Придбав тут електричну газонокосарку Makita ELM3320 у липні 2024 року. Після кількох використань (одне літо, декілька разів на місяць) товар вийшов з ладу — не вмикається.
Замість гарантійного ремонту магазин:
відмовився виконувати зобов’язання за законом,
запропонував просто повернути несправну техніку без заміни та без грошей (!) або розділити ціну мотора навпіл зі мною. 😁 Натомість пропонує зачекати ще місяць+ (коли вже 3 тижні минуло), поки вони його відправлять в Польщу на ремонт.
повністю ігнорував законну вимогу провести безкоштовний ремонт у 14-денний строк.
Спілкування — на рівні «ми вам нічого не винні», жодної поваги до покупця. Порушено Закон України "Про захист прав споживачів", подано офіційну скаргу до Держпродспоживслужби. Готую звернення до поліції.
Магазин не несе відповідальності за проданий товар. Уникайте покупки тут, якщо не хочете проблем!
Дякуємо за ваш відгук. Нам щиро прикро, що у вас виникла проблема з товаром. Ми завжди намагаємось вирішувати подібні ситуації максимально лояльно та з повагою до клієнта.
Після огляду техніки з’ясувалося, що причиною поломки стало накопичення трави в зоні двигуна — під верхньою кришкою, що спричинило потрапляння сторонніх елементів на якір. Це пошкодження виникає, як правило, внаслідок відсутності регулярного очищення косарки під час експлуатації.
Попри це, ми готові здійснити ремонт за власний рахунок. Якщо ви порахуєте за потрібне — зможете повернути техніку після ремонту, але остаточне рішення залишається за вами.
Нам важливо, щоб ви залишилися задоволені сервісом, тому завжди відкриті до конструктивного діалогу та допомоги.
Інтернет-магазин Foroom - магазин сучасної побутової техніки, який вразить своїм великим асортиментом товарів. Тут кожен покупець змиє знайти те, що давно шукав і при цьому здійснювати покупки легко і швидко! У магазині представлений виключно ліцензійний товар з повним опис і необхідними технічними характеристиками. При покупці будь-якої техніки в магазині "Foroom"... детальніше
Адреса:Київ, с.Новосілки, вулиця Васильківська, 2А
Відмовився в зазначений законом термін гарантійного обслуговування. - Відгуки про Інтернет-магазин Foroom
Придбав тут електричну газонокосарку Makita ELM3320 у липні 2024 року. Після кількох використань (одне літо, декілька разів на місяць) товар вийшов з ладу — не вмикається.
Замість гарантійного ремонту магазин:
відмовився виконувати зобов’язання за законом,
запропонував просто повернути несправну техніку без заміни та без грошей (!) або розділити ціну мотора навпіл зі мною. 😁
Натомість пропонує зачекати ще місяць+ (коли вже 3 тижні минуло), поки вони його відправлять в Польщу на ремонт.
повністю ігнорував законну вимогу провести безкоштовний ремонт у 14-денний строк.
Спілкування — на рівні «ми вам нічого не винні», жодної поваги до покупця.
Порушено Закон України "Про захист прав споживачів", подано офіційну скаргу до Держпродспоживслужби. Готую звернення до поліції.
Магазин не несе відповідальності за проданий товар.
Уникайте покупки тут, якщо не хочете проблем!
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо за ваш відгук. Нам щиро прикро, що у вас виникла проблема з товаром. Ми завжди намагаємось вирішувати подібні ситуації максимально лояльно та з повагою до клієнта.
Після огляду техніки з’ясувалося, що причиною поломки стало накопичення трави в зоні двигуна — під верхньою кришкою, що спричинило потрапляння сторонніх елементів на якір. Це пошкодження виникає, як правило, внаслідок відсутності регулярного очищення косарки під час експлуатації.
Попри це, ми готові здійснити ремонт за власний рахунок. Якщо ви порахуєте за потрібне — зможете повернути техніку після ремонту, але остаточне рішення залишається за вами.
Нам важливо, щоб ви залишилися задоволені сервісом, тому завжди відкриті до конструктивного діалогу та допомоги.
Ви думаєте ви найрозумніші?
Я її чистив щоразу після використання! І перед відправкою вам!
Заява до кіберполіції подана! І, те що ви зараз закрили сайт, вам не допоможе!