Nataliya Nata Відгук додано 23 серпня, 2025 год2 перегляда
Часто користуємось магазином. Завжди лояльно відносились до «косяків» з поверненням товару/коштів ми з дитиною мали тинятися не менше години по магазину бо не було, як повернути кошти, вважаю це повинно бути передбаченим. Та ситуація з праскою остаточно добиває. Замовили ми праску так, як наша 15 річна перестала подавати пар. Очікуємо, що з дня на день приїде новенька, але ні. Дзвінок чи ми погодимось на вітринний варіант за повну суму 11700?, чоловік сказав, що знаємо про вітрині уцінені варіанти, на, що вони запропонували відняти 500 грн. Перепитав стан праски одразу сказали, що буде прописано, що вона уцінена, без плівок і, що там є мікро царапини від витирання пилу. Я ще розумію, що ресурс кнопки ніхто перевірити не може, а люди само собою випробовували. Ми звичайно не хочемо такого варіанту так як розраховуємо на новий. Написали відгук на сайті (ще здивувались, всі хороші), так виявилось вони передзвонюють обіцяючи вирішити питання, а вирішень то ніяких не запропонували. При тому, що є блог фокстроту де вони самі пишуть, що уцінений товар це -20-30%, а мені пропонують 5%. Це смішно, як на мене. Але вишенька на торті, що праска досі продається за повною ціною і всім хто наразі купують пропонують 2 останні вітринні варіанти з мікро царапинами, як мінімум і невідомо скільки там вони стояли. І ще раз уточню, що спочатку просто питають чи погоджуюсь таке всзяти за повною ціною. Це ні для кого не прийнятно, а для постійного клієнта так взагалі. Ну і читаю тепер відгуки на всіх сервісах розумію, що наш відгук там не зʼявиться, а значить постраждають і інші покупці. Дочекаюсь ще одного товару який там замовили з оплатою наперед і потрібно шукати інший магазин для покупок
Переваги:
Всі скасувались однією зовсім недбалою поведінкою
Недоліки:
Товар не відповідає заявленому, спроба обману і продажу вітринного варіанту за 100% ціною
Вітаємо. Нам прикро, що виникла така ситуація, приносимо вибачення, за завдані незручності. Прохання направити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваш контактний номер телефону для зворотного зв'язку. Працюємо над покращенням процесів обслуговування кожного дня.
Це та пошта про яку люди пишуть, що місяцями не отримують відповіді? Для чого вводити в оману. Відгук тут пишу щоб попередити покупця і щоб його точно побачили. Той, що залишили під товаром не опубліковують, а також ніяк не йшли на контакт. Лише дзвонили і годували обіцянками, що от от все вирішиться. Та і давайте бути чесними ціна на товар точно така як на інших сайтах, тут просто звикли купляти і думали, що можна довіряти. Але підсувати кота в мішку за 11.700 грн ну це прямо ту мач👏. Ось номер замовлення 17000485, по ньому все зрозуміло
Мой отзив тоже под товаром не напечатали!Тоже оставила как виздесь. Много лет под ряд била клиентом фокса. А,потом напарили чайник Горенья. Когда хотела купить бош. На горячей линии токо смеються с клиентов.
Як не купили Праска з парогенератором PHILIPS PSG6066/20 - Відгуки про Фокстрот
відгук
Коментарі до відгуку
З повагою, Ірина
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353