Здав куртку чистку, у відповідь отримав знищену куртку!Персонал не володіє жодною інформацією, поводить себе хамовито, таке враження наче контора не сплачує податки
Віддав в цю хімчистку куртку (із повною оплатою), яку практично не носив, тому що проходжу військову службу, і немає коли носити її. Однак зіткнувся з тим що річ повністю зіпсували. По часу. По часу хімчистка прала річ 20 днів, щось зажди не виходило, потім коли принесли на пункт прийому(видачі) була порвана (із дирками по коміру) і з білими розводами по... Читати відгук Віддав в цю хімчистку куртку (із повною оплатою), яку практично не носив, тому що проходжу військову службу, і немає коли носити її. Однак зіткнувся з тим що річ повністю зіпсували. По часу. По часу хімчистка прала річ 20 днів, щось зажди не виходило, потім коли принесли на пункт прийому(видачі) була порвана (із дирками по коміру) і з білими розводами по всій куртці. Сказали що виправлять. По суті. По суті ніхто нічого не виправив, технолог із менеджером подивилась і зробила висновок (вони називають це службове розслідування), що куртка ж не нова, а тому була в експлуатації, а тому дірки це нормально, а білого розводу ніхто не баче, тому що це така вона і була. Максимум можуть на свій хлопський розум якось зашити, ну або забирай вже те що є. На сайті і по довідці реєстрації юридичної особи, штаб квартира цієї хімчистки знаходиться в центрі Києва, але там така сама хімчистка, і вони не орієнтуються де та юридична адреса, кажуть що не тут. А цей фоп (який по франшизі пере) то каже, якусь квартиру на Берестейському проспекті (як то кажуть на деревню дедушці пишіть). Загалом, куртку ще не віддали, вже майже місяць у них, повністю її зіпсували(( шкода , що наші хлопці та дівчата йдуть боротися проти ворога, а дома такі шахраї наживаються на них та користуються тим , що ніхто не буде займатись писаниною щодо відшкодування збитків.
Пункт на Софіївській Борщагівці вул. Яблунева 3.Преміум чистка короткої дублянки : сюрприз номер один приїхала ЗАТРИМКА видачі замовлення, приїхала 4.11. 25 кажуть не готова, хоча замовлення мали видати згідно накладної 3.11.25, про затримку виконання замовлення НЕ повідомили, їм все одно що я витратила час на дорогу, друга спроба забрати замовлення, нагадаю воно мало бути готове 3.11.25, приїхала 5.11.25 це вже... Читати відгук Пункт на Софіївській Борщагівці вул. Яблунева 3.Преміум чистка короткої дублянки : сюрприз номер один приїхала ЗАТРИМКА видачі замовлення, приїхала 4.11. 25 кажуть не готова, хоча замовлення мали видати згідно накладної 3.11.25, про затримку виконання замовлення НЕ повідомили, їм все одно що я витратила час на дорогу, друга спроба забрати замовлення, нагадаю воно мало бути готове 3.11.25, приїхала 5.11.25 це вже вдруге!!!! Знову сюрприз ВІДІРВАЛИ кишеню в дублянці, зробили царапину(якої не було на паску)…. Обіцяли все виправити і полагодити. Але ж я здавала на хімчистку не рвану річ!Побачимо чи вдасться з третьої спроби забрати ОПЛАЧЕНЕ замовлення! НЕ РЕКОМЕНДУЮ.
Звернулась до цієї хімчистка з найвищою вартістю , заплатила 3100 грн!!! Вони на етапі хімчистки почали впарювати ремонт одягу без якого хімчитка може все ще більше зіпсувати, ну добре, але про це треба попередити заздалегідь, ну добре, потім ще чекати неділями, про це теж не попередили, далі, кажу зробіть будь ласка знижку як постійному клієнту, бо на сайті є 25%... Читати відгук Звернулась до цієї хімчистка з найвищою вартістю , заплатила 3100 грн!!! Вони на етапі хімчистки почали впарювати ремонт одягу без якого хімчитка може все ще більше зіпсувати, ну добре, але про це треба попередити заздалегідь, ну добре, потім ще чекати неділями, про це теж не попередили, далі, кажу зробіть будь ласка знижку як постійному клієнту, бо на сайті є 25% , вони не мають право кажуть, тобто клієнтоорієнтованість на найнижчому рівні!!! Деруть ціни ого , а по факту…. Не рекомендую взагалі!!!! Жах
Сьогодні перший раз намагались скористатись послугами цієі хімчистки, з надією на цивілізоване обслуговування. Але хитрощі, як в радянські часи, в Унмоменто неприємно вражають. Тільки в приймальному пункті побачили речі відоміих брендів зразу пішло навʼязування самого дорогого варіанту чистки - преміум, з обґрунтуванням: - в стандарті пух зібʼється - в стандарті ми нічого не гарантуємо Питання: - для Кого... Читати відгук Сьогодні перший раз намагались скористатись послугами цієі хімчистки, з надією на цивілізоване обслуговування. Але хитрощі, як в радянські часи, в Унмоменто неприємно вражають. Тільки в приймальному пункті побачили речі відоміих брендів зразу пішло навʼязування самого дорогого варіанту чистки - преміум, з обґрунтуванням: - в стандарті пух зібʼється - в стандарті ми нічого не гарантуємо Питання: - для Кого в Унмоменто вказана в прайсі чистка пуховиків Стандарт? Для бомжів?
Переваги:
Відсутні
Недоліки:
Головна мета хімчистки - розвести клієнта на максимум грошей
Відвідала хімчистку UNMOMENTO. Віднеслись до замовлення безвідповідально, не отримала в зазначені строки, затримали и навіть не попередили, що таке можливо.
Замовлення № 112055 від 07.01.25. Забрати вдалося 24.01.25. Найжахливіший досвід з Унмоменто, зіпсували пухову куртку Lacoste. Вартість послуги 1550 грн (~36 євро). Унмоменто - це некваліфіковані робітники, непрофесіоналізм, навіть немає натяку на клієнтоорієнтованість. В результаті їхньої роботи: 1. Зіпсована тканина до дірок- вся передня планка пуховика; 2. Знята пряжка з ремінця і в такому розібраному вигляді повернули, їм так... Читати відгук Замовлення № 112055 від 07.01.25. Забрати вдалося 24.01.25. Найжахливіший досвід з Унмоменто, зіпсували пухову куртку Lacoste. Вартість послуги 1550 грн (~36 євро). Унмоменто - це некваліфіковані робітники, непрофесіоналізм, навіть немає натяку на клієнтоорієнтованість. В результаті їхньої роботи: 1. Зіпсована тканина до дірок- вся передня планка пуховика; 2. Знята пряжка з ремінця і в такому розібраному вигляді повернули, їм так і не вдалось зробити його (хоча перед хімчисткою мене завірили, що її не зніматимуть ); 3. Залишили білі розводи на внутрішній підкладці. Я не прийняла в такому вигляді пуховик і його повернули на доопрацювання. Звісно, навіть з другого разу їм не вдалось виправити їх помилки, хоча по телефону вони завірили, що все виправили. Зі сторони Унмоменто по 1 пункту запропонували лише одне єдине рішення - нашити іншу тканину. Чому вони вирішили, що можуть бути дизайнерами, невідомо?! Авжеж я відмовилась, тим паче я вже мала відʼїжджати на довгий період. По 2 - пряжка не закріплена, постійно злітала. 3 - білі розводи так і не доочистили. Вони не несуть жодної відповідальності, зсилаючись на «ми не знали» та «приховані дефекти». Навіть є такий пункт в договорі, що вони не несуть відповідальності за збите пірʼя. Ніякої компенсації вони не нададуть, оціночна вартість виробу лише для галочки (бо потребує закон).
Купила новий пуховик, одягнула лише 2 рази, залишилась тональна основа на куртці, віднесла до хімчистки цієї. Спочатку вони не могли знайти моє замовлення, потім була затримка! Коли я нарешті отримала свою куртку, то виявила що вона повністю змінила колір та полізла покриття на пуговицях!! Коли я зателефонувала до них, вони признали свою провину та вибачились, попросили їм... Читати відгук Купила новий пуховик, одягнула лише 2 рази, залишилась тональна основа на куртці, віднесла до хімчистки цієї. Спочатку вони не могли знайти моє замовлення, потім була затримка! Коли я нарешті отримала свою куртку, то виявила що вона повністю змінила колір та полізла покриття на пуговицях!! Коли я зателефонувала до них, вони признали свою провину та вибачились, попросили їм принести для того, щоб вони відправили її своєму майстру. З їх слів майстер подивився та зробив заключення, що все вони зробили правильної це не їх провина! Коли мені про це повідомили, жінка яка працює з жалобами , повідомила, що це я вина в тому, что так сталось з курткою і той магазин де я її купляла. Вони повністю вирішили перекинути свій про*об на мене та магазин, це сама жахлива хімчистка, немає ніякої клієнтоорієнтованості, вони самі не знають, як працювати з речами і як їх чистити. Куртка настільки зіпсована, що через цю ШАРАШКІНУ КОНТОРУ я її просто тепер можу лише викинути. Куртка просто в жахливому стані, ніби її поносили бомжі! Але вони навіть не попередили про те , що зіпсували колір , та саму куртку. Просто віддали, з надією , що я це все сховаю! Але самий шик був, коли жіночка почала мені стверджувати, що це не бренд якийсь, щоб вони її повернули в ідеальному стані, а це лише УКР БРЕНД тому вони її так зіпсували. На моє питання, чи всім клієнтам котрі приносять їм не PRADA або GUCCI вони псують речі? На що вони відповіли, що ні не всім! Це просто якийсь ПИЗД*ЦЬ! https://www.youtube.com/watch?v=undefined
Мені зіпсували куртку, яку я придбала лише в березні. Пуховик на пуху з лебедя виявився надважкою задачею. Його не чистили - його попрали - пух просто зварився и став брусками, що не підлягають навіть розбиранню на волокна. Я заплатила 1400 гривень за чистку, Отримала непотріб. На речі чітко було написано, що прати неможна. Замовлення 96333 від 02.10.24. Бо зараз почнуть... Читати відгук Мені зіпсували куртку, яку я придбала лише в березні. Пуховик на пуху з лебедя виявився надважкою задачею. Його не чистили - його попрали - пух просто зварився и став брусками, що не підлягають навіть розбиранню на волокна. Я заплатила 1400 гривень за чистку, Отримала непотріб. На речі чітко було написано, що прати неможна. Замовлення 96333 від 02.10.24. Бо зараз почнуть розвозити, що це конкуренти пришуть негатив. Ні - це просто ви псуєте людям речі за їх власні кошти.
Отдала на чистку шерстяную шубку молочного цвета, купленную в феврале 2024 года и которую носила аккуратно и немного. Она не класическая дубленка, но шерсть на тканевой основе. Каково было разочарование при получении - она стала грубой, шерсть слипшаяся, "засмоктанная". Стала видна даже тканевая основа и цвет стал с желтинкой. Забирать не стала. Связалась со мной менеджер по работе с клиентами... Читати відгук Отдала на чистку шерстяную шубку молочного цвета, купленную в феврале 2024 года и которую носила аккуратно и немного. Она не класическая дубленка, но шерсть на тканевой основе. Каково было разочарование при получении - она стала грубой, шерсть слипшаяся, "засмоктанная". Стала видна даже тканевая основа и цвет стал с желтинкой. Забирать не стала. Связалась со мной менеджер по работе с клиентами Анна и сказала, что могут сделать ее мягче(т.е. сразу сделать это - зачем заморачиваться, могут же и так забрать). Начались разговоры, что люди забирают и так, они проверят и тд. Пришла второй раз - да, шубка стала чуть мягче, но "засмоктанность", сбитость шерсти так и осталась. Дошло до руководства(общалась со Светланой Николаевной, какой-то там руководитель), которая мне начала перечислять стандартное заполнение их акта приема, в котором даже было отмечено ЗАЦЕПЫ!!! на изделии ЭТО НА ШЕРСТЯНОЙ ШУБЕ!!! просто шок, на моё замечание руководитель бысто сообразила сказать - на подкладе они оказались 😅. Теперь это не любимая шубка, а засмоктаная тряпка. Своей вины не признают, компенсации нет, изделие идеально(с их слов). Подумайте хорошо, прежде чем отдавать свои вещи в эту чудо химчистку.
Ірино Миколаївно, вітаємо! Нам дуже шкода, що ми не виправдали Ваших очікувань. Але обробку Вашої шуби здійснювали у сухому чищенні, згідно маркування виробника. При прийомі була оформлена квитанція з описом, відповідно ГОСТів, яку Ви підписали. Шуба почищена ідеально. Ваші претензії та оцінки вважаємо не обґрунтованими.
У Нас вийшла дуже не гарна ситуація в одній із хімчисток на Луговій 12. Відали пальто на хімчистку, перед тим як приймати, було зроблено опис всього. Коли прийшов забирати, виявилось що зламана петелька дизайнерська Елена Голец, а замість неї пришили просто петельку тканеву(( Визнавати це відмовились. Ну а що, зламали і зламали…
Компанія UNMOMENTO цінує свою репутацію лідера галузі побутових послуг, яка підтримується 26 років за рахунок безперервної праці та вдосконалення технологій.
Кожен відгук наших клієнтів для нас дуже важливий!
Для прояснення ситуації хочемо зазначити, що при прийомі пальта металевий вішак був вже зігнутий. Адміністратор на даний дефект вказала при оформленні.
На жаль, у процесі чищення фурнітура пошкодилася, хоча майстри виконали її захист перед обробкою.
Ми завжди беремо відповідальність за свою роботу. У цій ситуації клієнту було запропоновано залишити пальто для заміни фурнітури, але він відмовився.
Завжди відкриті до діалогу! З нетерпінням чекаємо на зворотній зв'язок!
У запланований день видачі замовлення повідомили про затримку. Звʼязалася, щоб уточнити наскільки ця затримка, оскільки планувала відʼїзд через день, і у разі неможливості встигнути, готова була забрати речі, без претензій. Через певний час повідомили, що встигнуть все ж таки почистити сьогодні, але повернули просто попрасовані нечищені речі). З причепленим повідомленням про «неможливість виведення плям по виробу» (всьому) Дві речі... Читати відгук У запланований день видачі замовлення повідомили про затримку. Звʼязалася, щоб уточнити наскільки ця затримка, оскільки планувала відʼїзд через день, і у разі неможливості встигнути, готова була забрати речі, без претензій. Через певний час повідомили, що встигнуть все ж таки почистити сьогодні, але повернули просто попрасовані нечищені речі). З причепленим повідомленням про «неможливість виведення плям по виробу» (всьому) Дві речі були віддані у преміум чистку за відповідну ціну). Просто бридкий развод.
Будемо дуже вдячні за можливість зв'язатися з Вами для вирішення ситуації.
Тому просимо Вас уточнити контактний номер телефону або номер квитанції, щоб ми змогли визначити причину виникнення ситуації і знайти оптимальне рішення.
Ми цінуємо нашу 26-річну репутацію та лояльність кожного клієнта, тому ми зробимо все можливе, щоб розібратися в цьому питанні.
Зіпсували дорогу куртку ! Компенсацією відмовилися виплачувати , хоча спочатку просили вибачення і обіцяли виплатити ! Морочили голову аж 2 місяці ,на дзвінки не відповідають , брехливі , аж огидно ! Зустрінемося в суді !
Компанія UNMOMENTO цінує свою репутацію лідера галузі побутових послуг, яка підтримується 26 років за рахунок безперервної праці та вдосконалення технологій.
Кожен відгук наших клієнтів для нас дуже важливий!
Хочемо зазначити, що ми завжди беремо відповідальність за свою роботу. І якщо річ зазнає змін з нашої провини, то компанія компенсує збитки.
У даному випадку після чищення Ваш виріб має товарний вигляд. Зі своєї сторони ми попередньо попередили Вас про можливі ризики, а саме:
1. Ризики пошкодження фурнітури, оскільки нам невідома якість нанесення покриття. Дійсно після чищення цей дефект проявився, але ми за власні кошти його усунули.
2. Зміна інтенсивності забарвлення та прояв білястості в місцях сильних забруднень. Цей прихований дефект взагалі не помітний.
Зауважимо, що після доопрацювання ми відправили фото та відео виробу, але з боку клієнта ніхто не прийшов проглянути виріб, оцінити результат роботи та забрати його.
Для підтвердження наших слів ми можемо додати фото виробу з Вашого дозволу.
Ваше замовлення готове до видачі і знаходиться на приймальному пункті.
Здала в хімчистку Unmomento худі з костюму, на ньому була невелика плямка, джогери не віддавала, тому що не було такої потреба. Мені повернули річ, пʼяму відчистили. Приїхавши додому порівняла худі з джогерами, а вони різних відтінків, худі відбілили, але про це ніхто мене не попереджував, його колір до хімчистки був молочним! На гарячій лінії оператор сказала відвезти дві речі знову... Читати відгук Здала в хімчистку Unmomento худі з костюму, на ньому була невелика плямка, джогери не віддавала, тому що не було такої потреба. Мені повернули річ, пʼяму відчистили. Приїхавши додому порівняла худі з джогерами, а вони різних відтінків, худі відбілили, але про це ніхто мене не попереджував, його колір до хімчистки був молочним! На гарячій лінії оператор сказала відвезти дві речі знову їм до хімчистки. Залишили там все. І через тиждень коли чоловік поїхав забирати, виявляється, що вони відхімчистили мені джогери, але за нашу плату, не за плату компанії! Бо це ж мабуть ми винні, що так сталось!?! Касир коли віддавала річ сказала, що в таких випадках треба лишати на хімчистку весь костюм, але вона ж не врахувала, що ціна не маленька. І сказала, що вони в якості компенсації відхімчистили мені другий раз худі. Дякую велике, звичайно, але ніхто про це не просив! Коротше, зіпсували мені костюм, та й по всьому, тому що і після другої хімчистки вони мають різний колір. Більше не буду користуватися послугами даної компанії! І рахую, що про такі речі мають попереджувати.
Шановні читачі! Ми цінуємо наших клієнтів і завжди готові піти назустріч, оскільки дорожимо їхньою лояльністю і довірою. Тому ми зв'язалися з клієнтом та зробили все, щоб максимально коректно врегулювати це питання.
Заказала отпарить платье. Сразу сказали что места с бусинками трогать не будут. Говорю ну тогда хоть половину платья отпарите. В итоге привезли. Ну смешно аж.Середина отпарена. А низ и бока как и были мятые. Про второй слой вообще молчу.Его даже не смотрели. ЗРЯ ПОТРАТИЛА ДЕНЬГИ! Единственное что порадовало это курьер очень приятный.
Уважаемые читатели отзыва! Мы ценим наших клиентов и всегда готовы пойти навстречу, так как дорожим их лояльностью и доверием. Поэтому мы связались с клиентом и сделали все, чтобы максимально корректно урегулировать данный вопрос.
Перед сдачей платья проконсультировалась с вежливым менеджером.Мне все ясно и хорошо объяснили.Пришла я сдавать платье на Броварской проспект 17. Мне на все называли цены в три раза выше чем на сайте.Это смешно уже. Скидку пришлось упрашивать и доказывать. Хотя на стенде прям перед администратором лежит брошурка. В итоге я ещё услышала что гарантию за целостность бусинок на платье они не... Читати відгук Перед сдачей платья проконсультировалась с вежливым менеджером.Мне все ясно и хорошо объяснили.Пришла я сдавать платье на Броварской проспект 17. Мне на все называли цены в три раза выше чем на сайте.Это смешно уже. Скидку пришлось упрашивать и доказывать. Хотя на стенде прям перед администратором лежит брошурка. В итоге я ещё услышала что гарантию за целостность бусинок на платье они не дают. Тоесть как они могут оторвать пришитые бусинки?или что с ними можно сделать? Ладно. За свои же деньги я их прошу отпарить хоть половину платья😅 Сервис😅 в итоге за доставку курьером мне этого платья опять цену назвали выше чем на сайте. И тут же администратор в Вайбер отвечает мне цену как на сайте.У вас разные прайсы или как? Короче пришла домой и до сих пор колотит. Пожалела что отдала платье. Думаю забрать и пойти в другое место. Берегите свои нервы и не давайте себя так нагло дурить.
Уважаемые читатели отзыва! Мы ценим наших клиентов и всегда готовы пойти навстречу, так как дорожим их лояльностью и доверием. Поэтому мы связались с клиентом и сделали все, чтобы максимально корректно урегулировать данный вопрос.
За чистку кроссовок был выставлен ценник 2160 грн, тк внутри кроссовок текстиль и это считается как чистка комбинированного изделие из текстиля и кожи. Люди, да, внутри кроссовок текстиль, тк это кроссовки!!! И 3000 грн химчистка сумки размером менее 25см по диагонали, тк (о Боги!) внутри подкладка и это оказывается тоже комбинированное изделие. К чему тогда Ваш прайс на сайте???... Читати відгук За чистку кроссовок был выставлен ценник 2160 грн, тк внутри кроссовок текстиль и это считается как чистка комбинированного изделие из текстиля и кожи. Люди, да, внутри кроссовок текстиль, тк это кроссовки!!! И 3000 грн химчистка сумки размером менее 25см по диагонали, тк (о Боги!) внутри подкладка и это оказывается тоже комбинированное изделие. К чему тогда Ваш прайс на сайте??? Раньше неоднократно пользовались услугами, плюс минус все было норм, но такое ценообразование явный перегиб (((
Компания UNMOMENTO дорожит своей репутацией лидера отрасли бытовых услуг, которая поддерживается 25 лет за счет непрерывного труда и совершенствования технологий. Каждый отзыв наших клиентов для нас очень важен!
Мы благодарны, что Вы доверили нам уход за своим гардеробом!
В свою очередь, хотим отметить, что наш прайс длительное время оставался без изменений. И все цены прайса подтверждены, в первую очередь, качеством выполнения работы, применением профессиональных итальянских препаратов, квалификацией сотрудников и высоким уровнем сервиса.
Просим Вас связаться с нами по телефону (044) 495-2-495 / (067) 626-2-495 или отправить фото квитанции в мессенджер/директ, чтобы мы могли разобраться в ситуации и выяснить, откуда взялась такая стоимость за услуги.
Для нас очень важно, чтобы клиент всегда оставался доволен сервисом!
Пришла на первомайской 26 в новосе сдавать курточку . Стояла 30 минут пока блондинка не наговорится с мужиком , как оказалось это был муж и как я узнала через полицию(мужасвоего) это бывши зек . Когда попросила принять заказ . Мне ответили очень грубо как она так и он !!!!! Я не сдала курточку . … И Считаю что... Читати відгук Пришла на первомайской 26 в новосе сдавать курточку . Стояла 30 минут пока блондинка не наговорится с мужиком , как оказалось это был муж и как я узнала через полицию(мужасвоего) это бывши зек . Когда попросила принять заказ . Мне ответили очень грубо как она так и он !!!!! Я не сдала курточку . … И Считаю что люди которые в тесных кругах с такими людьми не должны работать . Увольняйте людей !!!война не причина себя сейчас так вести !!!!!
Не рекомендую хімчистку, яка розташована за адресою вул. Івана Франка 24А. Відношення до клієнта зверхнє, ремонт шуби, яку я здавала не якісний, бігунок замінили але зашити зверху його забули. При видачі шуби запропонували пакет, який був вже використаний попереднім клієнтом. Бажання повторно здати речі до даної хімчистки відсутнє. НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!
Переваги:
Розташовене у центрі міста
Недоліки:
Зверхнє відношення до клієнта, неякісне надання послуг
Вітаємо! Приносимо вибачення за затримку із відповіддю. З технічних причин не могли дати коментар на Ваш відгук раніше.
Компанія UNMOMENTO дорожить своєю репутацією лідера галузі побутових послуг, яка підтримується 25 років за рахунок безперервної праці та удосконалення технологій.
Кожен відгук наших клієнтів для нас дуже важливий!
Хочемо запропонувати Вам принести шубу на доопрацювання у приймальний пункт за адресою вулиця Івана Франка, 24 а, де і було оформлено замовлення.
З нетерпінням чекаємо на зворотній зв'язок! Завжди відкриті до діалогу!
Користуюсь цією хімчисткою зрідка,лише коли "лень"іти в нормальну,яка по ціні і якості набагато приємніше. Мій останній візит закінчився двократним списанням коштів з карти,і також забули порахувати знижку в чекі,довелося витратити купу часу і нервів щоб повернути кошти. І одну з двох курток забули почистити залишився запах брудної речі ,заселені рукави,манжети і кишені . Не рекомендую.
Нам дуже неприємно чути, що Ви залишилися незадоволеними якістю обслуговування в нашій мережі. Просимо Вас уточнити номер квитанції та Ваш номер телефону, щоб ми змогли визначити причину виникнення ситуації та знайти оптимальне рішення. Ми цінуємо нашу 25-річну репутацію та лояльність кожного клієнта, тому зробимо все можливе, щоб розібратися в цьому питанні.
Не ведіться на оплату преміум ,все чиститься разом!Старе обладнання ,перуть Гала для посуду...Персонал отримує копійки,працюють в поганих умовах,дихають хімією ,спека в цехах,отож таке й відношення до речей.Обладнання старе,постійно виходить з ладу.
Пишут мол Химчистка красота , чистота Треш, а не Химчистка Ваши вещи не опрятно бросают на грязные полки, тут же возле приёмщика стоит чашка с кофе, от которой остался кофейный круги она осматривает ваши вещи Делаешь замечание, так они ещё начинают рассказывать, мол все норм Чистят вещи также как и обслуживают И при этом цена со страховкой не самая... Читати відгук Пишут мол Химчистка красота , чистота Треш, а не Химчистка Ваши вещи не опрятно бросают на грязные полки, тут же возле приёмщика стоит чашка с кофе, от которой остался кофейный круги она осматривает ваши вещи Делаешь замечание, так они ещё начинают рассказывать, мол все норм Чистят вещи также как и обслуживают И при этом цена со страховкой не самая низкая А когда испортили вещь, вы отнизавший страховку не ждите Ужас, а не химчистка НЕ РЕКОМЕНДУЮ!
Уважаемая Наталья! Все дефекты, о которых Вы говорите, были указаны изначально в квитанции. Мы со своей стороны предоставили качественную услугу чистки, с учетом всех рекомендаций производителя. Сделали все возможное, чтобы устранить дефекты, которые были приобретены в процессе эксплуатации. Фото изделия на момент выдачи прилагается. Благодарим Вас за обратную связь. Показати 2 відповіді
Химчистка испортила мне курт,так как работают грубо непрофессиональные технологи.Администрация не перезванивает,объяснить ситуацию.Буду обращаться в суд,так как испортили куртку и не возвращают деньги.Если не хотите остаться без любимых вещей,не обращайтесь в эту химчистку
Уважаемая Наталья! Все дефекты, о которых Вы говорите, были указаны изначально в квитанции. Мы со своей стороны предоставили качественную услугу чистки, с учетом всех рекомендаций производителя. Сделали все возможное, чтобы устранить дефекты, которые были приобретены в процессе эксплуатации. Фото изделия на момент выдачи прилагается. Благодарим Вас за обратную связь.
Я не рекомендую обращаться в эту химчистку, там работают хамки и не добросовестные сотрудники Сдала дорогую куртку, при этом заказ сделала на премиум класса химчистку, так эти так называемые «работники», угробили куртку Цветовая гамма ушла, они 4 раза восстанавливали цвет , также растянули резинку , после чего куртка потеряла форму. Замдиректора- тоже ни мясо ни рыба, решить вопрос... Читати відгук Я не рекомендую обращаться в эту химчистку, там работают хамки и не добросовестные сотрудники Сдала дорогую куртку, при этом заказ сделала на премиум класса химчистку, так эти так называемые «работники», угробили куртку Цветовая гамма ушла, они 4 раза восстанавливали цвет , также растянули резинку , после чего куртка потеряла форму. Замдиректора- тоже ни мясо ни рыба, решить вопрос она не в силе Этот процесс выяснения и восстановления затянулся на четыре месяца Для чего они вообще страхуют, если деньги они не возвращают А утверждают, что что вещь они не испортили НЕ РЕКОМЕНДУЮ
Уважаемая Наталья! Все дефекты, о которых Вы говорите, были указаны изначально в квитанции. Мы со своей стороны предоставили качественную услугу чистки, с учетом всех рекомендаций производителя. Сделали все возможное, чтобы устранить дефекты, которые были приобретены в процессе эксплуатации. Фото изделия на момент выдачи прилагается. Благодарим Вас за обратную связь. Показати 1 відповідь
Почему заказ 833159 сдан 10.12 получение 17.12 ул Григоренко магазин новус не выполнен , и с удивлением про него просто забыли !!!!!! И вам говорят надо подождать ещё 10 дней !!! А может вас имеют за 980 гривен за заказ !!! Добро пожаловать в пункт Обмана !!!!!!!
Уважаемые читатели отзыва! Мы очень ценим наших клиентов и всегда готовы пойти навстречу, так как дорожим их лояльностью и доверием. Мы связались с клиентом и сделали все, чтобы максимально корректно урегулировать данный вопрос.
Сдал куртку в эту фешенебельную раздутую липовыми отзывами ,, ул Григоренко новус заказ 833159 муж куртка дата сдачи 10.12 дата выдачи 17.12 ,,,, вы не получите смс о выполной работе вы при появлении в пункте сдачи узнаёте что вашу куртку просто забыли делать мелкий ремонт и химчистку при цене от потолка 980 гривен и просят ещё подождать минимум 10 дней... Читати відгук Сдал куртку в эту фешенебельную раздутую липовыми отзывами ,, ул Григоренко новус заказ 833159 муж куртка дата сдачи 10.12 дата выдачи 17.12 ,,,, вы не получите смс о выполной работе вы при появлении в пункте сдачи узнаёте что вашу куртку просто забыли делать мелкий ремонт и химчистку при цене от потолка 980 гривен и просят ещё подождать минимум 10 дней !!!!!! су*и и просто обманщики просто негодяии !!!!
Уважаемые читатели отзыва! Мы очень ценим наших клиентов и всегда готовы пойти навстречу, так как дорожим их лояльностью и доверием. Поэтому мы связались с клиентом и сделали все, чтобы максимально корректно урегулировать данный вопрос.
Я отдала в химчистку Унмоменто детское зимнее пальто. Заплатив при этом как за деликатную чистку (дороже обычной на 250 -300 грн). В итоге, они задержали по срокам и порвали пальто. Сегодня перезвонили с извинениями и предложением нашить ленточки или скидку на последующую чистку 200 грн. Стоимость изделия 2700 грн. Я очень расстроена и мне не хочется ленточки… Пальто было без... Читати відгук Я отдала в химчистку Унмоменто детское зимнее пальто. Заплатив при этом как за деликатную чистку (дороже обычной на 250 -300 грн). В итоге, они задержали по срокам и порвали пальто. Сегодня перезвонили с извинениями и предложением нашить ленточки или скидку на последующую чистку 200 грн. Стоимость изделия 2700 грн. Я очень расстроена и мне не хочется ленточки… Пальто было без дефектов. Заплатив дороже обычной чистки я получаю пальто чистое но порванное. Никому не рекомендую обращаться в данную «контору».
Переваги:
Нет
Недоліки:
Дорого и нет гарантии, что вернете свою вещь в целости.
Уважаемые читатели отзыва, мы очень ценим наших клиентов и всегда готовы пойти навстречу, так как дорожим их лояльностью и доверием. Поэтому мы связались с клиентом и сделали все, чтобы максимально корректно урегулировать данный вопрос.
Сегодня 20.11.21 зашла в Новус по ул.Святошинская3 и увидела химчистку UNMOMENTO .Решила посмотреть прайс и все другие ньюансы которые описуются в уголке для клиента НО.....Тут же меня грубо отпровадила та что была за прилавком , сказала чтобы я ожидала пока она не отпустит клиентов.Я объяснила что хотела только прочесть информацию но это ничего не изменило.С таким грубым подходом той что... Читати відгук Сегодня 20.11.21 зашла в Новус по ул.Святошинская3 и увидела химчистку UNMOMENTO .Решила посмотреть прайс и все другие ньюансы которые описуются в уголке для клиента НО.....Тут же меня грубо отпровадила та что была за прилавком , сказала чтобы я ожидала пока она не отпустит клиентов.Я объяснила что хотела только прочесть информацию но это ничего не изменило.С таким грубым подходом той что за прилавком ,вообще пропало желание иметь дело с этой точкой .Кто сегодня обслуживал узнать точно мне не удалось.Отвратительная,грубая особа это то что сразу бросилось в глаза.
Мы приносим свои искренние извинения! Нам очень неприятно слышать, что Вы остались недовольны качеством обслуживания в нашей сети.
Хотим Вас уверить, что администратор ни в коем случае не хотел Вас обидеть. Наши сотрудники всегда следуют четким стандартам в общении с клиентами, а также строго соблюдают правила работы в условиях карантина и красной зоны, что так же подразумевает соблюдение дистанции – 1 человек на 10м2.
"UNMOMENTO" - компанія з 20-ти річним досвідом роботи на ринку надання послуг з догляду за речами, аксесуарами та взуттям, предметами домашнього вжитку та інтер'єром. Фундаментом для побудови успішної роботи "UNMOMENTO" є висока якість та екологічність. Багаторічний досвід, сучасне обладнання та глибинні знання специфік та технологій дозволяють завжди йти на крок... детальніше
неякісні послуги
Хімчистка жах
По часу. По часу хімчистка прала річ 20 днів, щось зажди не виходило, потім коли принесли на пункт прийому(видачі) була порвана (із дирками по коміру) і з білими розводами по... Читати відгук Віддав в цю хімчистку куртку (із повною оплатою), яку практично не носив, тому що проходжу військову службу, і немає коли носити її. Однак зіткнувся з тим що річ повністю зіпсували.
По часу. По часу хімчистка прала річ 20 днів, щось зажди не виходило, потім коли принесли на пункт прийому(видачі) була порвана (із дирками по коміру) і з білими розводами по всій куртці. Сказали що виправлять.
По суті. По суті ніхто нічого не виправив, технолог із менеджером подивилась і зробила висновок (вони називають це службове розслідування), що куртка ж не нова, а тому була в експлуатації, а тому дірки це нормально, а білого розводу ніхто не баче, тому що це така вона і була. Максимум можуть на свій хлопський розум якось зашити, ну або забирай вже те що є.
На сайті і по довідці реєстрації юридичної особи, штаб квартира цієї хімчистки знаходиться в центрі Києва, але там така сама хімчистка, і вони не орієнтуються де та юридична адреса, кажуть що не тут. А цей фоп (який по франшизі пере) то каже, якусь квартиру на Берестейському проспекті (як то кажуть на деревню дедушці пишіть).
Загалом, куртку ще не віддали, вже майже місяць у них, повністю її зіпсували((
шкода , що наші хлопці та дівчата йдуть боротися проти ворога, а дома такі шахраї наживаються на них та користуються тим , що ніхто не буде займатись писаниною щодо відшкодування збитків.
НЕ РАДЖУ!Затримують видачу замовлення, відірвали кишеню!
НЕ РЕКОМЕНДУЮ.
Сама найжахливіша хімчистка!!!!
Псують дорогі речі.
09.10.2025 р.
послугами цієі хімчистки, з надією на цивілізоване обслуговування. Але хитрощі, як в радянські часи, в Унмоменто неприємно вражають. Тільки в приймальному пункті побачили речі відоміих брендів зразу пішло навʼязування самого
дорогого варіанту чистки - преміум, з обґрунтуванням:
- в стандарті пух зібʼється
- в стандарті ми нічого не гарантуємо
Питання:
- для Кого... Читати відгук Сьогодні перший раз намагались скористатись
послугами цієі хімчистки, з надією на цивілізоване обслуговування. Але хитрощі, як в радянські часи, в Унмоменто неприємно вражають. Тільки в приймальному пункті побачили речі відоміих брендів зразу пішло навʼязування самого
дорогого варіанту чистки - преміум, з обґрунтуванням:
- в стандарті пух зібʼється
- в стандарті ми нічого не гарантуємо
Питання:
- для Кого в Унмоменто вказана в прайсі чистка пуховиків Стандарт? Для бомжів?
Не задоволена
Жахлива чистка
Зіпсована пухова куртка Lacoste
Жахливе обслуговування та компанія ! Жахливий сервіс!!!
Спочатку вони не могли знайти моє замовлення, потім була затримка!
Коли я нарешті отримала свою куртку, то виявила що вона повністю змінила колір та полізла покриття на пуговицях!!
Коли я зателефонувала до них, вони признали свою провину та вибачились, попросили їм... Читати відгук Купила новий пуховик, одягнула лише 2 рази, залишилась тональна основа на куртці, віднесла до хімчистки цієї.
Спочатку вони не могли знайти моє замовлення, потім була затримка!
Коли я нарешті отримала свою куртку, то виявила що вона повністю змінила колір та полізла покриття на пуговицях!!
Коли я зателефонувала до них, вони признали свою провину та вибачились, попросили їм принести для того, щоб вони відправили її своєму майстру.
З їх слів майстер подивився та зробив заключення, що все вони зробили правильної це не їх провина!
Коли мені про це повідомили, жінка яка працює з жалобами , повідомила, що це я вина в тому, что так сталось з курткою і той магазин де я її купляла. Вони повністю вирішили перекинути свій про*об на мене та магазин, це сама жахлива хімчистка, немає ніякої клієнтоорієнтованості, вони самі не знають, як працювати з речами і як їх чистити. Куртка настільки зіпсована, що через цю ШАРАШКІНУ КОНТОРУ я її просто тепер можу лише викинути. Куртка просто в жахливому стані, ніби її поносили бомжі! Але вони навіть не попередили про те , що зіпсували колір , та саму куртку. Просто віддали, з надією , що я це все сховаю!
Але самий шик був, коли жіночка почала мені стверджувати, що це не бренд якийсь, щоб вони її повернули в ідеальному стані, а це лише УКР БРЕНД тому вони її так зіпсували.
На моє питання, чи всім клієнтам котрі приносять їм не PRADA або GUCCI вони псують речі? На що вони відповіли, що ні не всім! Це просто якийсь ПИЗД*ЦЬ! https://www.youtube.com/watch?v=undefined
Мені зіпсували пуховик.
Испорчена любимая вещь.
Каково было разочарование при получении - она стала грубой, шерсть слипшаяся, "засмоктанная". Стала видна даже тканевая основа и цвет стал с желтинкой. Забирать не стала. Связалась со мной менеджер по работе с клиентами... Читати відгук Отдала на чистку шерстяную шубку молочного цвета, купленную в феврале 2024 года и которую носила аккуратно и немного. Она не класическая дубленка, но шерсть на тканевой основе.
Каково было разочарование при получении - она стала грубой, шерсть слипшаяся, "засмоктанная". Стала видна даже тканевая основа и цвет стал с желтинкой. Забирать не стала. Связалась со мной менеджер по работе с клиентами Анна и сказала, что могут сделать ее мягче(т.е. сразу сделать это - зачем заморачиваться, могут же и так забрать). Начались разговоры, что люди забирают и так, они проверят и тд. Пришла второй раз - да, шубка стала чуть мягче, но "засмоктанность", сбитость шерсти так и осталась. Дошло до руководства(общалась со Светланой Николаевной, какой-то там руководитель), которая мне начала перечислять стандартное заполнение их акта приема, в котором даже было отмечено ЗАЦЕПЫ!!! на изделии ЭТО НА ШЕРСТЯНОЙ ШУБЕ!!! просто шок, на моё замечание руководитель бысто сообразила сказать - на подкладе они оказались 😅. Теперь это не любимая шубка, а засмоктаная тряпка.
Своей вины не признают, компенсации нет, изделие идеально(с их слов).
Подумайте хорошо, прежде чем отдавать свои вещи в эту чудо химчистку.
З повагою, адміністрація компанії Показати 1 відповідь
Не раджу хімчистку цієї мережі.
Кожен відгук наших клієнтів для нас дуже важливий!
Для прояснення ситуації хочемо зазначити, що при прийомі пальта металевий вішак був вже зігнутий. Адміністратор на даний дефект вказала при оформленні.
На жаль, у процесі чищення фурнітура пошкодилася, хоча майстри виконали її захист перед обробкою.
Ми завжди беремо відповідальність за свою роботу. У цій ситуації клієнту було запропоновано залишити пальто для заміни фурнітури, але він відмовився.
Завжди відкриті до діалогу! З нетерпінням чекаємо на зворотній зв'язок!
З повагою, адміністрація компанії
повернули речі непочищені
Будемо дуже вдячні за можливість зв'язатися з Вами для вирішення ситуації.
Тому просимо Вас уточнити контактний номер телефону або номер квитанції, щоб ми змогли визначити причину виникнення ситуації і знайти оптимальне рішення.
Ми цінуємо нашу 26-річну репутацію та лояльність кожного клієнта, тому ми зробимо все можливе, щоб розібратися в цьому питанні.
З повагою, адміністрація компанії
Не рекомендую
Компанія UNMOMENTO цінує свою репутацію лідера галузі побутових послуг, яка підтримується 26 років за рахунок безперервної праці та вдосконалення технологій.
Кожен відгук наших клієнтів для нас дуже важливий!
Хочемо зазначити, що ми завжди беремо відповідальність за свою роботу. І якщо річ зазнає змін з нашої провини, то компанія компенсує збитки.
У даному випадку після чищення Ваш виріб має товарний вигляд. Зі своєї сторони ми попередньо попередили Вас про можливі ризики, а саме:
1. Ризики пошкодження фурнітури, оскільки нам невідома якість нанесення покриття. Дійсно після чищення цей дефект проявився, але ми за власні кошти його усунули.
2. Зміна інтенсивності забарвлення та прояв білястості в місцях сильних забруднень. Цей прихований дефект взагалі не помітний.
Зауважимо, що після доопрацювання ми відправили фото та відео виробу, але з боку клієнта ніхто не прийшов проглянути виріб, оцінити результат роботи та забрати його.
Для підтвердження наших слів ми можемо додати фото виробу з Вашого дозволу.
Ваше замовлення готове до видачі і знаходиться на приймальному пункті.
З повагою, адміністрація компанії
Незадоволена роботою хімчистки
З повагою, адміністрація компанії
Отпарили 1/3 платья
С уважением, администрация
Час плохо было после.Так меня ещё не обманывали
С уважением, администрация компании
Цена не соответствует заявленному прайду
Компания UNMOMENTO дорожит своей репутацией лидера отрасли бытовых услуг, которая поддерживается 25 лет за счет непрерывного труда и совершенствования технологий. Каждый отзыв наших клиентов для нас очень важен!
Мы благодарны, что Вы доверили нам уход за своим гардеробом!
В свою очередь, хотим отметить, что наш прайс длительное время оставался без изменений. И все цены прайса подтверждены, в первую очередь, качеством выполнения работы, применением профессиональных итальянских препаратов, квалификацией сотрудников и высоким уровнем сервиса.
Просим Вас связаться с нами по телефону (044) 495-2-495 / (067) 626-2-495 или отправить фото квитанции в мессенджер/директ, чтобы мы могли разобраться в ситуации и выяснить, откуда взялась такая стоимость за услуги.
Для нас очень важно, чтобы клиент всегда оставался доволен сервисом!
С уважением, администрация компании
Что за идеотка !!
Будем очень благодарны за возможность связаться с Вами для разрешения ситуации.
Поэтому просим Вас уточнить контактный номер телефона, чтобы мы смогли определить причину возникновения ситуации и найти оптимальное решение.
Мы дорожим нашей 25-летней репутацией и лояльностью каждого клиента, поэтому мы сделаем все возможное, чтобы разобраться в данном вопросе.
С уважением, администрация компании
Не рекомендую!
Компанія UNMOMENTO дорожить своєю репутацією лідера галузі побутових послуг, яка підтримується 25 років за рахунок безперервної праці та удосконалення технологій.
Кожен відгук наших клієнтів для нас дуже важливий!
Хочемо запропонувати Вам принести шубу на доопрацювання у приймальний пункт за адресою вулиця Івана Франка, 24 а, де і було оформлено замовлення.
З нетерпінням чекаємо на зворотній зв'язок! Завжди відкриті до діалогу!
З повагою, адміністрація компанії
З кожним роком якість гірша.
Мій останній візит закінчився двократним списанням коштів з карти,і також забули порахувати знижку в чекі,довелося витратити купу часу і нервів щоб повернути кошти.
І одну з двох курток забули почистити залишився запах брудної речі ,заселені рукави,манжети і кишені .
Не рекомендую.
Нам дуже неприємно чути, що Ви залишилися незадоволеними якістю обслуговування в нашій мережі. Просимо Вас уточнити номер квитанції та Ваш номер телефону, щоб ми змогли визначити причину виникнення ситуації та знайти оптимальне рішення. Ми цінуємо нашу 25-річну репутацію та лояльність кожного клієнта, тому зробимо все можливе, щоб розібратися в цьому питанні.
З повагою, адміністрація компанії
Не рекомендую!
Химчистка Аля 80
Треш, а не Химчистка
Ваши вещи не опрятно бросают на грязные полки, тут же возле приёмщика стоит чашка с кофе, от которой остался кофейный круги она осматривает ваши вещи
Делаешь замечание, так они ещё начинают рассказывать, мол все норм
Чистят вещи также как и обслуживают
И при этом цена со страховкой не самая... Читати відгук Пишут мол Химчистка красота , чистота
Треш, а не Химчистка
Ваши вещи не опрятно бросают на грязные полки, тут же возле приёмщика стоит чашка с кофе, от которой остался кофейный круги она осматривает ваши вещи
Делаешь замечание, так они ещё начинают рассказывать, мол все норм
Чистят вещи также как и обслуживают
И при этом цена со страховкой не самая низкая
А когда испортили вещь, вы отнизавший страховку не ждите
Ужас, а не химчистка
НЕ РЕКОМЕНДУЮ!
Благодарим Вас за обратную связь.
Одним словом ЖЕСТЬ
Благодарим Вас за обратную связь.
Прежде чем идти в эту химчистку почитайте отзывы
Сдала дорогую куртку, при этом заказ сделала на премиум класса химчистку, так эти так называемые «работники», угробили куртку
Цветовая гамма ушла, они 4 раза восстанавливали цвет , также растянули резинку , после чего куртка потеряла форму.
Замдиректора- тоже ни мясо ни рыба, решить вопрос... Читати відгук Я не рекомендую обращаться в эту химчистку, там работают хамки и не добросовестные сотрудники
Сдала дорогую куртку, при этом заказ сделала на премиум класса химчистку, так эти так называемые «работники», угробили куртку
Цветовая гамма ушла, они 4 раза восстанавливали цвет , также растянули резинку , после чего куртка потеряла форму.
Замдиректора- тоже ни мясо ни рыба, решить вопрос она не в силе
Этот процесс выяснения и восстановления затянулся на четыре месяца
Для чего они вообще страхуют, если деньги они не возвращают
А утверждают, что что вещь они не испортили
НЕ РЕКОМЕНДУЮ
Благодарим Вас за обратную связь.
Кто ответит
С уважением, администрация компании
Куда я попал
С уважением, администрация компании
Испортили вещь
Возмущение
Мы приносим свои искренние извинения! Нам очень неприятно слышать, что Вы остались недовольны качеством обслуживания в нашей сети.
Хотим Вас уверить, что администратор ни в коем случае не хотел Вас обидеть. Наши сотрудники всегда следуют четким стандартам в общении с клиентами, а также строго соблюдают правила работы в условиях карантина и красной зоны, что так же подразумевает соблюдение дистанции – 1 человек на 10м2.