталями у нашій системі. Ми уважно перевірили інформацію, і схоже, що йдеться про інший магазин. У нас відсутні звернення щодо пральної машини Samsung з вказаною проблематикою та датою покупки.
Можливо, сталася плутанина з назвою магазину або платформою замовлення. Рекомендуємо перевірити ще раз реквізити покупки, щоб звернення потрапило саме до відповідального продавця.
Якщо ж ви все-таки маєте підтвердження, що покупка здійснювалась у нас, просимо зв'язатися через будь-який зручний канал зв’язку, вказавши номер замовлення – ми обов’язково розглянемо ситуацію детально.
Продають пошкоджений товар і не приймають назад!
Після розпаковка вдома, товар виявився пошкодженим(Миколи по всій мультиплексі).
Зв'язались з магазином за 10 хв.після покупки щоб повернути, але нам почали розповідати, що товар перевіряється при розпаковці і вони його... Читати відгук Мультипіч philips привіз кур'єр і віддав біля під'їзду дружині, вона з ним розрахувалась за товар і доставку. На Накладній про отримання ми не розписувались, підпис магазину теж відсутній, лише штамп.
Після розпаковка вдома, товар виявився пошкодженим(Миколи по всій мультиплексі).
Зв'язались з магазином за 10 хв.після покупки щоб повернути, але нам почали розповідати, що товар перевіряється при розпаковці і вони його не приймуть назад.
Тому про відношення магазину до клієнтів висновки не втішні.
Дякуємо за ваш відгук. Нам прикро, що ви залишилися незадоволені покупкою.
Хочемо звернути вашу увагу, що відповідно до правил продажу та доставки, покупець зобов'язаний оглянути товар при отриманні. Особливо це стосується техніки та крихких виробів. У випадку виявлення пошкоджень – акт фіксується одразу на місці разом з кур'єром або відмовляються від прийому товару.
На жаль, у вашому випадку підтвердження таких дій відсутнє, тому магазин не може нести відповідальність за пошкодження, які могли виникнути вже після передачі товару. Сам факт передачі та оплати свідчить про прийняття товару у належному стані.
Ми завжди відкриті до діалогу та прагнемо до прозорих умов обслуговування, однак просимо також дотримуватись стандартних процедур при отриманні замовлення.
Купив: Комплект ящиків DeWalt TOUGHSYSTEM 2.0 (DWST83402-1)
Замовив ящики, надіслали вчасно, але спочатку виникли проблеми з новою поштою, в процесі доставки вартість зросла вдвічі до 1000грн, як я з'ясував по причині того що товар було розміщено на піддон. Сперичався з НП, і вони зробили ціну доставки яка була на початку. Спершу про ситуацію з доставкою повідомив магазин, від них була відповідь... Читати відгук Комплект ящиків DeWalt TOUGHSYSTEM 2.0 DWST83402-1
Замовив ящики, надіслали вчасно, але спочатку виникли проблеми з новою поштою, в процесі доставки вартість зросла вдвічі до 1000грн, як я з'ясував по причині того що товар було розміщено на піддон. Сперичався з НП, і вони зробили ціну доставки яка була на початку. Спершу про ситуацію з доставкою повідомив магазин, від них була відповідь по типу, цеж нова пошта що ми можемо зробити... Коли я отримав ящики, то заводської упаковки набуло, їх навіть стрейчем не обмотали, лежали на піддоні накриті картонкою, і притиснуті пакувальною стрічкою щоб не впала. Всі бокси були в пилюці, крім місця де була картинка, чи то НП, чи магазин так надав товар невідомо. Далі виявив, що не вистачає одного з двох органайзерів у верхньому боксі, у двох нижніх присутні вкладиші, як і має бути. Повідомивши магазин про цю ситуацію, мені відповіли що в описі не вказано що в ящиках має щось бути, і на мої фото де я запитую хто поклав два лотки, і один з двох органайзерів ігнорують, і ще раз вказуючи що на офіційних сайтах інформація відсутня. Мої аргументи, що ми не перший комплект замовляємо, що є обзори в ютюбі, і переписка з офіційним представником dewalt , вказуючи що органайзера має бути два, і факт що бокси не запаковані, і вкрасти його могли як на складі, так і НП, виявились не переконливими. Єдине що запропонували це повернути товар, думаю що відправка має бути також за мій рахунок.
Дякуємо за ваш відгук. Ми шкодуємо, що ви зіткнулися з подібною ситуацією.
Щодо доставки: магазин не має впливу на дії чи тарифи сторонніх служб, зокрема «Нової пошти». Тим не менш, ми одразу повідомили вас про ситуацію та намагалися допомогти в межах наших можливостей.
Щодо пакування: товар надходить до нас від виробника у фабричному вигляді. Зовнішній вигляд товару після транспортування, зокрема пил, може бути наслідком умов перевезення.
Щодо комплектації: ми завжди орієнтуємося на опис. Якщо органайзер чи вкладиші не зазначені в ньому як гарантовані елементи, ми не можемо відповідати за відсутність цих частин. Вартість повернення зазвичай несе покупець, якщо товар відповідає опису.
Не рекомендую!
Будьте обережні, купуючи в FoRoom! Вас обманять!
9.12.2024 я придбала в робот-пилоос RoboRock S8 White. Документи від FoRoom прийшли окремо від товару від ФОП Мартинюк Тетяна Миколаївна.
Робот-пилосос виявився неробочим - не заряджається. FoRoom по телефону намагались затримати процес повернення роботу, аргументуючи, що вони поговорять з сервісом і можливо ті нададуть рекомендації як його запустити. 15.12.2024 я все-таки повернула робот... Читати відгук Будьте обережні, купуючи в FoRoom! Вас обманять!
9.12.2024 я придбала в робот-пилоос RoboRock S8 White. Документи від FoRoom прийшли окремо від товару від ФОП Мартинюк Тетяна Миколаївна.
Робот-пилосос виявився неробочим - не заряджається. FoRoom по телефону намагались затримати процес повернення роботу, аргументуючи, що вони поговорять з сервісом і можливо ті нададуть рекомендації як його запустити. 15.12.2024 я все-таки повернула робот і почалась довга історія з сервісним відділом FoRoom.
Я спілкувалась з Сергієм з сервісу з 16.12.2024 по 26.02.2025 (2,5 місяці!). Спочатку вони відмовились робити повернення із-за ідентифікації сколу на поверхні баку для води (що є маячня), далі забрали пилосос на ремонт. Спочатку сказали, що пилосос працює, коли я попроосила відео-доказ, Сергій сказав, що пилосос все-таки не працює і проблема з блоком живлення. Надалі я дзвонила в магазин до Сергія дуже багато разів (50 разів можливо), щоб вибити повернення відремонтованого пилососа, жодного разу він мені не перетелефонував, хоча обіцяв. Причини ремонту пилососа 2 місяці були різні: довго аналізують в чому причина, чекають блок живлення, тестують, адже пилосос заряджається довше, ніж потрібно, експедитор забирає тижнями пилосос з сервісу, відправка пилососа зайняла календарний тиждень.
Нарешті 27.02.2025 я забираю пилосос з НП від ФОП Каліновський Сергій Леонідович, напевно, той самий Сергій. Ставлю пилосос на заряд і він знов не заряджається - ідентична проблема. Оглянувши пилосос, я бачу, що його навіть не розкручували і НЕ РЕМОНТУВАЛИ! Вони просто тримали у себе пилосос 2,5 місяці і Сергій кожного дня обманював мене по телефону! Були червоні прапорці під час спілкування з Сергієм. Він казав: якщо що, то Ви звертайтесь в офіційний сервіс Xiaomi, коли пилосос ще був у них на ремонті.
Я звертаюсь в Держпродспоживслужбу і буду через державні служби повертати гроші за пилосос.
Покупка пральной машини хаер
Низькоякісний товар
Зарядна станція EcoFlow DELTA 2 (ZMR330-EU)
Інтернет магазин техніки
Миючий пилосос Philips Aqua Plus XC8349/01
Далі 9 грудня зі мною звязались і сказали, що пилосос буде не раніше четверга. Після довгих намагань дозвонитися, мене запевнили що він буде вчасно. На наступний день мені ніхто не передзвонив і не дав контакт курера. Врешті в 17.00 я відмінив замовлення, тому що менеджер сказав, що доставки не буду, порушуючи умови на які я пішов. Буду доповнювати відгук, якщо вони не повернуть кошти. Прошу Hotline прийняти відповдіні міри щодо магазину, тому що вони вводять в оману клієнтів і дарма витрачають час!
Зарядная станция
Хороший і відповідальний продавець
Доволен покупкой
dsluer dsluer
EcoFlow DELTA Pro
відгук на телевізор, духову шафу та варильну
телевізор TCL 55C805
Хороший магазин з гарною ціною
Beko BBIMM13400XCSW