Відправились у Фокстрот у м. Бердичів з метою придати пилосос, бо старий зламався. Розраховувала на одну сумму, а після порад консультанта, залишила у магазині сумму у двічі більшу, ніж ту на яку розраховувала (кредитна карта знову виручила)))) Пилососом звичайно задоволена, але як продавцям-консультантам так вдається впарювати товар? Може це магія?))))) 1 не згоден
Це психологія. Є багато методів спокусити людину до вчинку, якого вона не хотіла робити. Хоча іноді, краще дійсно купити дорожчу річ, яка буде дешевша в подальшому обслуговуванні. Наприклад якщо вам запропонували пилосос из чашею - то це добре. Якщо на пакетах, але просто дорожчий, то вам впарили те, що ніхто не хотів брати, або ж просто з процентів премія...
Найкращі продавці-консультанти - Відгуки про Фокстрот
1 не згоден
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо Вам за відгук.
Ми щиро раді, що Ви залишилися задоволені здійсненою покупкою.
Зі свого боку, обов'язково звернемо увагу на вказаний Вами інцидент, щоб у подальшому подібних ситуацій не відбулося.
З повагою, Аліна
Служба управління взаємовідносинами з покупцями
0800 500 153