Мультипіч philips привіз кур'єр і віддав біля під'їзду дружині, вона з ним розрахувалась за товар і доставку. На Накладній про отримання ми не розписувались, підпис магазину теж відсутній, лише штамп. Після розпаковка вдома, товар виявився пошкодженим(Миколи по всій мультиплексі). Зв'язались з магазином за 10 хв.після покупки щоб повернути, але нам почали розповідати, що товар перевіряється при розпаковці і вони його не приймуть назад. Тому про відношення магазину до клієнтів висновки не втішні.
Дякуємо за ваш відгук. Нам прикро, що ви залишилися незадоволені покупкою.
Хочемо звернути вашу увагу, що відповідно до правил продажу та доставки, покупець зобов'язаний оглянути товар при отриманні. Особливо це стосується техніки та крихких виробів. У випадку виявлення пошкоджень – акт фіксується одразу на місці разом з кур'єром або відмовляються від прийому товару.
На жаль, у вашому випадку підтвердження таких дій відсутнє, тому магазин не може нести відповідальність за пошкодження, які могли виникнути вже після передачі товару. Сам факт передачі та оплати свідчить про прийняття товару у належному стані.
Ми завжди відкриті до діалогу та прагнемо до прозорих умов обслуговування, однак просимо також дотримуватись стандартних процедур при отриманні замовлення.
Інтернет-магазин Foroom - магазин сучасної побутової техніки, який вразить своїм великим асортиментом товарів. Тут кожен покупець змиє знайти те, що давно шукав і при цьому здійснювати покупки легко і швидко! У магазині представлений виключно ліцензійний товар з повним опис і необхідними технічними характеристиками. При покупці будь-якої техніки в магазині "Foroom"... детальніше
Адреса:Київ, с.Новосілки, вулиця Васильківська, 2А
Продають пошкоджений товар і не приймають назад! - Відгуки про Інтернет-магазин Foroom
Після розпаковка вдома, товар виявився пошкодженим(Миколи по всій мультиплексі).
Зв'язались з магазином за 10 хв.після покупки щоб повернути, але нам почали розповідати, що товар перевіряється при розпаковці і вони його не приймуть назад.
Тому про відношення магазину до клієнтів висновки не втішні.
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо за ваш відгук. Нам прикро, що ви залишилися незадоволені покупкою.
Хочемо звернути вашу увагу, що відповідно до правил продажу та доставки, покупець зобов'язаний оглянути товар при отриманні. Особливо це стосується техніки та крихких виробів. У випадку виявлення пошкоджень – акт фіксується одразу на місці разом з кур'єром або відмовляються від прийому товару.
На жаль, у вашому випадку підтвердження таких дій відсутнє, тому магазин не може нести відповідальність за пошкодження, які могли виникнути вже після передачі товару. Сам факт передачі та оплати свідчить про прийняття товару у належному стані.
Ми завжди відкриті до діалогу та прагнемо до прозорих умов обслуговування, однак просимо також дотримуватись стандартних процедур при отриманні замовлення.