Відгук про Фокстрот за адресою Львів, просп. Красной Калины, 62 20.02.17 - візит в магазин м. Львів, Чорновола 57 (приблизний час візиту 16:30-17.00). Мета візиту: Планшет SAMSUNG SM-T585N Galaxy Tab A 10.1 LTE ZKA (black) - щоб купити. Спокійно зміг подивитись асортимент, подивитись і поклацати (потримати в руках, роздивитись все, що цікавило) планшети. Підійшов продавець, ввічливо поцікавився, що мене цікавить і чи може він допомогти. Ну а далі читайте плюси і мінуси. P.S. Думаю, ви прочитали плюси і мінуси. Кілька порад для тих, хто йде в магазин "Фокстрот": 1) Коли ви знайдете те, що вас цікавить, пошукайте продавця, який вам надасть професійну консультацію. 2) Поясніть продавцю, що вас цікавить і що вам треба. 3) Якщо товар в кредит, пояснюєте, які умови вас цікавлять. 4) При спробі нав'язати вам страховку і.т.д ввічливо поясніть, що вони не мають права (байки про те, що вам не зможуть оформити кредит, - туфта повна). При потребі навіть кличте адміністратора, дзвоніть на гарячу лінію. 5) Якщо продавець зацікавлений вам продати, він надасть вам професійну консультацію і при потребі допоможе (розкаже варіанти) отримати кредит на максимальний термін (який можуть дати без переплат). 6) Найголовніше: не дозволяйте на себе тиснути, але відстоюйте свою позицію ввічливо (не давайте вивести з себе). РЕЗУЛЬТАТ: мені знову вдалось придбати те, що мені потрібно. Знову пощастило з продавцем. Найголовніше - мені не впарили нічого зайвого. Окрема подяка продавцю-консультанту Процив О.О. - за допомогу у вирішенні питання з кредитним експертом.
Переваги:
1)Продавець-консультант Процив О.О. - ввічливий, помітно було, що зацікавлений продати товар, надав професійну консультацію.
2) Без всяких проблем (ніхто не рухав) дали можливість роздивитись товар + поклацати. Після оформлення покупки принесли новенький планшет і розпакували все при мені.
3) Продавець-консультант Процив О.О. допоміг отримати кредит на м'яких умовах (на тих умовах, які мене цікавили).
4) На мої питання в магазині давали відповідь конкретно і по суті.
Недоліки:
Ну а тепер - про недоліки.
Кредитний експерт пробував впарити кредит з переплатою 600 грн., мотивуючи тим, що це страховка. На питання, що це за страховка, нічого сказати внятно не зміг. В результаті я йому пояснював, від чого банк може страхуватись (варіанти, які мені відомі).
Знаючи правила, можна домогтись свого - Відгуки про Фокстрот
Мета візиту: Планшет SAMSUNG SM-T585N Galaxy Tab A 10.1 LTE ZKA (black) - щоб купити. Спокійно зміг подивитись асортимент, подивитись і поклацати (потримати в руках, роздивитись все, що цікавило) планшети. Підійшов продавець, ввічливо поцікавився, що мене цікавить і чи може він допомогти. Ну а далі читайте плюси і мінуси.
P.S. Думаю, ви прочитали плюси і мінуси. Кілька порад для тих, хто йде в магазин "Фокстрот": 1) Коли ви знайдете те, що вас цікавить, пошукайте продавця, який вам надасть професійну консультацію. 2) Поясніть продавцю, що вас цікавить і що вам треба. 3) Якщо товар в кредит, пояснюєте, які умови вас цікавлять. 4) При спробі нав'язати вам страховку і.т.д ввічливо поясніть, що вони не мають права (байки про те, що вам не зможуть оформити кредит, - туфта повна). При потребі навіть кличте адміністратора, дзвоніть на гарячу лінію. 5) Якщо продавець зацікавлений вам продати, він надасть вам професійну консультацію і при потребі допоможе (розкаже варіанти) отримати кредит на максимальний термін (який можуть дати без переплат). 6) Найголовніше: не дозволяйте на себе тиснути, але відстоюйте свою позицію ввічливо (не давайте вивести з себе). РЕЗУЛЬТАТ: мені знову вдалось придбати те, що мені потрібно. Знову пощастило з продавцем. Найголовніше - мені не впарили нічого зайвого. Окрема подяка продавцю-консультанту Процив О.О. - за допомогу у вирішенні питання з кредитним експертом.
відгук
Коментарі до відгуку
Щиро раді, що Ви залишилися задоволені взаємодією з магазинами мережі «Фокстрот. Техніка для дому".
Наша основна задача - надавати якісне обслуговування для клієнтів.
Що стосується роботи кредитного брокера, ми обов'язково звернимо увагу на роботу кредитного брокера щоб у подальшому подібних ситуацій не виникало.
Бажаємо надалі тільки приємних покупок в мережі наших магазинів!
Дякуємо Вам за залишенний Вами відгук.
З повагою, Аліна
Служба управління взаємовідносинами з покупцями
0800 500 153