Інтернет-магазин PARFUMS.UA
PARFUMS.UA - интернет-магазин для тех, кто не представляет жизни без качественной косметики и парфюмерии. Здесь собрана оригинальная продукция мировых брендов, причем цена на товары приятно удивит гостей сайта.
Чтобы вы могли купить все необходимое в одном месте, мы постоянно расширяем ассортимент. Сегодня на страницах сайта легко отыскать:
декоративную косметику и...
детальніше Косметика та парфюмерія
скарга втраченого клієнта - Відгуки про Інтернет-магазин PARFUMS.UA
Останньою краплею стало замовлення минулого тижня, яке було здійснено в п'ятницю 7 августа 2020 р та того ж дня при оформленні о 11:25 сплачено банківською карткою. При оформленні я зняла галочку "НЕ ТЕЛЕФОНУВАТИ МЕНІ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ". На сайті Parfumes.ua вказано, що доставка в Києві здійснюється службами Нова пошта та Meest Express. Зокрема замовлення, які підтвердили до 15:00, відправляються у цей самий день. При цьому доставка «Нова пошта» займає в середньому 1-3 дні. Відповідно до цієї інформації я розраховувала отримати замовлення не пізніше понеділка (10.08).
Ліричний відступ: замовлення - подарунок до річниці весілля моєму чоловікові, до якого я мала виїжджати в понеділок після роботи ввечері потягом в інше місце.
Так, одразу після сплати об 11:25 отримала повідомлення у Вайбері про те, що замовлення обробляється. О 13:28 отримала смс з інформацію про те, що замовлення збирається, а дата відправки 07.08 службою Meest Expres. Мені ніхто не зателефонував, хоча при оформленні я зробила відповідну відмітку.
Я почала спроби дзвонити за номером 8005021817 аби повідомити, що вказана мною адреса - офіс, тож прийняти замовлення я зможу або в п'ятницю до 18:00, або вже понеділок (10.08) до 18:00.
Додзвонитися оператору мені вдалося лише близько 16:00. Я пояснила операторці, що це офіс, що це подарунок на річницю, що він мені потрібен ДО виїзду 10.08, просила зв'язатися з кур'єром або повідомити його про усе це. Вон мені перетелефонувала, запевнила, що замовлення вже передано кур'єрській службі, так само як інформація, яку я просила повідомити кур'єра.
У понеділок, не отримавши дзвінка кур'єра, набрала Вашу гарячу лінію. Упродовж дня мала честь розмовляти із трьома різними операторками, яким з початку усе пояснювала, просила зв'язатися з кур'єром. Мені не передзвонювали, блище до вечора - один раз кинули трубку... Я дзвонила і знову просила, заново пояснювала. Важко купити подарунок між закінченням робочого дня дорогою до вокзалу...
О 16:02 я отримала повідомлення від служби доставки про те що замовлення ВИДАНО на доставку. Кур'єр зателефонував мені о 17:30 (за півгодини до мого виходу з офісу), повідомив - моє замовлення було доставлено до них тільки 10.08!!!! і тільки-но видано на доставку. І доставити його він може не раніше 19:00 або наступного дня... о 19:05 у мене була відправлення потягу...
Ми домовилися зустрітися з кур'єром по дорозі до вокзалу, він пішов мені назустріч. Я встигла на потяг і у річницю весілля мій чоловік отримав подарунок. Але не завдяки професійності працівників Parfumes.ua та налагодженому сервісу.
відгук
Коментарі до відгуку
Нам дійсно шкода, що трапилась така ситуація з замовленням та приносимо свої щирі вибачення :(
Ми намагаємося максимально швидко доставляти замовлення, передавати інформацію та вирішувати проблеми.
Дякуємо, що написали нам та за зворотній зв'язок!