Крайній негативний досвід із магазином Фокстрот. Придбали гриль, який уже при першому ввімкненні в режимі нагріву видав помилку 7. Згідно з інструкцією, ми вимкнули пристрій, зачекали та ввімкнули знову — помилка зникла. Але після використання гриля й повного охолодження помилка з’явилася знову, що явно вказує на несправність. Ми звернулися з вимогою повернути товар неналежної якості, але отримали відмову з абсурдним аргументом: «товар був у використанні». Працівники магазину свідомо маніпулюють нормами закону, плутаючи повернення товару належної якості з поверненням несправного товару. Нам намагалися нав’язати ремонт і повернення того ж самого гриля, хоча закон чітко передбачає інші права покупця у випадку браку. Замість клієнтоорієнтованості — формальні відмовки та перекручування законодавства. Відповідальність за продаж бракованого товару магазин брати не хоче. Абсолютне розчарування сервісом і підходом до клієнта. Не рекомендую Фокстрот, якщо не хочете залишитися сам на сам із проблемою.
Перепрошуємо за ситуацію, що виникла з придбаним товаром, та за незручності, з якими Ви зіткнулися під час звернення до магазину. Нам прикро, що процес вирішення питання не виправдав Ваших очікувань.
Відправте будь ласка це звернення на нашу пошту [email protected], та вкажіть Ваш номер для зворотнього зв'язку, щоб ми могли розібратись в цій ситуації
НЕ РЕКОМЕНДУЮ - Відгуки про Фокстрот
Ми звернулися з вимогою повернути товар неналежної якості, але отримали відмову з абсурдним аргументом: «товар був у використанні». Працівники магазину свідомо маніпулюють нормами закону, плутаючи повернення товару належної якості з поверненням несправного товару. Нам намагалися нав’язати ремонт і повернення того ж самого гриля, хоча закон чітко передбачає інші права покупця у випадку браку.
Замість клієнтоорієнтованості — формальні відмовки та перекручування законодавства. Відповідальність за продаж бракованого товару магазин брати не хоче. Абсолютне розчарування сервісом і підходом до клієнта. Не рекомендую Фокстрот, якщо не хочете залишитися сам на сам із проблемою.
відгук
Коментарі до відгуку
Перепрошуємо за ситуацію, що виникла з придбаним товаром, та за незручності, з якими Ви зіткнулися під час звернення до магазину. Нам прикро, що процес вирішення питання не виправдав Ваших очікувань.
Відправте будь ласка це звернення на нашу пошту [email protected], та вкажіть Ваш номер для зворотнього зв'язку, щоб ми могли розібратись в цій ситуації
З повагою, Дмитро
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353