Eau De Parfum (Про Де Парфум) - інтернет-супермаркет приємних та вигідних покупок!
Запрошуємо вас відвідати інтернет-супермаркет edp.ua, який вже більше десяти років незмінно радує своїх постійних та нових клієнтів зразковою якістю товарів, завидним асортиментом, компетентними та привітними співробітниками, пунктуальними та усміхненими кур'єрами, надзвичайно привабливими акційними пропозиціями та бонусною програмою. кожного!
детальніше
Шарага. Шахраї, що працюють на хапок - Відгуки про Інтернет-магазин EDP.UA
Оформила замовлення о 8.45 ранку, прийшла квитанція про оплату. НЕ ОПЛАЧУВАЛА, БО ЧЕКАЛА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІД ЕDP - оскільки нормальні магазини зв'язуються з клієнтом після замовлення.
Через 3 години замовила зворотній зв'язок через їх сайт - тиша.
Написала їм у ТГ - тиша.
ВИСНОВОК: ЯКЩО ВИ ПЕРЕКИНУЛИ ЇМ СВОЇ ГРОШІ - ВОНИ Ж ВИМАГАЮТЬ 100% ПЕРЕДПЛАТУ, ТО МОЖЕТЕ З НИМИ ПРОЩАТИСЬ. ЖОДНОГО КОНТАКТУ ЦІЄЇ ШАРАГИ НЕ ЗНАЙДЕТЕ
Плюсів немає взагалі, одні мінуси.
відгук
Коментарі до відгуку
В чому саме Ви побачили шахрайство? В тому, що Вас попросили зачекати, поки Постачальник надасть інформацію про наявність товару, який Ви хотіли замовити? Хіба Ви отримували прохання про оплату до того, як ця інформація буде Вам надана? Будь ласка, ставтеся до інших з розумінням, ми Вас нічим не образили і ніяких шахрайств, як Ви кажете, не було. Не зрозуміло, навіщо Ви пишете наклепи. На все добре.
А після оформлення замовлення Я САМОСТІЙНО ШУКАЛА ЗВ'ЯЗОК З ВАМИ? Перечитайте уважно скріншоти: Я є ІНІЦІАТОРОМ, а НЕ ваш оператор.
Умови вашої роботи дивні: передплата за товар,
після оформлення замовлення на електронну пошту надійшов лист,в якому, крім рахунку на сплату , зазначається, що зв'яжеться оператор і переплату не здійснювати.
Протягом декількох годин жодної інформації немає , то по-вашому, це не схоже на шахрайство? Лист із рахунком на сплату, зазначення про передплату на сайті, жодного накладеного платежу ?
Так в чому ж саме шахрайство, поясніть?
Саме все так, як Ви написали : «Умови вашої роботи дивні: передплата за товар,
після оформлення замовлення на електронну пошту надійшов лист,в якому, крім рахунку на сплату , зазначається, що зв'яжеться оператор і переплату не здійснювати.» Ми всі знаходимося у однакових умовах відключення світла і тимчасової відсутності звʼязку, і якщо з Вами не зв’язалися одразу, то на те є обʼєктивні причини, зрозумійте, будь ласка. Вас одразу попередили про те, щоб Ви не робили оплату замовлення без підтвердження, хобі не так? Тож в чому шахрайство? Хай це залишиться на ваші роздуми.
Адміністрація EDP