Добрый день, Николай! Благодарим за обращение. Приносим свои искренние извинения за данный инцидент. Ваша претензия очень важна для нас. Обратная связь от покупателей является одним из основных источников, которые позволяют выявить слабые зоны в обслуживании и провести работу над ошибками. Данная ситуация является не стандартной для наших магазинов. Благодарим Вас за сигнал о произошедшем. Согласно Закона Украины о защите прав потребителей Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості
1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем. { Абзац другий частини першої статті 9 із змінами, внесеними згідно із Законом N 2741-VI ( 2741-17 ) від 02.12.2010 }
Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром. Исходя с этого закона, к сожалению удовлетворить ваши требования мы не можем. Приносим извинения за причиненные Вам неудобства при посещении нашего магазина. С уважением, Леся, Компания «Фокстрот. Техника для дома» 0-800-500-153 6 згодні 9 не згодні
Відгуки про Фокстрот
Благодарим за обращение.
Приносим свои искренние извинения за данный инцидент.
Ваша претензия очень важна для нас. Обратная связь от покупателей является одним из основных источников, которые позволяют выявить слабые зоны в обслуживании и провести работу над ошибками. Данная ситуация является не стандартной для наших магазинов. Благодарим Вас за сигнал о произошедшем.
Согласно Закона Украины о защите прав потребителей Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної
якості
1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної
якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо
товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном,
кольором, розміром або з інших причин не може бути ним
використаний за призначенням.
Споживач має право на обмін товару належної якості протягом
чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк
не оголошений продавцем. { Абзац другий частини першої статті 9 із
змінами, внесеними згідно із Законом N 2741-VI ( 2741-17 ) від
02.12.2010 }
Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не
використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі
властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ,
виданий споживачеві разом з проданим товаром.
Исходя с этого закона, к сожалению удовлетворить ваши требования мы не можем.
Приносим извинения за причиненные Вам неудобства при посещении нашего магазина.
С уважением, Леся,
Компания «Фокстрот. Техника для дома»
0-800-500-153
6 згодні 9 не згодні
відгук
Коментарі до відгуку