Будьте обережні, купуючи в FoRoom! Вас обманять! 9.12.2024 я придбала в робот-пилоос RoboRock S8 White. Документи від FoRoom прийшли окремо від товару від ФОП Мартинюк Тетяна Миколаївна.
Робот-пилосос виявився неробочим - не заряджається. FoRoom по телефону намагались затримати процес повернення роботу, аргументуючи, що вони поговорять з сервісом і можливо ті нададуть рекомендації як його запустити. 15.12.2024 я все-таки повернула робот і почалась довга історія з сервісним відділом FoRoom.
Я спілкувалась з Сергієм з сервісу з 16.12.2024 по 26.02.2025 (2,5 місяці!). Спочатку вони відмовились робити повернення із-за ідентифікації сколу на поверхні баку для води (що є маячня), далі забрали пилосос на ремонт. Спочатку сказали, що пилосос працює, коли я попроосила відео-доказ, Сергій сказав, що пилосос все-таки не працює і проблема з блоком живлення. Надалі я дзвонила в магазин до Сергія дуже багато разів (50 разів можливо), щоб вибити повернення відремонтованого пилососа, жодного разу він мені не перетелефонував, хоча обіцяв. Причини ремонту пилососа 2 місяці були різні: довго аналізують в чому причина, чекають блок живлення, тестують, адже пилосос заряджається довше, ніж потрібно, експедитор забирає тижнями пилосос з сервісу, відправка пилососа зайняла календарний тиждень.
Нарешті 27.02.2025 я забираю пилосос з НП від ФОП Каліновський Сергій Леонідович, напевно, той самий Сергій. Ставлю пилосос на заряд і він знов не заряджається - ідентична проблема. Оглянувши пилосос, я бачу, що його навіть не розкручували і НЕ РЕМОНТУВАЛИ! Вони просто тримали у себе пилосос 2,5 місяці і Сергій кожного дня обманював мене по телефону! Були червоні прапорці під час спілкування з Сергієм. Він казав: якщо що, то Ви звертайтесь в офіційний сервіс Xiaomi, коли пилосос ще був у них на ремонті.
Я звертаюсь в Держпродспоживслужбу і буду через державні служби повертати гроші за пилосос.
Інтернет-магазин Foroom - магазин сучасної побутової техніки, який вразить своїм великим асортиментом товарів. Тут кожен покупець змиє знайти те, що давно шукав і при цьому здійснювати покупки легко і швидко! У магазині представлений виключно ліцензійний товар з повним опис і необхідними технічними характеристиками. При покупці будь-якої техніки в магазині "Foroom"... детальніше
Адреса:Київ, с.Новосілки, вулиця Васильківська, 2А
Будьте обережні, купуючи в FoRoom! Вас обманять! - Відгуки про Інтернет-магазин Foroom
9.12.2024 я придбала в робот-пилоос RoboRock S8 White. Документи від FoRoom прийшли окремо від товару від ФОП Мартинюк Тетяна Миколаївна.
Робот-пилосос виявився неробочим - не заряджається. FoRoom по телефону намагались затримати процес повернення роботу, аргументуючи, що вони поговорять з сервісом і можливо ті нададуть рекомендації як його запустити. 15.12.2024 я все-таки повернула робот і почалась довга історія з сервісним відділом FoRoom.
Я спілкувалась з Сергієм з сервісу з 16.12.2024 по 26.02.2025 (2,5 місяці!). Спочатку вони відмовились робити повернення із-за ідентифікації сколу на поверхні баку для води (що є маячня), далі забрали пилосос на ремонт. Спочатку сказали, що пилосос працює, коли я попроосила відео-доказ, Сергій сказав, що пилосос все-таки не працює і проблема з блоком живлення. Надалі я дзвонила в магазин до Сергія дуже багато разів (50 разів можливо), щоб вибити повернення відремонтованого пилососа, жодного разу він мені не перетелефонував, хоча обіцяв. Причини ремонту пилососа 2 місяці були різні: довго аналізують в чому причина, чекають блок живлення, тестують, адже пилосос заряджається довше, ніж потрібно, експедитор забирає тижнями пилосос з сервісу, відправка пилососа зайняла календарний тиждень.
Нарешті 27.02.2025 я забираю пилосос з НП від ФОП Каліновський Сергій Леонідович, напевно, той самий Сергій. Ставлю пилосос на заряд і він знов не заряджається - ідентична проблема. Оглянувши пилосос, я бачу, що його навіть не розкручували і НЕ РЕМОНТУВАЛИ! Вони просто тримали у себе пилосос 2,5 місяці і Сергій кожного дня обманював мене по телефону! Були червоні прапорці під час спілкування з Сергієм. Він казав: якщо що, то Ви звертайтесь в офіційний сервіс Xiaomi, коли пилосос ще був у них на ремонті.
Я звертаюсь в Держпродспоживслужбу і буду через державні служби повертати гроші за пилосос.
відгук
Коментарі до відгуку