Замовив ящики, надіслали вчасно, але спочатку виникли проблеми з новою поштою, в процесі доставки вартість зросла вдвічі до 1000грн, як я з'ясував по причині того що товар було розміщено на піддон. Сперичався з НП, і вони зробили ціну доставки яка була на початку. Спершу про ситуацію з доставкою повідомив магазин, від них була відповідь по типу, цеж нова пошта що ми можемо зробити... Коли я отримав ящики, то заводської упаковки набуло, їх навіть стрейчем не обмотали, лежали на піддоні накриті картонкою, і притиснуті пакувальною стрічкою щоб не впала. Всі бокси були в пилюці, крім місця де була картинка, чи то НП, чи магазин так надав товар невідомо. Далі виявив, що не вистачає одного з двох органайзерів у верхньому боксі, у двох нижніх присутні вкладиші, як і має бути. Повідомивши магазин про цю ситуацію, мені відповіли що в описі не вказано що в ящиках має щось бути, і на мої фото де я запитую хто поклав два лотки, і один з двох органайзерів ігнорують, і ще раз вказуючи що на офіційних сайтах інформація відсутня. Мої аргументи, що ми не перший комплект замовляємо, що є обзори в ютюбі, і переписка з офіційним представником dewalt , вказуючи що органайзера має бути два, і факт що бокси не запаковані, і вкрасти його могли як на складі, так і НП, виявились не переконливими. Єдине що запропонували це повернути товар, думаю що відправка має бути також за мій рахунок.
Дякуємо за ваш відгук. Ми шкодуємо, що ви зіткнулися з подібною ситуацією.
Щодо доставки: магазин не має впливу на дії чи тарифи сторонніх служб, зокрема «Нової пошти». Тим не менш, ми одразу повідомили вас про ситуацію та намагалися допомогти в межах наших можливостей.
Щодо пакування: товар надходить до нас від виробника у фабричному вигляді. Зовнішній вигляд товару після транспортування, зокрема пил, може бути наслідком умов перевезення.
Щодо комплектації: ми завжди орієнтуємося на опис. Якщо органайзер чи вкладиші не зазначені в ньому як гарантовані елементи, ми не можемо відповідати за відсутність цих частин. Вартість повернення зазвичай несе покупець, якщо товар відповідає опису.
Інтернет-магазин Foroom - магазин сучасної побутової техніки, який вразить своїм великим асортиментом товарів. Тут кожен покупець змиє знайти те, що давно шукав і при цьому здійснювати покупки легко і швидко! У магазині представлений виключно ліцензійний товар з повним опис і необхідними технічними характеристиками. При покупці будь-якої техніки в магазині "Foroom"... детальніше
Адреса:Київ, с.Новосілки, вулиця Васильківська, 2А
Купив: Комплект ящиків DeWalt TOUGHSYSTEM 2.0 (DWST83402-1) - Відгуки про Інтернет-магазин Foroom
Замовив ящики, надіслали вчасно, але спочатку виникли проблеми з новою поштою, в процесі доставки вартість зросла вдвічі до 1000грн, як я з'ясував по причині того що товар було розміщено на піддон. Сперичався з НП, і вони зробили ціну доставки яка була на початку. Спершу про ситуацію з доставкою повідомив магазин, від них була відповідь по типу, цеж нова пошта що ми можемо зробити... Коли я отримав ящики, то заводської упаковки набуло, їх навіть стрейчем не обмотали, лежали на піддоні накриті картонкою, і притиснуті пакувальною стрічкою щоб не впала. Всі бокси були в пилюці, крім місця де була картинка, чи то НП, чи магазин так надав товар невідомо. Далі виявив, що не вистачає одного з двох органайзерів у верхньому боксі, у двох нижніх присутні вкладиші, як і має бути. Повідомивши магазин про цю ситуацію, мені відповіли що в описі не вказано що в ящиках має щось бути, і на мої фото де я запитую хто поклав два лотки, і один з двох органайзерів ігнорують, і ще раз вказуючи що на офіційних сайтах інформація відсутня. Мої аргументи, що ми не перший комплект замовляємо, що є обзори в ютюбі, і переписка з офіційним представником dewalt , вказуючи що органайзера має бути два, і факт що бокси не запаковані, і вкрасти його могли як на складі, так і НП, виявились не переконливими. Єдине що запропонували це повернути товар, думаю що відправка має бути також за мій рахунок.
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо за ваш відгук. Ми шкодуємо, що ви зіткнулися з подібною ситуацією.
Щодо доставки: магазин не має впливу на дії чи тарифи сторонніх служб, зокрема «Нової пошти». Тим не менш, ми одразу повідомили вас про ситуацію та намагалися допомогти в межах наших можливостей.
Щодо пакування: товар надходить до нас від виробника у фабричному вигляді. Зовнішній вигляд товару після транспортування, зокрема пил, може бути наслідком умов перевезення.
Щодо комплектації: ми завжди орієнтуємося на опис. Якщо органайзер чи вкладиші не зазначені в ньому як гарантовані елементи, ми не можемо відповідати за відсутність цих частин. Вартість повернення зазвичай несе покупець, якщо товар відповідає опису.