Катерина Отзыв написан 2 мая, 2024 год36 просмотров
Доповнюю: читайте скріни - шахраї та брехуни
Оформила замовлення о 8.45 ранку, прийшла квитанція про оплату. НЕ ОПЛАЧУВАЛА, БО ЧЕКАЛА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІД ЕDP - оскільки нормальні магазини зв'язуються з клієнтом після замовлення. Через 3 години замовила зворотній зв'язок через їх сайт - тиша. Написала їм у ТГ - тиша. ВИСНОВОК: ЯКЩО ВИ ПЕРЕКИНУЛИ ЇМ СВОЇ ГРОШІ - ВОНИ Ж ВИМАГАЮТЬ 100% ПЕРЕДПЛАТУ, ТО МОЖЕТЕ З НИМИ ПРОЩАТИСЬ. ЖОДНОГО КОНТАКТУ ЦІЄЇ ШАРАГИ НЕ ЗНАЙДЕТЕ Плюсів немає взагалі, одні мінуси.
В чому саме Ви побачили шахрайство? В тому, що Вас попросили зачекати, поки Постачальник надасть інформацію про наявність товару, який Ви хотіли замовити? Хіба Ви отримували прохання про оплату до того, як ця інформація буде Вам надана? Будь ласка, ставтеся до інших з розумінням, ми Вас нічим не образили і ніяких шахрайств, як Ви кажете, не було. Не зрозуміло, навіщо Ви пишете наклепи. На все добре.
Шановні ЕДП! В якому сенсі мене попросили зачекати? Нічого страшного, що на лист на електронну пошту жодної відповіді від вашої компанії так і не отримано(пройшло понад 3 тижні)?
А після оформлення замовлення Я САМОСТІЙНО ШУКАЛА ЗВ'ЯЗОК З ВАМИ? Перечитайте уважно скріншоти: Я є ІНІЦІАТОРОМ, а НЕ ваш оператор.
Умови вашої роботи дивні: передплата за товар,
після оформлення замовлення на електронну пошту надійшов лист,в якому, крім рахунку на сплату , зазначається, що зв'яжеться оператор і переплату не здійснювати.
Протягом декількох годин жодної інформації немає , то по-вашому, це не схоже на шахрайство? Лист із рахунком на сплату, зазначення про передплату на сайті, жодного накладеного платежу ?
Саме все так, як Ви написали : «Умови вашої роботи дивні: передплата за товар,
після оформлення замовлення на електронну пошту надійшов лист,в якому, крім рахунку на сплату , зазначається, що зв'яжеться оператор і переплату не здійснювати.» Ми всі знаходимося у однакових умовах відключення світла і тимчасової відсутності звʼязку, і якщо з Вами не зв’язалися одразу, то на те є обʼєктивні причини, зрозумійте, будь ласка. Вас одразу попередили про те, щоб Ви не робили оплату замовлення без підтвердження, хобі не так? Тож в чому шахрайство? Хай це залишиться на ваші роздуми.
Eau De Parfum (О Де Парфюм) - интернет-супермаркет приятных и выгодных покупок! Приглашаем вас посетить интернет-супермаркет edp.ua, который уже более десяти лет неизменно радует своих постоянных и новых клиентов образцовым качеством товаров, завидным ассортиментом, компетентными и приветливыми сотрудниками, пунктуальными и улыбчивыми курьерами, необычайно привлекательными акционными предложениями и бонусной... подробнее
Шарага. Шахраї, що працюють на хапок - Отзывы об Интернет-магазин EDP.UA
Оформила замовлення о 8.45 ранку, прийшла квитанція про оплату. НЕ ОПЛАЧУВАЛА, БО ЧЕКАЛА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІД ЕDP - оскільки нормальні магазини зв'язуються з клієнтом після замовлення.
Через 3 години замовила зворотній зв'язок через їх сайт - тиша.
Написала їм у ТГ - тиша.
ВИСНОВОК: ЯКЩО ВИ ПЕРЕКИНУЛИ ЇМ СВОЇ ГРОШІ - ВОНИ Ж ВИМАГАЮТЬ 100% ПЕРЕДПЛАТУ, ТО МОЖЕТЕ З НИМИ ПРОЩАТИСЬ. ЖОДНОГО КОНТАКТУ ЦІЄЇ ШАРАГИ НЕ ЗНАЙДЕТЕ
Плюсів немає взагалі, одні мінуси.
отзыв
Комментарии к отзыву
В чому саме Ви побачили шахрайство? В тому, що Вас попросили зачекати, поки Постачальник надасть інформацію про наявність товару, який Ви хотіли замовити? Хіба Ви отримували прохання про оплату до того, як ця інформація буде Вам надана? Будь ласка, ставтеся до інших з розумінням, ми Вас нічим не образили і ніяких шахрайств, як Ви кажете, не було. Не зрозуміло, навіщо Ви пишете наклепи. На все добре.
А після оформлення замовлення Я САМОСТІЙНО ШУКАЛА ЗВ'ЯЗОК З ВАМИ? Перечитайте уважно скріншоти: Я є ІНІЦІАТОРОМ, а НЕ ваш оператор.
Умови вашої роботи дивні: передплата за товар,
після оформлення замовлення на електронну пошту надійшов лист,в якому, крім рахунку на сплату , зазначається, що зв'яжеться оператор і переплату не здійснювати.
Протягом декількох годин жодної інформації немає , то по-вашому, це не схоже на шахрайство? Лист із рахунком на сплату, зазначення про передплату на сайті, жодного накладеного платежу ?
Так в чому ж саме шахрайство, поясніть?
Саме все так, як Ви написали : «Умови вашої роботи дивні: передплата за товар,
після оформлення замовлення на електронну пошту надійшов лист,в якому, крім рахунку на сплату , зазначається, що зв'яжеться оператор і переплату не здійснювати.» Ми всі знаходимося у однакових умовах відключення світла і тимчасової відсутності звʼязку, і якщо з Вами не зв’язалися одразу, то на те є обʼєктивні причини, зрозумійте, будь ласка. Вас одразу попередили про те, щоб Ви не робили оплату замовлення без підтвердження, хобі не так? Тож в чому шахрайство? Хай це залишиться на ваші роздуми.
Адміністрація EDP