Андрій Відгук додано 3 лютого, 2019 год121 перегляд
Придбав ноутбук ще в магазині він працював погано(невключався зразу)я думав що то перший запуск, з кожним днем це прогресувало до того моменту що взагалі не включався, відав назад на аналіз в Львові через магазин Фокстрот без мого відома його відправили в Київ в Львові сказали що це програмна частина в Києві що це материнська плата, продавець відмовився його міняти водночас порушивши мої права споживача, пройшло 27 днів і ноутбук так і неполагоджено.Придбав в Львові ТЦ "Форум" Фокстрот вул. Під дубом.
Недоліки:
Погане обслуговування,продають товари поганої якості,порушують права споживача.
Згідно законодавства України «Закон щодо захисту прав споживачів» ст.9 Права споживача при придбанні товару належної якості, споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки. Обмін товару належної якості провадиться, якщо він:
· Не використовувався;
· Збережений товарний вигляд;
· Збережені споживчі властивості;
· Не порушені пломби, ярлики;
· Збережений розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
Згідно ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів», у разі, якщо товар має технічні неполадки, клієнт звертається в сервісний центр, де буде отримано акт про наявність дефекту з подальшим безкоштовним його усуненням в терміни до 14 днів (якщо інші терміни не були вказані в Акту передачі техніки).
За умови, що ремонт техніки з яких-небудь причин неможливий, Вам нададуть акт на списання техніки, за фактом наявності якого можливий обмін / повернення товару.
З питанням про терміну ремонту можете звертатись до магазину, в якому була передача техніки.
Ви як завжди не праві.Ви пишете що якщо покупець придбав товар належної якості.Но в законі сказано що якщо покупець придбав товар не належної якості.Я його придбав у вашому магазині я повернув його протягом 14 днів мені його не замінили водночас порушивши мої права споживача.
Продали непрацюючий товар - Відгуки про Фокстрот
відгук
Коментарі до відгуку
Згідно законодавства України «Закон щодо захисту прав споживачів» ст.9 Права споживача при придбанні товару належної якості, споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки. Обмін товару належної якості провадиться, якщо він:
· Не використовувався;
· Збережений товарний вигляд;
· Збережені споживчі властивості;
· Не порушені пломби, ярлики;
· Збережений розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
Згідно ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів», у разі, якщо товар має технічні неполадки, клієнт звертається в сервісний центр, де буде отримано акт про наявність дефекту з подальшим безкоштовним його усуненням в терміни до 14 днів (якщо інші терміни не були вказані в Акту передачі техніки).
За умови, що ремонт техніки з яких-небудь причин неможливий, Вам нададуть акт на списання техніки, за фактом наявності якого можливий обмін / повернення товару.
З питанням про терміну ремонту можете звертатись до магазину, в якому була передача техніки.
З повагою, Андрій
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353